Reanimacja - kluczyk rybka

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
stanleym210
Posty: 1887
Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
Lokalizacja: siedlce, mazowieckie

Post autor: stanleym210 »

A ma ktoś fotkę płytki z tą tradycyjną cewką.
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
Awatar użytkownika
ZGi
Doradca
Posty: 1842
Rejestracja: 4 mar 2009, o 13:34
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ZGi »

w tym poscie jest. ktorys link z elektrody
jordan121
Posty: 104
Rejestracja: 28 kwie 2009, o 15:16
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: jordan121 »

Tradycyjna cewka jest na 2-ej stronie,gdzie dałem fotki płytki wraz z cewką.
Jeśli chodzi o to,czy w serwisowym jest tyle samo cykli co w zwykłej rybce,to nie wiem,lecz przypuszczam,że MB zaprogramował klucz na mniej ,bo przecież ma służyć jako wyjście awaryjne,więc po co pakować pełny limit.To między innymi jest problemem tego tematu.
Z pozdrowieniami ze Śląska
W210-2.2CDI 1998r.
W211-2,2CDI 2007r.
Awatar użytkownika
stanleym210
Posty: 1887
Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
Lokalizacja: siedlce, mazowieckie

Post autor: stanleym210 »

jordan121 pisze:Tradycyjna cewka jest na 2-ej stronie,gdzie dałem fotki płytki wraz z cewką.
Czyli na tej fotce to z przodu to jest ta słynna cewka jak dobrze kumam?
Załączniki
płytka rybki.JPG
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
jordan121
Posty: 104
Rejestracja: 28 kwie 2009, o 15:16
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: jordan121 »

Tak to jest ta słynna cewka z którą mogą być problemy,gdy kluczyk np.mocno upadnie.
Z pozdrowieniami ze Śląska
W210-2.2CDI 1998r.
W211-2,2CDI 2007r.
Awatar użytkownika
ZGi
Doradca
Posty: 1842
Rejestracja: 4 mar 2009, o 13:34
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ZGi »

co do limitu, tez myslalem ze moj sie skonczyl okazalo sie ze sie obrazil na stacyjke ale po dluzszej rozmowie sie dogadali i dziala ;-)

zeby sie skonczyl to przez 11 lat, dzien w dzien po 50 razy trzeba by go wsadzac do stacyjki. raczej malo mozliwe 8-)
Awatar użytkownika
stanleym210
Posty: 1887
Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
Lokalizacja: siedlce, mazowieckie

Post autor: stanleym210 »

jordan121 pisze:Tak to jest ta słynna cewka z którą mogą być problemy,gdy kluczyk np.mocno upadnie.
Ok. dzięki, przyznam się ,że nigdy rybki nie miałem okazji rozebrać. Punkcik w nagrodę.
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
jordan121
Posty: 104
Rejestracja: 28 kwie 2009, o 15:16
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: jordan121 »

stanleym210 pisze:Punkcik w nagrodę.
Dziękuję za punkcik-to mój pierwszy :-D
Z pozdrowieniami ze Śląska
W210-2.2CDI 1998r.
W211-2,2CDI 2007r.
Awatar użytkownika
Michal200
Posty: 467
Rejestracja: 10 lis 2009, o 23:43
Lokalizacja: US

Post autor: Michal200 »

Ja wyslalem kluczyk zapasowy ktory ani nie otwieral samochodu ani satcyjka go nie czytala do pewnego goscia, w poniedzialek powinien wiedziec juz co z nim. Jak pojade po odbior i bedzie dzialac dam namiary ;-)
W202 C 180 1999r. Jaspis blau Classic Selection -> Sport DTM USA
WDB2020181A823149
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=19013
EX: W202 C180 1997r. ,
Obrazek
Awatar użytkownika
danloop
Posty: 661
Rejestracja: 29 mar 2010, o 18:23
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: danloop »

ja cos nie wierze w ogarniczoną działalność kluczyka awaryjnego, tzn że moze odpalić samochód tylko 1000 razy. Takie dzieoty były robione np z drukarkami po to by po kilku latach użytkowania kupić nową bo tamta sie juz niby skonczyła, może kolega Noc sie wypowie co do tych kluczy awaryjnych:))
E290 - od święta, na codzień -> BJ
WDB2100171A800044
Awatar użytkownika
jjankiello
Doradca
Posty: 2114
Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
Lokalizacja: Szczecin, PL

Post autor: jjankiello »

O kluczach jest już stosowny temat-rzeka i można tam sobie poczytać o prawie każdym aspekcie systemu klucza elektronicznego w MB.
Działa to na zasadzie generowania za każdym razem innego kodu do porozumiewania się klucza ze stacyjką i kompem silnika, więc wszystkie trzy kluczyki wydawane razem z autem (choć rozróżniane przez stacyjkę) będą działać tak samo długo...
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
jordan121
Posty: 104
Rejestracja: 28 kwie 2009, o 15:16
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: jordan121 »

Więc jak najbardziej jest sens przełożyć procesorek z serwisowego do zwykłej rybki.W tym temacie jest również pytanie o technice przełożenia owego elementu we własnym zakresie.Jak to zrobić nie uszkadzając ważnej dla nas części,oraz jak ją bezpiecznie wydostać z klucza serwisowego?
Z pozdrowieniami ze Śląska
W210-2.2CDI 1998r.
W211-2,2CDI 2007r.
19dave88
Posty: 617
Rejestracja: 20 gru 2010, o 20:52
Lokalizacja: Katowice

Post autor: 19dave88 »

Podepnę sie pod temat, czy jeżeli kluczyk starego typu przed liftem nie otwiera, ani nie zwalnia blokady, a lampka na nim sygnalizuje działanie to może być wina bateri czy jakaś grubsza awaria?
1) S210 E300 Td, 99' Kombi AVATNGARDE WDB2102251A898215
2) W201 200 D 87' Sprzedany!!
Awatar użytkownika
danloop
Posty: 661
Rejestracja: 29 mar 2010, o 18:23
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: danloop »

jordan121 pisze:Więc jak najbardziej jest sens przełożyć procesorek z serwisowego do zwykłej rybki.
w serwisowym nie widziałem magicznej cewki, klucze sa zupełnie rózne od siebie ciekaw jestem czy to faktycznie zadziała.

co do samej operacji zalezy jakim sprzetem dysponujesz
E290 - od święta, na codzień -> BJ
WDB2100171A800044
jordan121
Posty: 104
Rejestracja: 28 kwie 2009, o 15:16
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: jordan121 »

Mam tylko lutownicę transformatorową-100W i odsysacz.
Z pozdrowieniami ze Śląska
W210-2.2CDI 1998r.
W211-2,2CDI 2007r.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości