e270 2.7 cdi czasami gasnie i nie chce odpalic.
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
e270 2.7 cdi czasami gasnie i nie chce odpalic.
Witam mam problem z moim w210 2.7 cdi. A mianowicie auto od jakiegos czasu zaczelo sie dziwnie zachowywac. Najpierw zostawilem je na parkingu , wrocilem i juz nie chcial odpalic. Troche postal i odpalil. Pozniej problem zaczal dziac sie czesciej. Samochod zaczac gasnac podczas jazdy i nie raz odplalil, nie raz nie. Silnik chodzi dobrze jak juz odpali. Rozrusznik kreci. Nie ma reguly czy cieply czy zimny. Bylem na komputerze nic nie wskazalo. Wymienilem filtr paliwa tez bez poprawy. Co to moze byc?
E-klasa W210 e270 CDI
obadaj czujnik polozenia walu. Mialem podobnie. Jak Ci sie tak stanie, to popukaj w niego i zobacz czy zapali. Moze pomoze, to bedziesz wiedzial gdzie szukac problemu. Na kompie tez nie wyjdzie.
ELE TAXI http://www.eletaxiforum.pl
nie wiem czy w 2,7 jest tak samo jak w 3.2 ale mysle ze podobnie. miedzy silnikiem a skrzynia biegow, na obudowie skrzyni od gory. okolica gory wandlera (jakos tak sie to chyba pisze). Jak staniesz po lewej stronie auta i sie nachylisz to zobaczysz
poszukaj moich wczesniejszych postow, nawet rysunki z EPC dawalem gdzie tego szukac.
znalazlem:
poszukaj moich wczesniejszych postow, nawet rysunki z EPC dawalem gdzie tego szukac.
znalazlem:
ELE TAXI http://www.eletaxiforum.pl
- avandgarde
- Posty: 4665
- Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
- Lokalizacja: PL
Witam! Mam problem z EPC. Podczas jazdy apaliła się kontrolka EPC silnik zgasł natychmiast i nie dał się ponownie uruchomić.Paliwo leję zawsze czyste,nie było jakichkolwiek oznak utraty mocy, falowania obrotów itd. palił bez problemu na mrozie ,wcześniej brak jakichkolwiek oznak problemu z pompą. Na kompie jeszcze nie byłem(muszę zamówić lawetę)być może to jakaś błachostka(pobożne życzenie)proszę o sugestie!
Mercedes W210 220CDI 1998r.
Mercedes W210 220CDI 1998r.
- stanleym210
- Posty: 1887
- Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
- Lokalizacja: siedlce, mazowieckie
Ostatnio w służbowym Fiacie Ducato 3.o DCI ( na gwarancji) był traf,że zgasł i już nie odpalił na stałe.Palił i jednocześnie gasł.Chłopcy z serwisu na odległość kazali postukać na włączonym zapłonie w obudowę przepustnicy, ale nie wiedzieliśmy o co chodzi więc zaciągnięty został do nich i wyszło że zacięła się przepustnica.Wymienili na nową i wszystko jest ok.Na tej wyjętej było mnóstwo nagaru, który powodował zacięcia się tej przepustnicy, dlatego pukanie na zapłonie miało ja zwolnić.
Może trzeba szukać tym tropem.
Może trzeba szukać tym tropem.
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości