Popieram Ja tez wczesniej jezdzilem Corsa co miala cale 45KM (jesli nic przez 12 lat nie ucieklo) i jakos udawalo sie wyprzedzac bez wiekszych stresow...
windykatorek pisze:elastycznosc elastycznoscią wezmy tez pod uwage zawodność maszyn , co sie stanie jak motor na chwile przerwie;d
no to juz skrajnosc ale oczywiscie moze sie zdarzyc...dlatego o samochod trzeba dbac...robic przeglady...wymieniac czesci eksploatacyjne na czas...bo takie czynnosci minimalizuja ryzyko zwiazane z zawodnoscia...czesto usterka o ktorej nawet kierowca nie wie wychodzi na przegladzie zanim zdazy sie przez nia stac cos powaznego na drodze....
looo kur...! e320 buracko brzmi?? tak sie kiedys na mercedesy mowilo: dwuseta, trzyseta itd. moze powiedz od razu ze nie masz kasy na "trzysete" i nie bajeruj tu nas cienka gadka.
febuś nie demoralizuj młodszych użytkowników forum bo kara bedzie długa i bolesna :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 8 gru 2008, o 23:56 przez fabek, łącznie zmieniany 1 raz.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Nie wiem naprawdę skąd masz takie spostrzeżenia że 320 cdi buracko brzmi a 270 subtelnie. Moim zdaniem to praca 270 nijak ma się do pracy 5cio cylindrowego diesla. Np. miałem ostatnio okazje porównać w komisie dźwięk E270 Cdi 2001 i Volvo s60 2,4 diesel i z mojego punktu widzenia to w szwedzie silnik pracuje o niebo lepiej
Mercedes-Benz E320 CDI w210 1999r(ex)Mercedes-Benz S350 TD W140 1996r( ex)
Mercedes-Benz a170 CDI avangarde (ex)
Mercedes-Benz E320 CDI w211(rozbity, po nowym roku reaktywacja)
Golf IV 2005 1.9 TDI