Duża ilość benzyny z tłumika

Wszytko o Mercedesie E W210

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

bull1978
Posty: 7
Rejestracja: 29 kwie 2010, o 22:38
Lokalizacja: Poznań

Duża ilość benzyny z tłumika

Post autor: bull1978 »

Witam. Mercedes e240 99r. Jadąc dzisiaj silnik zaczął nierówno chodzić po chwili zapalił się komunikat o awarii wentylatora następnie zgasł. Przestał reagować rozruch. Gdy ostygł odpalił ale idzie siwy dym i rzyga benzyną , świeci się silnik abs esp i błąd wentylatora. Czy w związku z awaria chłodzenia odcina się dopływ mocy? Wydaję mi się że nie pali na wszystkie cylindry. co robić pozdrawiam
alexander13
VIP
Posty: 238
Rejestracja: 9 sty 2010, o 23:53
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: alexander13 »

Zacznij od odwiedzin w warsztacie i dokładnej diagnozie, mogą być nieprzelewki.
W210 S420 kombi 1996 rok na 7 osób
VIN: WDB2102721A241084

W126 280SE 1981 rok
almax@onet.eu
bull1978
Posty: 7
Rejestracja: 29 kwie 2010, o 22:38
Lokalizacja: Poznań

Post autor: bull1978 »

Liczyłem po cichu że to może coś od wentylatora powoduje problem.
W210 2.4 99r
W124 2.0 87r
bartpol1
Posty: 2409
Rejestracja: 8 wrz 2009, o 14:10
Lokalizacja: ruda slaska

Post autor: bartpol1 »

gdyby zygał benzyną z tłumika , nastapiła by eksplozja oparów w nich sie znajdujacych , prawdopodobnie katalizator by rozerwało - juz tak miałem :mrgreen:
MB W210 2.7 cdi , rok 2001 z nawigacją - sedan
win-WDB2100161B476884 SPRZEDANY .
Wczesnij 124 300TD
124 300 E
190 D
CLK - 320
poszukuje radio CEZAR-QUADRO diory
bull1978
Posty: 7
Rejestracja: 29 kwie 2010, o 22:38
Lokalizacja: Poznań

Post autor: bull1978 »

Ale rzyga chodził może minutę i na asfalcie powstała mała kałuża paliwa, a na większych obrotach dym taki że zasłonił wszystko.
W210 2.4 99r
W124 2.0 87r
bartpol1
Posty: 2409
Rejestracja: 8 wrz 2009, o 14:10
Lokalizacja: ruda slaska

Post autor: bartpol1 »

ale nie paliwem tylko wodą, płynem
MB W210 2.7 cdi , rok 2001 z nawigacją - sedan
win-WDB2100161B476884 SPRZEDANY .
Wczesnij 124 300TD
124 300 E
190 D
CLK - 320
poszukuje radio CEZAR-QUADRO diory
alexander13
VIP
Posty: 238
Rejestracja: 9 sty 2010, o 23:53
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: alexander13 »

bull a nie ubyło płynu chłodzącego, może uszczelkę pod głowicą szlag trafił?
W210 S420 kombi 1996 rok na 7 osób
VIN: WDB2102721A241084

W126 280SE 1981 rok
almax@onet.eu
bull1978
Posty: 7
Rejestracja: 29 kwie 2010, o 22:38
Lokalizacja: Poznań

Post autor: bull1978 »

Raczej płyn nie ubywa. A jaki może być powód że samochód nie pozwala odpalić w takiej sytuacji? Zacząć od elektryka czy mechanika?
W210 2.4 99r
W124 2.0 87r
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

jezeli rzyga benzyna i kuleje proponuje najpierw swiece sprawdzic i czy kable nie maja przebicia.
bull1978
Posty: 7
Rejestracja: 29 kwie 2010, o 22:38
Lokalizacja: Poznań

Post autor: bull1978 »

Witam. Niestety każdy wcześniej się mylił. Padły 3 wtryski z lewej strony i stąd rzyganie benzyną. A tak przy okazji mechanicy kasują mnie 380 za szt bosch czy to przyzwoita cena bo niestety gdzie dzwoniłem to nikt nie miał.

[ Dodano: 2010-05-17, 17:02 ]
Witam wszystkich po wymianie wtrysków okazało się że dalej leją paliwo. Kolejna diagnoza uszkodzony komputer. Czy ma ktoś namiar na kogoś od komputerów z okolicy Poznania.
Dzięki i pozdrawiam

[ Dodano: 2010-05-17, 17:05 ]
Witam wszystkich po wymianie wtrysków okazało się że dalej leją paliwo. Kolejna diagnoza uszkodzony komputer. Czy ma ktoś namiar na kogoś od komputerów z okolicy Poznania.
Dzięki i pozdrawiam
W210 2.4 99r
W124 2.0 87r
BigBit
VIP
Posty: 67
Rejestracja: 1 maja 2008, o 21:07
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: BigBit »

Bardzo mnie ciekawi jak swój problem z silnikiem rozwiązałeś??????
W210 E280 1996 automat
jacek7880
Posty: 35
Rejestracja: 1 wrz 2010, o 20:26
Lokalizacja: ogrodzieniec

Post autor: jacek7880 »

Witam. Proponuje zbadać przebieg napiecia na wtryskiwaczu oscyloskopem aby zobaczyc co sie stalo. Lub amatorsko wyjac szyne wtryskow i pokrecic rozrusznikiem obserwujac czy wtryskiwacze, sekwencyjnie sie otwieraja czy sa otwarte ciagle. Jesli sa ciagle otwarte, to uszkodzeniu ulegl tranzystor mocy koncowej wtryskiwaczy. Koszt zalezy od typu tranzystora i chytrosci wymieniajacego. Jesli pracuja sekwencyjnie to usterka tkwi w układzie zapłonowym,lub wypaliło zawor tak bardzo ze brak cisnienia sprezania w cilindrze, powoduje ze mieszana paliwowo-powietrzna jest wypychana do wydechu zanim nastąpi jej zapłon.
E 300TD,99r-USA WDBJF25H6XA935569
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości