LPG Sekwencja w E200 Kompressor

Paliwa alternatywne - gaz, oleje, oraz instalacje zasilające i wszystko co z tym związane.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

criswrock
Posty: 33
Rejestracja: 29 cze 2008, o 21:33
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: criswrock »

Witam czytam wasze posty i dołoże swoje 3 grosze...Podzielę się z wami moimi przebojami z gazem w tym auci. Mam S210 E-200 kompressor 1998r 186km kombi założyłem Instalacje gazową naturalnie sekwencje koszt 2500zł +dopłata 500zł za pionowy toroidalny zbiornik w mijsce zapasu w lewym błotniku bo to kombi +dopłata 150zł za tankowanie przy wlewie obok benzyny w klapce.Układ sterujący STAG 300 polski,listwa wtryskowa VALTEK zbiornik Pionowy toroidalny IRENE 53l(38l gazu tylko!!!!wchodzi wielozawór włoski,reduktor OMUL zawór do tankowania Tomassetto.Od początku czyli 03.07.08 problem z nieszczelnością a to z połączeń na rurkach miedzianych przy wielozaworze lub pękł polski wąż przed reduktorem 2 razy włoski chula do tej pory.Nie chce się tu tak rozpisywać bo zeszło by do ranadodam koledzy,że jestem na etapie na etapie walki z gazownikami o poprawne działanie tej instalacji.Więc Odradzam Firme JAKART we Wrocławiu ul.Długa11/13 AMATORZY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!a na rynku od 1993r ha ha ha.Wcześniej miałem Forda Mondeo1,6 też sekwencja 45500km na gazie REWELACJA instalacjaSGI na autostradzie w Niemczech Vmax 205km/h na gazie!!!!ale zalożyłem ponoć u najlepszych gazowników we Wrocku EKOALMA z Mietkiem pojechałem to mówią ok ale nie mieli tego ochuja....ego zbiornika pionowego dopiero za 2 miechy więc się podjąłem w JAKART ci mieli w 2 dni!!! Ale żałuje jak cholera i przestrzegam wszystkich nawet miłośników polonezów bo popsują omijać ich szerokim łukiem.Po 4 m-cach walki mojej i ich usuneli wyciek gazu z okolic zbiornika hura!!!Ale kontrolka cały czas swoje czyli nonstop pokazuje ,że mam pełny zbiornik. Vmax i tu szok180-190km/h to jak na ten silnik to mało!!!!!(chyba sonda lambda tylko właśnie która za czy przed struminicami czy za mam 2 bo katalizatora już nie było jak kupowałem atko w czerwcu przy przebiegu 187800km serwis do 143000km Spalanie ok 15-16 L gazu WROCŁAW miasto straszne korki.Mam taki Pytanie do lepiej zorientowanych po zamontowaniu gazu pojechałem na kompa wykazało 2 błedy1. sonda lambda 2.elektrozawór sprężarki klimatyzacji.A to mój odczyt z klimatronica przy włączonym silniku i klimie nabitej może ktoś pomoże odczytać co znaczą odpowiednie cyfry i czy u mnie jest to ok? Z góry b. dziękuje i pozdrawiam acha niezrażajcie się gazem jak dobrze założony to jest ok.


1-15
2-13
3-05
4-05
5-02
6-84
7-07
8-15>17
9-15
10-6.0
11-1.9
12-4.2
20-0.0
21-0.7
22-0.0
23-0.0
24-13.1
40-71
41-36
42-40
43-136
a w trakcie jazdy
1-13<12
2-11
3-11<07
4-12<07
5-02
6-88
7-12>13>15
8-36>37
9-16>19
10-6.0
11-1.8<1.7
12-4.3
20-2.3>2.6<2.0
21-0.7
22-0.0
23-100
24-13.1>13.3
40-71
41-36
42-40
43-136
co te wartości oznaczają pokolei ?


POZDRAWIAM
Awatar użytkownika
windykatorek
Doradca VIP
Posty: 2580
Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: windykatorek »

co ozn czaja wartosci szukaj na forum jest, wg mnie masz dobrze ,blad sondy=zle ustawione mapy n agazie , blad sprezarki osobna bajka
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM :)
BigBit
VIP
Posty: 67
Rejestracja: 1 maja 2008, o 21:07
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: BigBit »

Też straciłem dużo zdrowia jeżdżąc na gazie (igs IIIgeneracja) . Od pewnego czasu jadę tylko na benzynie po odłączeniu inst lpg od komputera samochodu przestałem już myślec o zmianie na audi a6 (kiedyś miałem) Myśl o zmianie na sekwencje pełną wybił mi z głowy post \enzo76/. Poprawiła się praca silnika i co ciekawe niezauważalna zmiana biegów.Spalanie benzyny jeszcze wysokie ok 16 srednio.a z podł.kompem gazowym ok 20 .pojadę na diagostykę bo napięcie sondy też mam 1,8 . Na gazie przejechane ok 2000 godz.Spalanie było niższe niż obecnie benzyny i mam nadzieję ,że uzdrowię silnik po cięzkiej chorobie. A mam w zapasie zapewne niepotrzebnie wymieniane sondy,przepłwomierz ,przepystnice i inne...
W210 E280 1996 automat
enzo76
Posty: 11
Rejestracja: 18 lis 2008, o 09:33
Lokalizacja: stolyca

Post autor: enzo76 »

cześć Bigbit

przeczytałem Twój post, gdzie mnie wspomniałeś.
Wiesz mi ja nigdy nie zmienie zdania na temat LPG. Nameczyłem sie cholernie-cały rok ustawiałem poprawiałem zmieniałem bo bardzo mi zależało (tak mi sie wydawało). Jesli chciałbys zasięgnąć fachowej porady to polecam MERCEDES BROLER w Warszawie. Jedyny i najlepszy rzetelny serwis Meśków w mazowieckim.Oni nawet nie dotkna instalacji w mercedesie sa całkowitymi przeciwnikami ale potrafią wytłumaczyć co i jak spierza LPG w danym modelu miśka. Warto zadzwonić pogadać-to sa naprawde experci.
pozdrawiam
enzo
Mercedes w210 E320 '96
nonmaximus
Posty: 899
Rejestracja: 13 cze 2008, o 13:00
Lokalizacja: Wawa

Post autor: nonmaximus »

enzo76 pisze:cześć Bigbit

chciałbys zasięgnąć fachowej porady to polecam MERCEDES BROLER w Warszawie. Jedyny i najlepszy rzetelny serwis Meśków w mazowieckim.Oni nawet nie dotkna instalacji w mercedesie sa całkowitymi przeciwnikami ale potrafią wytłumaczyć co i jak spierza LPG w
Hehehe, no to fajnie kolego - nie wiem gdzie zakładałeś gaz, ale polecając na problemy z gazem warsztat, który jest przeciwnikiem gazu dajesz wyraz swojemu niezdrowemu podejściu.

Jak ktoś myśli o założeniu fajnej instalacji to polecam w Wawie Czakram na Okęciu i BRC Sequent z wtryskiwaczami Keihin i nie będzie problemu :) Drogo i dobrze :mrgreen:

Pozdrawiam,

nonmaximus
E280 '99
VW Golf MK IV 1.6 cabrio '98

Ze świata statystyk: 90% właścicieli BMW kupiło je tylko dlatego, że nie potrafiło przeliterować słowa Mercedes :mrgreen:
enzo76
Posty: 11
Rejestracja: 18 lis 2008, o 09:33
Lokalizacja: stolyca

Post autor: enzo76 »

źle to napisałem bo sie spieszyłem. wyszło głupio.
MERCEDES BROLER polecam jesli ktoś ma problemy z mercem ,także w sytuacji gdy ma cos spaprane po uzywaniu LPG. naprawde polecam.
a co do twoich rad to Ci powiem że w obydwu warsztatach przez Ciebie wymienionych byłem i tez nic nie poprawili. A zakładałem w EGP Poska w Warszawie-sprawdź sobie ich "staż" w montowaniu LPG zobacz ich osiągnięcia i opinie na necie. Sa wymieniani obok twojego CZAKRAMU lub nawet jako lepsi :-) co nie zmienia faktu ze i oni i czakram wie ze gaz nigdy nie bedzie idealny. interesuje ich tylko załozenie a potem ewentualne płatne poprawki planowania i zmiany.zawsze beda wciskac że winny jest cały świat tylko nie oni.na końcu powiedza ze tankujesz hu..wy gaz i tak w kółko.
Życze ci żebyś nie miał takiej naprawy jak ja- 1200pln za wate w plastikowej ramie-czyli czujnik przepływu powietrza (1200 to cena z firmy BROLER bo w ASO nawet nie pytaj)

GAZ TO PO PROSTU KICHA.BYŁ KICHA I BEDZIE KICHA ! a najbardziej mnie dziwi ze nawet tu na forum gdzie jesteśmy anonimowi nik nie umie tego przyznac.
POZDRAWIAM
Mercedes w210 E320 '96
BigBit
VIP
Posty: 67
Rejestracja: 1 maja 2008, o 21:07
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: BigBit »

Wata w plastikowej ramie to jest filtr powietrza ,nic innego nie kojarzę .,Kosztuje 80 pln . przepływomierz bosch 800pln.Mam 2 dobre . Gdybym nie miał skrzyni automat.To już sam ustawiłbym sobie gaz . Moja instalacja lpg z 2003 .Najlepszy zakład (gazownik z okolic Poznania ) (wiedza z różnych forum] przecinał kable przy komputerze samochodu i sprawdzał na którym chodzi najlepiej.WIEM DLATEGO ŻE SAM ROZŁĄCZAŁEM LPG ALE DOPIERO P0 5 LATACH. Jeżeli ktoś ma lpg i automat i jest zadowolony niech Bogu dziękuje.
W210 E280 1996 automat
Awatar użytkownika
windykatorek
Doradca VIP
Posty: 2580
Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: windykatorek »

enzo76

p.s.
wszystki którzy mi zechcą odpisac że moze mam coś z silnikem albo wybrałem zły zakład LPG chciałbym poinformować że nie wdaje sie w dyskusje . podrawiam

po co wdajesz sie w dyskusje nierozumiem ,zapomniałes co napisałes?
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM :)
enzo76
Posty: 11
Rejestracja: 18 lis 2008, o 09:33
Lokalizacja: stolyca

Post autor: enzo76 »

po co cytujesz coś czego nie rozumiesz?

WYJAŚNIAM Ci.
napisałam że nie bede sie wdawał w dyskusje z tymi którzy beda pisali "że wybrałem zły warsztat itp" dlatego ze uwazam to za jałowe. Oni beda pisac swoje a ja swoje bo kazdy m aswoje doświadczenia. Natomiast z innymi bardzo chętnie bo widze w tym sens.

zrozumiałeś?
Mercedes w210 E320 '96
Awatar użytkownika
windykatorek
Doradca VIP
Posty: 2580
Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: windykatorek »

enzo76, przepraszam ze jestem głupi i opacznie zrozumiałem , może inni tez opacznie zrozumieli co?
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM :)
enzo76
Posty: 11
Rejestracja: 18 lis 2008, o 09:33
Lokalizacja: stolyca

Post autor: enzo76 »

chyba sie ju totalnie zagmatwałes na tym forum?!
aż sie wierzyc nie chce ze ty komus tu pomogłeś?!

nie portafisz zrozumieć najprostszych zdań!
wyjaśniam ci: odpisałem "bigbitowi" bo ma podobne spostrzeżenia co ja
i "nonmaximusowi" żeby wyjasnić mu swój wcześniejszy post.
ZA TO TY W PIERWSZYM POŚCIE DO MNIE NAPISAŁES ZE WYBRAŁEM ZŁY WARSZTAT :-)))))))))
wszystko Ci sie pomerdało.
Mercedes w210 E320 '96
BigBit
VIP
Posty: 67
Rejestracja: 1 maja 2008, o 21:07
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: BigBit »

Proszę .....Dlaczego mamy sobie dokuczac , dajmy temu spokój niech każdy pozostanie przy swoim zdaniu a więcej merytorycznie to na pewno każdemu z nas się przyda...
W210 E280 1996 automat
enzo76
Posty: 11
Rejestracja: 18 lis 2008, o 09:33
Lokalizacja: stolyca

Post autor: enzo76 »

racja
piszmy do rzeczy :-D
Mercedes w210 E320 '96
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

enzo76 ja nie napisze, ze zly warsztat wybrales :!: napisz tylko, ze ladnie dales sie skroic hehe. przeszlo 7000zl w plecy a gazu jak nie bylo, tak dalej nie ma :lol:
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
enzo76
Posty: 11
Rejestracja: 18 lis 2008, o 09:33
Lokalizacja: stolyca

Post autor: enzo76 »

no własnie. :-(
dlatego teraz staram sie przestrzec innych zeby 2 razy sie zastanowili zanim założa LPG

Nie mam interesu żeby tu oczerniac zakłady gazownicze,ale uważam ze o gazie mówi sie albo bardzo dobrze albo bardzo żle- tymczasem prawde wsczyscy znamy dobrze.
GAZ TO PEWIEN KOMPROMIS. jeżdzisz taniej ale gorzej ,może coś sie zepsuje a może nie to taka loteria. Ci co pisza ze zrobili na gazie 500 000km i nic to po prostu juz zapomnieli jak to jest tankować benzyne i wszelkie dodatkowe koszty gazu sa dla nich normalne.Tymczasem trzeba sobie naprawde dobrze skalkulować: wym,świec przewodów, filtrów,dodatkowe przeglądy,regulacja komputera co 2 miesiące,skrócona żywotność silnika,duzo większe opłaty na przegladzie, zakaz wjazdu do coraz większej liczby podziemnych parkingów,gorsze osiągi,łatwość trafienia na "chrzczony "gaz,zapach gazu w samochodzie,małe zbiorniki-zajęte miejsce w bagażniku itp.
w moim przypadku (gdyby gaz działał OK) zaoszczędzam 250-300pln/mies. i ja np.wole zapłacic te 300stówy więcej miesięcznie ale mam ŚWIĘTY SPOKÓJ.
polecam kazdemu przemysleć
i nie dajcie sie gazowniko namawiac i robć w konia.
Mercedes w210 E320 '96
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości