Roznice miedzy 300d, 290td i 300td
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Gdybym miał teraz wybrać , zdecydował bym sie na 2 opcje:
- 2,9TD + wirus w manualu
- 3,0TD
Z kierunkiem na 3,0TD bo lubię automat i dzwięk tego silnika. We właściwych rękach pali przyzwoicie, a debaty na tan temat sa bez sensu. Prawdę mówiąc gdybym jeździł głównie po mieście kupił bym jakieś małe wozidełko, zamiast dużego silnika - najlepiej takiego który jeździ na wodę.
- 2,9TD + wirus w manualu
- 3,0TD
Z kierunkiem na 3,0TD bo lubię automat i dzwięk tego silnika. We właściwych rękach pali przyzwoicie, a debaty na tan temat sa bez sensu. Prawdę mówiąc gdybym jeździł głównie po mieście kupił bym jakieś małe wozidełko, zamiast dużego silnika - najlepiej takiego który jeździ na wodę.
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
To ja może napiszę coś od 3.0d. Dynamika mniejsza jak 2,9 td, spalanie 0,5 litra większe na 100 km ( zależy od nogi), ale silnik praktycznie bezobsługowy. Do tego dźwięk 6 cylindrów jest nie do opisania. Jeśli denerwują Cię cieknące pompy i padające przepływomierze a nie jesteś szczególnie wybredny co do osiągów wozu to 3.0d jest jak znalazł.
W210 E300 WDB2100201A073533 moja gwiazda
W202 200D WDB2021201a239645
W201 190 2.0 D 1986 r.
W123 2.0 D EX 1978 r. - EX
w115 2.4 D - RIP
"In rust we trust"
W202 200D WDB2021201a239645
W201 190 2.0 D 1986 r.
W123 2.0 D EX 1978 r. - EX
w115 2.4 D - RIP
"In rust we trust"
-
- Posty: 1700
- Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
- Lokalizacja: poznań
kowal!!! nie pije tyle!!!!
pokazmi trzysete co pali 6 litrów na sto!!!!! pokaż mi również tego co ma 240KM 600NM i tez pali 6/100!!!!
no pokaz a jak nie umiesz to skoncz swoje herezje!!!!
kowal szanowałem cie za sens twoich wypowiedzi... masz racje... w czasie przeszłym... jak nie masz nic sensownego do powiedzenia to nie mow!!!
do kolegi co trzysete gołą chwali: owszem!! masz praktycznie bezawaryjny motor duzej pojemnosci! pali bardzo dużo w zamian nie dając nic oprócz dziwkeu R6... każdy dzisiaj liczy niestety...
300TD pali duzo ale daje tez troche frajdy z jazdy... tylko czy aż takim kosztem??
znam inne 200konne jednostki niekoniecznie palące 13l ON... wiec wybór jest trudny ale jesli liczysz kolego (zakladający temat) przeanalizuj spalanie:
2,9 (wystarczy zachipować) pali grosiki
3,0 które ma niemoc w naturze, oraz 3,0 turbo które jedzie ale pali za duzo...
sam wybierz!!
spalił w sensie rozmowa była o 6 litrach na sto!!!Jak będziesz jechał w taki sposób jak 300TD, żeby tyle spalił to wynik będzie podobny. Tylko z tą różnicą, że nowy będzie miał ~240km, ~6s do 100 i ~600Nm, a 300TD ma 177km, 8,9s do 100 i 330Nm. Jak widać, różnica jest powalająca, a na dodatek ten nowy mniej spali.
pokazmi trzysete co pali 6 litrów na sto!!!!! pokaż mi również tego co ma 240KM 600NM i tez pali 6/100!!!!
no pokaz a jak nie umiesz to skoncz swoje herezje!!!!
kowal szanowałem cie za sens twoich wypowiedzi... masz racje... w czasie przeszłym... jak nie masz nic sensownego do powiedzenia to nie mow!!!
do kolegi co trzysete gołą chwali: owszem!! masz praktycznie bezawaryjny motor duzej pojemnosci! pali bardzo dużo w zamian nie dając nic oprócz dziwkeu R6... każdy dzisiaj liczy niestety...
300TD pali duzo ale daje tez troche frajdy z jazdy... tylko czy aż takim kosztem??
znam inne 200konne jednostki niekoniecznie palące 13l ON... wiec wybór jest trudny ale jesli liczysz kolego (zakladający temat) przeanalizuj spalanie:
2,9 (wystarczy zachipować) pali grosiki
3,0 które ma niemoc w naturze, oraz 3,0 turbo które jedzie ale pali za duzo...
sam wybierz!!
Nissan Primera 1,9 dCi
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
Moja goła 300 pali 9litrów w cyklu miejskim i 7,5 na trasie. Nie są to duże różnice w stosunku do kaczki (2.9). Jedyną wada jak napisałeś to jest moc i moment ale to zależy od stylu jazdy.
Co do oszczędności na paliwie to czy one są takie realne ? Uszczelnianie pompy rotacyjnej i wymiana przepływomierza też swoje kosztuje już nie mówię o jakiejś regeneracji turbiny bo to chyba sporadyczne przypadki.
Co do oszczędności na paliwie to czy one są takie realne ? Uszczelnianie pompy rotacyjnej i wymiana przepływomierza też swoje kosztuje już nie mówię o jakiejś regeneracji turbiny bo to chyba sporadyczne przypadki.
W210 E300 WDB2100201A073533 moja gwiazda
W202 200D WDB2021201a239645
W201 190 2.0 D 1986 r.
W123 2.0 D EX 1978 r. - EX
w115 2.4 D - RIP
"In rust we trust"
W202 200D WDB2021201a239645
W201 190 2.0 D 1986 r.
W123 2.0 D EX 1978 r. - EX
w115 2.4 D - RIP
"In rust we trust"
a ja powiem tak, wole 300td z tym spalaniem niz golfika albo inny nowoczesny wynalazek z wytrzymaloscia turbiny i osprzetu silnika wynoszaca max.200tys km.a ja powiem tak, wole 300td z tym spalaniem niz golfika albo inny nowoczesny wynalazek z wytrzymaloscia turbiny i osprzetu silnika wynoszaca max.200tys km.
Zaczipowane 530D E60. Styka? Tylko mi nie mów, że to moje domysły, bo mam okazję czasami się przejechać takim samochodem. I nie krzycz tyle, bo jeszcze Ci ciśnienie skoczy. Oczywiście cały czas mowa o trasie i emeryckiej jeździe. Dane z kompa.jarecki500 pisze:kowal!!! nie pije tyle!!!!spalił w sensie rozmowa była o 6 litrach na sto!!!Jak będziesz jechał w taki sposób jak 300TD, żeby tyle spalił to wynik będzie podobny. Tylko z tą różnicą, że nowy będzie miał ~240km, ~6s do 100 i ~600Nm, a 300TD ma 177km, 8,9s do 100 i 330Nm. Jak widać, różnica jest powalająca, a na dodatek ten nowy mniej spali.
pokazmi trzysete co pali 6 litrów na sto!!!!! pokaż mi również tego co ma 240KM 600NM i tez pali 6/100!!!!
no pokaz a jak nie umiesz to skoncz swoje herezje!!!!
Tak więc, zanim na kogoś będziesz pyszczył, to się zastanów 2 razy.
Mercedes E220 CDI, sedan, 2002r.
-
- Posty: 1700
- Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
- Lokalizacja: poznań
Zaczipowane 530D E60. Styka?
nie rozmieszaj mnie!!!
ten motor nie zejdzie ponizej 8l/100 a zaczipowany? tu sie nie wypowiem...
nie slyszalem zeby ktos mial probelmy z odpalaniem zimą... sam ten motor mam ino bez turbiny i jest bardzo kochany... mułek bo bez turbo ale daje rade i inigdy nie było zadnego problemu z odpaleniem go! no chyba ze masz wszytskie swiece spalone to tak ale to juz niesprawne auto więc o czym gadamy...2.5 ma mniejszy moment niz 2.9, co z tego - ze moc większą...
no i 2.5 mozesz zima nie odpalic, a 2.9 nawet bez swiec
fakt ze 2,5 to wersje tylko na włochy a jak makaroniarze sie z nimi obchodzą to poczytaj na forum... oczywiscie mozna znaleźć perełkę i jest to fajny motorek tylko ze do oszczednych tez nie nalezy...
z tych wszytskich co mowisz to bym wział 2,9 tylko bym go nie chipował... mojemu kloledze po chipie wał wyszedł bokiem... po tej operacji szukał nastpenego motoru... po co ulepszac coś co jest fabrycznie doskonałe??? (miliony km w sprinterach)
Nissan Primera 1,9 dCi
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
akurat wczoraj taką BMW jechałem trasę, spalanie 6,2 litra, 231 koni, automat oczywiście, prędkość 100-120km/h, czasem tempomat, klima włączona. podejrzewam bez klimy poniżej 6 litrów.jarecki500 pisze:nie rozmieszaj mnie!!!
ten motor nie zejdzie ponizej 8l/100 a zaczipowany? tu sie nie wypowiem...
kiedyś w pracy jeździliśmy też E60, ale 2.5d w manualu i paliła więcej bo 7,5 litra w trasie.
pojęcia to masz najmniej, a najwięcej krzyczysz.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Xsystoff, ja ci polecę zastanowienie się czego ty naprawdę chcesz.
Co do reszty to przestańcie już opowiadać ile to nie pali, to zawsze zależy od kierowcy. Dla przykładu jechałem wczoraj skodą fabią 1,4 MPI i komp pokazywał wcześniejsze średnie spalanie poprzedniego właściciela pojazdu na poziomie 5,8l/100km ja się przejechałem normalnie, tak jak jeżdżę i po 20km pokazał mi 9,0l/100km. I teraz pytanie dla liczących:
Po co mi skoda w silniku 1,4mpi jak pali 3l mniej niż merc w automacie, który ma przynajmniej silnik pod maską, a nie zabawkę.
Co do reszty to przestańcie już opowiadać ile to nie pali, to zawsze zależy od kierowcy. Dla przykładu jechałem wczoraj skodą fabią 1,4 MPI i komp pokazywał wcześniejsze średnie spalanie poprzedniego właściciela pojazdu na poziomie 5,8l/100km ja się przejechałem normalnie, tak jak jeżdżę i po 20km pokazał mi 9,0l/100km. I teraz pytanie dla liczących:
Po co mi skoda w silniku 1,4mpi jak pali 3l mniej niż merc w automacie, który ma przynajmniej silnik pod maską, a nie zabawkę.
Panowie moje 300 TD pali w miescie srednio nie wiecej jak 11 litrow jak pocisne to wiecej. Najmniej w miescie nie stojac w korkach 9,5 litra. To jednak nie wazne az tak:D
Praca silnika jest genialna. Ludzie mowia ze nie pracuje wogole jak diesel. Naprawde cichutenko pracuje a jezdzi tez super. Nie raz mialem okazje stanac obok z 2.9 i nie bardzo mial szanse cos powiedziec. Mowie o tzm ze jest ta roznioca 40 kucykow. Inaczej tez pracuje 6 garnkow .
Zas mialem okazje jechac jak moje 300 TD zachowywalo sie jak 300 D i to nie jezdzilo
Praca silnika jest genialna. Ludzie mowia ze nie pracuje wogole jak diesel. Naprawde cichutenko pracuje a jezdzi tez super. Nie raz mialem okazje stanac obok z 2.9 i nie bardzo mial szanse cos powiedziec. Mowie o tzm ze jest ta roznioca 40 kucykow. Inaczej tez pracuje 6 garnkow .
Zas mialem okazje jechac jak moje 300 TD zachowywalo sie jak 300 D i to nie jezdzilo
W 210 300 TD AvantGarde
Xsystoff napisał:"Narazie sklaniam sie do 290td + chip"
A jeździłeś 2.9 i wiesz że potrzebny Ci ten chip? To ma 300 momentu i naprawdę daje radę!!
A jeździłeś 2.9 i wiesz że potrzebny Ci ten chip? To ma 300 momentu i naprawdę daje radę!!
WDB2100171A2223..
2.9 TD, AUTOMAT 722.6, ELEGANCE (96r)Pierwszy mój samochód którego VIN znam na pamięć..
-Suzuki Vitara 4x4 1.6 16v LPG
-124 2.0 LPG, (87r)
-Vito 2.2 CDI, (0.1r)
-WSK 125x2
-M 72, MT 9
2.9 TD, AUTOMAT 722.6, ELEGANCE (96r)Pierwszy mój samochód którego VIN znam na pamięć..
-Suzuki Vitara 4x4 1.6 16v LPG
-124 2.0 LPG, (87r)
-Vito 2.2 CDI, (0.1r)
-WSK 125x2
-M 72, MT 9
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości