Reanimacja - kluczyk rybka

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
ZGi
Doradca
Posty: 1842
Rejestracja: 4 mar 2009, o 13:34
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ZGi »

to jest wersja po lifcie, Nie ma klasycznej cewki nawienietej.
Awatar użytkownika
stanleym210
Posty: 1887
Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
Lokalizacja: siedlce, mazowieckie

Post autor: stanleym210 »

Czy po lifcie rybka jest krótsza czy dłuższa.Widziałem gdzieś fotki krótkich i długich to wydaje mi się ze mam ta krótszą, chociaż auto tylko przed lf.
o Właśnie znalazłem na Tej stronie fotki rybek a ja mam na rybce srebrne logo i zgodnie z fotkami jak w linku.Więc ten klucz jest z cewką czy nie?
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
Awatar użytkownika
ZGi
Doradca
Posty: 1842
Rejestracja: 4 mar 2009, o 13:34
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ZGi »

na tej fotce nr 3 co ktos trzyma 2 rybki kolo siebie. Lewa nowsza, prawa starsza rybka. Ta starsza ma cewke. Czyli ta wieksza
Awatar użytkownika
stanleym210
Posty: 1887
Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
Lokalizacja: siedlce, mazowieckie

Post autor: stanleym210 »

ZGi pisze:na tej fotce nr 3 co ktos trzyma 2 rybki kolo siebie. Lewa nowsza, prawa starsza rybka. Ta starsza ma cewke. Czyli ta wieksza
Ja mam tą z lewej strony czyli nowszą, czyli bez tej urywającej się cewki.Uff..
Dzięki kolego,pomagasek.
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
Awatar użytkownika
herianm
Doradca
Posty: 2863
Rejestracja: 24 gru 2010, o 00:53
Lokalizacja: oberschlesien

Post autor: herianm »

stanleym210 pisze:Czy po lifcie rybka jest krótsza czy dłuższa.Widziałem gdzieś fotki krótkich i długich to wydaje mi się ze mam ta krótszą, chociaż auto tylko przed lf.
o Właśnie znalazłem na Tej stronie fotki rybek a ja mam na rybce srebrne logo i zgodnie z fotkami jak w linku.Więc ten klucz jest z cewką czy nie?
Też mam auto przed liftem a jak widać na zdjęciu mam 2 kluczyki starszy i nowszy i przy okazji pytanie czy powinienem mieć jeszcze jakiś serwisowy kluczyk? Bo o takowych niektórzy na forum pisali.
W210 E300TD 98r sedan avantgarde
WDB2100251A772784
Obrazek
Awatar użytkownika
avandgarde
Posty: 4665
Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
Lokalizacja: PL

Post autor: avandgarde »

stanleym210, I w starszych i w nowszych są cewki .Niewiem jak w najnowszych,czyli tych z chromem.
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
Awatar użytkownika
jjankiello
Doradca
Posty: 2114
Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
Lokalizacja: Szczecin, PL

Post autor: jjankiello »

herianm pisze:Też mam auto przed liftem a jak widać na zdjęciu mam 2 kluczyki starszy i nowszy i przy okazji pytanie czy powinienem mieć jeszcze jakiś serwisowy kluczyk? Bo o takowych niektórzy na forum pisali.
Skoro masz starszą i nowszą wersję, tzn. że ktoś już zamawiał zapasowy kluczyk w ASO, po czasie, kiedy zaprzestano produkcji starszego typu.
Kluczyki serwisowe są zwykle gubione albo "zapominane gdzie położone" i auto zostaje sprzedane bez niego...
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
Awatar użytkownika
herianm
Doradca
Posty: 2863
Rejestracja: 24 gru 2010, o 00:53
Lokalizacja: oberschlesien

Post autor: herianm »

Tak z tym nowszym to wiem, Pan z Włoch jeszcze go dorabiał. Co do serwisowego to znaczy, że był tylko go zgubił rozumiem.
W210 E300TD 98r sedan avantgarde
WDB2100251A772784
Obrazek
jordan121
Posty: 104
Rejestracja: 28 kwie 2009, o 15:16
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: jordan121 »

A więc,trzymałem rybkę w stacyjce przez godzinę i nic nie pomogło,więc kupiłem nową parę baterii i wymieniłem pastylki na nowe,też bez efektu.Mój kluczyk w środku wygląda tak.(przed liftem)
To 1-sze zdjęcie przedstawia kluczyk serwisowy z którego miałbym pobrać procesor
Załączniki
DSCF3146.JPG
DSCF3145.JPG
DSCF3144.JPG
Z pozdrowieniami ze Śląska
W210-2.2CDI 1998r.
W211-2,2CDI 2007r.
Awatar użytkownika
stanleym210
Posty: 1887
Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
Lokalizacja: siedlce, mazowieckie

Post autor: stanleym210 »

avandgarde pisze:stanleym210, I w starszych i w nowszych są cewki .Niewiem jak w najnowszych,czyli tych z chromem.
A kolega ZGi pisze ,że cewki nie ma :?: :?: :?:
Załączniki
szokus.gif
szokus.gif (2.5 KiB) Przejrzano 4064 razy
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
Awatar użytkownika
danloop
Posty: 661
Rejestracja: 29 mar 2010, o 18:23
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: danloop »

tyle że cewka smd wcale nie musi wyglądać jak tradycyjna ;]
sprawdź

a klucz serwisowy bedzie spełniał te same funkcje co zwykły ? otwieranie zamykanie i bagaznik? Mogli produkować ta sama elektronike i wrzucac w różne obudowy ale czy napewno?
E290 - od święta, na codzień -> BJ
WDB2100171A800044
jordan121
Posty: 104
Rejestracja: 28 kwie 2009, o 15:16
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: jordan121 »

danloop pisze:co to znaczy mało cykli? że moze zadziała np 100 razy tylko?
właśnie tego się obawiam
Z pozdrowieniami ze Śląska
W210-2.2CDI 1998r.
W211-2,2CDI 2007r.
Awatar użytkownika
ZGi
Doradca
Posty: 1842
Rejestracja: 4 mar 2009, o 13:34
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ZGi »

Dlatego napisalem ze nie ma cewki takiej jak w starszym typie. Ten nowszy kluczyk jest mniej podatny na oberwanie cewki :mrgreen:
jordan121
Posty: 104
Rejestracja: 28 kwie 2009, o 15:16
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: jordan121 »

Wracając do tematu
czy ma to jakiś sens ,by przekładać scalak z klucza serwis.i jak go wydostać?
Z pozdrowieniami ze Śląska
W210-2.2CDI 1998r.
W211-2,2CDI 2007r.
Awatar użytkownika
danloop
Posty: 661
Rejestracja: 29 mar 2010, o 18:23
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: danloop »

jordan121 pisze:
danloop pisze:co to znaczy mało cykli? że moze zadziała np 100 razy tylko?
właśnie tego się obawiam
skąd takie przypuszczenia? Nie sądze zeby MB tak zaprojektowal klucz serwisow. Myśle że jeśli by faktycznie tak działał to by były o tym wieksze słuchy no ale możliwe ze jestem nie doinformowany :-D

Wg mnie klucz serwisowy spełnia zadanie otwrcia samochodu i odpalenia go, do odpalenia potrzebna elektronika (mniejsza niż w przypadku zwykłego klucza nie ma chyba modułu podczerwieni) i ten metalowy wysuwany.
E290 - od święta, na codzień -> BJ
WDB2100171A800044
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości