Wtryskiwacze

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
allias
Doradca
Posty: 1434
Rejestracja: 4 lis 2010, o 16:51
Lokalizacja: Szczecin/Leeds

Post autor: allias »

GRUbyMMPL pisze:1. Uroki posiadania diesla, sam się oczyszcza z zanieczyszczeń. Problem zaczyna się gdy kopci na biało i bierze olej.
Co robi? :roll: Wytlumacz mi ten process bo chetnie poslucham o nowych mozliwosciach mojego auta. :?:
Parts Process Specialist for Mercedes
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
jordan121
Posty: 104
Rejestracja: 28 kwie 2009, o 15:16
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: jordan121 »

Witam potrzebuję porady.Przekręciłem gwint w szpilce od mocowania wtrysku i nawet nie używałem dużej siły,a dałem nową śrubę.Moje pytanie to czy mogę nagwintować nowy,większy rozmiar gwintu i wkręcić większą śrubę?
Z pozdrowieniami ze Śląska
W210-2.2CDI 1998r.
W211-2,2CDI 2007r.
Awatar użytkownika
ZGi
Doradca
Posty: 1842
Rejestracja: 4 mar 2009, o 13:34
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ZGi »

tak, mozesz.
jordan121
Posty: 104
Rejestracja: 28 kwie 2009, o 15:16
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: jordan121 »

Napotkałem inny problem.Przez otwór od widełek nie przejdzie inna większa śruba i pozostaje zastosować reperaturke,tylko jak to się fachowo nazywa i gdzie tego szukać?
Z pozdrowieniami ze Śląska
W210-2.2CDI 1998r.
W211-2,2CDI 2007r.
Awatar użytkownika
ZGi
Doradca
Posty: 1842
Rejestracja: 4 mar 2009, o 13:34
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ZGi »

Ja u siebie rozwiercilem widelki troszke
Awatar użytkownika
bartek4334
Doradca
Posty: 2054
Rejestracja: 25 cze 2009, o 13:21
Lokalizacja: Kamień Pom./Szczecin

Post autor: bartek4334 »

avandgarde, no tak niby są widełki +/- 5, ale kolega noc twierdzi, że już od 2 może się coś dziać. No i u mnie właśnie kopci i słychać te wtryski więc sie zastanawiam co robić?
Ex 300TD 270CDI
W210 320CDI WDB2100261B447360
SPRINTER 213CDI
Opony, felgi nowe i używane
http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=6545407
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=27177185
jordan121
Posty: 104
Rejestracja: 28 kwie 2009, o 15:16
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: jordan121 »

A jakim wiertłem?bo to twarde się wydaje
Z pozdrowieniami ze Śląska
W210-2.2CDI 1998r.
W211-2,2CDI 2007r.
Awatar użytkownika
kmtaxi
Doradca
Posty: 3273
Rejestracja: 9 sty 2009, o 18:46
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: kmtaxi »

Możesz wkręcić dwustopniową szpilkę i założyć nakrętkę.
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953
jordan121
Posty: 104
Rejestracja: 28 kwie 2009, o 15:16
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: jordan121 »

Znalazłem na dole tej dziury w głowicy jakieś 1cm.gwintu i pomyślałem aby wkręcić szpilkę na stałe razem z klejem.I tu pytanie jaki mógłbym zastosować do tego klej?Ten pomysł ze szpilką dwustopniową wydaje się prostszy,lecz jaka to dwustopniowa szpilka?

Znalazłem taki klej do aluminium,może będzie dobry
http://allegro.pl/klej-pasta-do-alumini ... 43173.html
Z pozdrowieniami ze Śląska
W210-2.2CDI 1998r.
W211-2,2CDI 2007r.
Awatar użytkownika
ZGi
Doradca
Posty: 1842
Rejestracja: 4 mar 2009, o 13:34
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ZGi »

jordan121 pisze:A jakim wiertłem?bo to twarde się wydaje

ostrym :mrgreen: twarde jest, ale bez przesady.

Na Twoim miejscu z klejem bym sie nie bawil
piqus
Posty: 22
Rejestracja: 24 maja 2010, o 21:40
Lokalizacja: Kraków

Post autor: piqus »

[quote="mactoms"]Hallotron ,w krakowie: Transbud Nowa Huta Serwis Bosch robią bardzo dobrze ale trochę drogo

Transbud Nowa Huta - serwis Bosch (ul. Ujastek 11)- sprawdziłem ceny i wygląda to tak:
80zł brutto - diagnostyka wtryskiwacza
450zł brutto - regeneracja/naprawa (jeśli naprawiają nie kasują za diagnostykę)
nie przeprowadzają demontażu/montażu - trzeba im to przywieźć wydłubane do 16.00
jeśli maja części to zrobią w tym samym dniu, następny jeśli części z Polski, do tygodnia jeśli z Niemiec - to teoria po rozmowie telefonicznej, jak już przebrnę przez temat organoleptycznie to napisze więcej info.
Mercedes W210 270 CDI Avantgarde, 2000, automat, kombi
VIN: WDB2102161B183313
Awatar użytkownika
kichcio
Posty: 4069
Rejestracja: 19 lut 2008, o 21:19
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: kichcio »

Z wyjeciem tez moze byc troche zabawy...

I samemu kaza sobie gniazda frezowac itp.?

450 PLN naprawa JEDNEGO WTRYSKIWACZA????????
E 220 CDI '01 Elegance
Awatar użytkownika
kmtaxi
Doradca
Posty: 3273
Rejestracja: 9 sty 2009, o 18:46
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: kmtaxi »

Szpilka dwustopniowa ma po obu stronach różną średnicę gwintu, większą wkręcasz w głowicę. Można też stosować tzw. helikolę (naprawcza sprężyna wkręcana w nagwintowany większy otwór) tylko nie wiem jak to się ma z wytrzymałością tego połączenia.
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953
mactoms
Posty: 60
Rejestracja: 24 mar 2009, o 15:55
Lokalizacja: Kraków

Post autor: mactoms »

witam,gwint helicoli jest najlepszy do regeneracji gwintów. Poza tym otwór do przykręcania wtrysku musi być dokładnie wyczyszczony do samego spodu
mactoms
jordan121
Posty: 104
Rejestracja: 28 kwie 2009, o 15:16
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: jordan121 »

No tak,lecz jeśli rozwiercę wiertłem 7mm.i wpuszczę tam gwintownik M8,to poco pakować dodatkowe koszty na zestaw naprawczy,gdzie go nie wykorzystam nawet w 25%,jak mógłbym od razu dać śrubę 8mm i powiększając trochę otwór w widełkach-jakie opinie?
Z pozdrowieniami ze Śląska
W210-2.2CDI 1998r.
W211-2,2CDI 2007r.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości