Brak mocy w E 2,7 CDI

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

jacekmw
Posty: 9
Rejestracja: 1 kwie 2010, o 15:23

Brak mocy w E 2,7 CDI

Post autor: jacekmw »

WITAM
Od jakiegoś czasu brak mocy w moim silniku e 2,7 cdi 99 rok, po lifcie
jak jest zimny to czasami dobrze się wkręca ale później to dochodzi do 2000 obrotów i jest strasznie zamulony
pomocy !!!
Robert gd
VIP
Posty: 472
Rejestracja: 27 maja 2008, o 16:58
Lokalizacja: Gdansk

Re: Brak mocy w E 2,7 CDI

Post autor: Robert gd »

jacekmw pisze:WITAM
Od jakiegoś czasu brak mocy w moim silniku e 2,7 cdi 99 rok, po lifcie
jak jest zimny to czasami dobrze się wkręca ale później to dochodzi do 2000 obrotów i jest strasznie zamulony
pomocy !!!

Miałem dokładnie takie same objawy i był to przepływomierz, ale moze byc wiele różnych rzeczy , najlepiej podpiąć sie pod kompa.
koalakm
Posty: 88
Rejestracja: 14 lip 2008, o 18:45
Lokalizacja: Poznan

Post autor: koalakm »

pod kompa musisz podjechac. Ja mialem problem ze krecil do 3 tys i byla to przeplywka. Jednak najlepiej na kompa i wtedy powinno sie wyjasnic.

pozdr
E-270CDI automat, 2000r. lift, sedan,
przebieg 250 tys.
WDB2100161a979972
OmO
Posty: 34
Rejestracja: 2 mar 2009, o 14:29
Lokalizacja: Poznań

Post autor: OmO »

[ Dodano: 2011-02-22, 15:04 ]
Oczywiście podepnij się pod kompa.

Ja miałem podobne problemy, na kompie wyszło że to czujnik ciśnienia doładowania (w ASO 150 PLZ), na krótką metę może pomóc samo przeczyszczenie, jeśli to jest to.
Możesz też spróbować przeczyścić czujnik temperatury doładowania - szczególne że wyciąga się to w pół minuty bez użycia żadnych narzędzi, jeśli nie pomoże to przynajmniej nie zaszkodzi.

Oczywiście pozostaje kwestia przepływki. Podłącz pod kompa.

Pzdr!
OmO
MB S210 E270CDI T '00 ELEGANCE
MB W202 C220D '95 ELEGANCE
Awatar użytkownika
Edeh
Posty: 110
Rejestracja: 17 lip 2012, o 22:37
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Edeh »

Odświeżę może nieco temat, bo w sumie ten problem i mnie dotyczy. Mam E200 CDI i również wydaje mi się że auto jest zamulone (ciągnie do 160 a potem koniec). Byłem u mechanika, podpiął pod kompa, błędów żadnych nie wyrzuciło... CIśnienie doładowania w normie, wtryski w porządku, klapki w kolektorze działają w porządku... Auto mam od tygodnia. Facet powiedział że może być tak, że poprzedni właściciel "zamulił" auto powolną jazdą i komputer przez to jakby się "przestawił" i nie wykorzystuje pełnej mocy silnika. Czy to możliwe?
Awatar użytkownika
Adaś
Posty: 263
Rejestracja: 22 sie 2011, o 10:50
Lokalizacja: Warszawa - Sluzew

Post autor: Adaś »

mając e 200 cieszyłbym się ze jedzie te 160 ;)
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

Edeh pisze:Facet powiedział że może być tak, że poprzedni właściciel "zamulił" auto powolną jazdą i komputer przez to jakby się "przestawił" i nie wykorzystuje pełnej mocy silnika. Czy to możliwe?
bzdury
Awatar użytkownika
pawel85
Posty: 966
Rejestracja: 16 maja 2008, o 14:07
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: pawel85 »

podobnie jak i to
Adaś pisze:mając e 200 cieszyłbym się ze jedzie te 160 ;)
Było - W210 2.2 CDI, 3.2 CDI, 2.7 CDI, 4.3, 3.2 4Matic
Jest - W211 4.0 CDI by Carlsson
W210 4.3 4Matic
MesiekW210
Posty: 79
Rejestracja: 7 sie 2010, o 17:12
Lokalizacja: Legnica

Post autor: MesiekW210 »

Jak do 160 ci jedzie to chyba w tryb awaryjny wskoczył... a CO do pierwszego postu sprawdź przepływke i katalizator.
MERCEDES W210 E270 DIESEL, automat, 2000 .

BEZ GWIAZDY NIE MA JAZDY !!!
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości