drganie auta przy 120km/h
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 349
- Rejestracja: 15 paź 2010, o 19:17
- Lokalizacja: Nakło
drganie auta przy 120km/h
witam
auto wpada w drgania jak by koło jakieś biło prz prędkości 120km/h i wiecej
wszystkie felgi sprawdzane proste koła przekładane przód-tył i nic cały czas tak samo
wymienione całe zawiecho przód ...tarcze proste może to podpora wału ??
auto wpada w drgania jak by koło jakieś biło prz prędkości 120km/h i wiecej
wszystkie felgi sprawdzane proste koła przekładane przód-tył i nic cały czas tak samo
wymienione całe zawiecho przód ...tarcze proste może to podpora wału ??
E430 AMG
Porsche Cayenne
Porsche Cayenne
Jesli czujesz to dobrze na kierownicy i tylko przy tej okreslonej predkosci to mamy problem z zle wywarzonymi kolami przednimi.
Jesli to jest odczuwalne na podlodze lub miedzy siedzeniami to mamy do czynienia z tylnymi kolami. Od nich bym zaczal (szczegolnie jesli ostatnio zmieniles na letnie). Wywazenie czesto jest ignorowane. To bedzie najtansze i latwiejsze.
Jesli to jest odczuwalne na podlodze lub miedzy siedzeniami to mamy do czynienia z tylnymi kolami. Od nich bym zaczal (szczegolnie jesli ostatnio zmieniles na letnie). Wywazenie czesto jest ignorowane. To bedzie najtansze i latwiejsze.
Parts Process Specialist for Mercedes
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
a czy ja mógłbym prosić o rozwinięcie wypowiedzi? dość ciekawy wątek, myślę ze zainteresuje takżę innych.kowal755 pisze:Jaki masz rozmiar kół? Jak jakieś większe, a nie masz dystansów to to jest przyczyną bicia.
E220 2,2D 97"Avantgarde Postanowienie na ten rok- wypowiadam się tylko merytorycznie...no chyba że tamat wymaga strzelenia offtopa:)
Łopatologicznie tłumacząc to koło przykręca się do piasty 5 czy 6 śrubami, ale pozostaje jeszcze otwór centrujący. Felga może mieć taki otwór większy i mimo przykręcenia wszystkich śrub przy wyższych prędkościach koła będą mocno walić. Co więcej, jeśli zachodzi taka sytuacja to jest to bardzo niebezpieczne, bo może ściąć śruby.
Mercedes E220 CDI, sedan, 2002r.
Kowal, pomyliłeś dystanse z pierścieniami centrującymi.kowal755 pisze:Łopatologicznie tłumacząc to koło przykręca się do piasty 5 czy 6 śrubami, ale pozostaje jeszcze otwór centrujący. Felga może mieć taki otwór większy i mimo przykręcenia wszystkich śrub przy wyższych prędkościach koła będą mocno walić. Co więcej, jeśli zachodzi taka sytuacja to jest to bardzo niebezpieczne, bo może ściąć śruby.
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.
ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
.:WDB2032461F829195:.
ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
- bartek4334
- Doradca
- Posty: 2054
- Rejestracja: 25 cze 2009, o 13:21
- Lokalizacja: Kamień Pom./Szczecin
A ja bym proponował sprawdzić czy opony nie mają bicia i felgi muszą mieć ET cali itd. tak jak jest w książce
Ex 300TD 270CDI
W210 320CDI WDB2100261B447360
SPRINTER 213CDI
Opony, felgi nowe i używane
http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=6545407
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=27177185
W210 320CDI WDB2100261B447360
SPRINTER 213CDI
Opony, felgi nowe i używane
http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=6545407
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=27177185
wcale nie musza miec ET ani średnicę finalną (cale) jak w książce - w każdym razie zmiana tych parametrów może jdynie wpłynąć na kolizję z nadkolami lub błotnikami, ewentualnie na zmiane wskazań przyrządów pokładowych (licznik, odo) :lol:
natomiast muszą mieć otwór centrujący o wymaganej średnicy, owszem
mają byc za to "niebijące" - ani felgi, ani opony - no i wyważone :mrgreen:
natomiast muszą mieć otwór centrujący o wymaganej średnicy, owszem
mają byc za to "niebijące" - ani felgi, ani opony - no i wyważone :mrgreen:
W210 `98 ze sprinterem pod maską, automat
toyota land cruiser KZJ 95
nissan patrol 4.2
nissan QQ
toyota land cruiser KZJ 95
nissan patrol 4.2
nissan QQ
Re: drganie auta przy 120km/h
Michał0208 pisze:witam
auto wpada w drgania jak by koło jakieś biło prz prędkości 120km/h i wiecej
wszystkie felgi sprawdzane proste koła przekładane przód-tył i nic cały czas tak samo
wymienione całe zawiecho przód ...tarcze proste może to podpora wału ??
Kolego napisz coś kiedy te objawy po raz pierwszy wystąpiły ,aby można po kolei eliminować ewentualne przyczyny.
Czy działo się to wcześniej lub były jakieś oznaki drgań.
Czy zmieniałeś tarcze ,opony ,felgi.
Czy nie wpadłeś w jakąś dziurę .
Bo chyba nagle z godziny na godzinę to się nie stało.
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
kowal755, dystanse kolego odsadzają koło od piasty..zmienjszają tak jakby jego et:) trochę mnie zaciekawiłeś:) pierscienie jak najbardziej.. to one trzymają felgę na miejscu, a sruby jedynie ją dociskają...
E220 2,2D 97"Avantgarde Postanowienie na ten rok- wypowiadam się tylko merytorycznie...no chyba że tamat wymaga strzelenia offtopa:)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości