Problemy z uruchomieniem silnika w E320 benzyna

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
kczarnecki
Posty: 17
Rejestracja: 14 kwie 2008, o 12:46
Lokalizacja: Valencia

Problemy z uruchomieniem silnika w E320 benzyna

Post autor: kczarnecki »

Witam.

Niedawno zdecydowalem sie na kupno W210 320 Benzyna Avangarde z 1996 roku.
Auto w strasznym stanie - cale poobijane, zerwany zderzak, uszkodzona chlodnica, skrzynia zle dziala, silnik nie ma mocy, a w srodku syf, brud i ubustwo Z kierownicy zerwana skora, schowek wylamany, plastiki zapuszczone, ze koloru nie widac nawet pompa od centralnego wyjeta... Samochodem jezdzil hiszpan (chyba gnojarz) ktory probowal wjechac na bardzo wysoki kraweznik i zostawil na nim chlodnice, zderzak i cos tam jeszcze i dalej gosc pojechal ... bez wody!!!... tragedia!!!
Autem zajalem sie ja, bo zawsze chcialem miec Okulara za "niskie pieniadze" ;) , wiec zaczalem "rekonstrukcje"....i tu zaczyna sie cala historia.

Samochod jest po wymianie uszczelki pod glowica, naprawie skrzyni biegow (gubila olej) oraz po wymianie sond lambda i termostatu..pozostalo jeszcze visko do wymiany.
Rano (na zimno) odpala bez problemow.
Po nabraniu temperatury ok. 90 st zgasze silniki i w ciagu chwili odpalam ponownie - bez problemu.
Gdy poczekam chociaz 3 minuty (lub dluzej dopuki nie ostygnie) juz nie odpala normalnie, raz silnik zlatie tak na jeden obrut i zgasnie i musze "krecic" rozrusznikiem dlugo, az uslysze, ze zaczyna cos "lapac" i wtredy dodam gazu i sie uruchamia.

Dodatkowo zauwazylem, ze bardzo duzo pali w trybie mieszanym moze to byc 13 l/100km - bardzo duzo!!!
Co to moze byc? Gdzie szukac?
m00n
Posty: 30
Rejestracja: 3 mar 2008, o 07:15
Lokalizacja: Morąg

Post autor: m00n »

po pierwsze wymien wszystkie filtry ale zrobiles to wczesniej prawda :>?

a jesli chodzi o problem z odpalaniem na cieplym silniku to winowajaca jest jeden: REGULATOR CISNIENIA PALIWA na listwie wtryskowej, koszt ok 150-300 zl, powodzenia
w202 c200 esprit pb
Awatar użytkownika
kichcio
Posty: 4069
Rejestracja: 19 lut 2008, o 21:19
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: kichcio »

Ile dales za tego Okulara? Tak z ciekawosci, jesli mozna zapytac.
E 220 CDI '01 Elegance
Awatar użytkownika
kczarnecki
Posty: 17
Rejestracja: 14 kwie 2008, o 12:46
Lokalizacja: Valencia

Post autor: kczarnecki »

Okular kosztowal mnie 3500 Euro po wymianie uszczelki pod glowica. Teraz pozostraja tylko naprawy i wydawanie kasy, ale wole tak, niz kupic cos zupelnie w ciemno.
Jedyna zaleta to fakt, ze silnik ma faktycznie 175.000 km i ...wciska w fotel :) No ale Mesio to nie wyscigowka, wiec jezdze powoli ...


Wielkie dzieki za podpowiedz - sprawdze regulator cisnienia
luki79
VIP
Posty: 250
Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:45
Lokalizacja: Wieliczka

Post autor: luki79 »

kczarnecki pisze:Dodatkowo zauwazylem, ze bardzo duzo pali w trybie mieszanym moze to byc 13 l/100km - bardzo duzo!!!
nie przesadzasz z tym wysokim spalaniem??
Rozumiem że to jeszcze silnik R6? Skoro auto jest w takim stanie i tyle przy nim jest robione, to ciężko o jednoznaczne znalezienie usterki. Tak jak powyżej napisane: jakie ciśnienie na magistrali gdy auto nie chce palić? Kiedy były wymieniane świece i fajki zapłonowe? czy jest przy tym silniku przekaźnik przepięciowy - on może mieć zimne luty?
Jeśli jest to silnik R6, to często był w nich problem z przegrzewaniem sie wiązki elektrycznej idącej przy silniku - może tam tkwi przyczyna?
MIAŁEM:
W124 300E
W124 E320
Awatar użytkownika
kczarnecki
Posty: 17
Rejestracja: 14 kwie 2008, o 12:46
Lokalizacja: Valencia

Post autor: kczarnecki »

Tak dla informacji...To byl REGULATOR CISNIENIA.
Po wymianie regulatora wszystko OK :)
W210 - E320 - ASB - BENZYNA - Avantgarde 1996
VIN: WDB2100551A216215
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości