Braki w Doładowaniu
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Braki w Doładowaniu
WITAM WSZYSTKICH UŻYTKOWNIKÓW I PASJONATÓW MB ;-)
Od pewnego czasu jestem w posiadaniu E200 cdi z 2001r. Mam z nim mały problem, mianowicie auto nie ma ochoty na wysokie obroty:lol:. Po rozruchu jest ok,ale po przejechaniu kilku kilometrów nagle obroty spadają do 3000/mim. "Mechanik" zdjagnozował usterkę jako niskie ciśnienie układu dolotowego z naciskiem na rozszczelniony cooler więc wymieniłem i co? problem pozostał!!!
Może ktoś z Was miał podobny problem i zna rozwiązanie tej zagadki???
dziękuje i pozdrawiam ;-)
Od pewnego czasu jestem w posiadaniu E200 cdi z 2001r. Mam z nim mały problem, mianowicie auto nie ma ochoty na wysokie obroty:lol:. Po rozruchu jest ok,ale po przejechaniu kilku kilometrów nagle obroty spadają do 3000/mim. "Mechanik" zdjagnozował usterkę jako niskie ciśnienie układu dolotowego z naciskiem na rozszczelniony cooler więc wymieniłem i co? problem pozostał!!!
Może ktoś z Was miał podobny problem i zna rozwiązanie tej zagadki???
dziękuje i pozdrawiam ;-)
Ostatnio zmieniony 24 lip 2010, o 11:18 przez przemores, łącznie zmieniany 2 razy.
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
jestem w tch sprawach zielony jak koperek na wiosnę :lol: możesz rozwinąć?
[ Dodano: 2008-11-10, 11:28 ]
może masz jakiś link dotyczący trybu awaryjnęgo? bo nie bardzo wiem o co chodzi :shock:
[ Dodano: 2008-11-10, 11:36 ]
Zauważylem, że wpływ na ten problem ma temperatura otoczenia jesli jest duża różnica między dniem a nocą to jest ok. Lecz gdy jest zbjiżona to wtedy klapa. Być może to co wypisuje to czyste fantasmagorie ale nie bardzo wiem jak ugryzć ten temat.
[ Dodano: 2008-11-10, 11:28 ]
może masz jakiś link dotyczący trybu awaryjnęgo? bo nie bardzo wiem o co chodzi :shock:
[ Dodano: 2008-11-10, 11:36 ]
Zauważylem, że wpływ na ten problem ma temperatura otoczenia jesli jest duża różnica między dniem a nocą to jest ok. Lecz gdy jest zbjiżona to wtedy klapa. Być może to co wypisuje to czyste fantasmagorie ale nie bardzo wiem jak ugryzć ten temat.
Mercedes W210 E200 CDI
WDB2100071B300386
WDB2100071B300386
Mialem identyczny problem u siebie, dzialalismy wspolnie z windykatorkiem nad rozwiazaniem.
Odepnij przewod od pompki podcisnienia, u mnie po takim zabiegu zaczynal na 3 minuty normalnie jezdzil. Meczylem sie z tym, a sie okazalo, ze jest przeplywomierz do wymiany.
Swoja droga wymienic cooler bo mechanik kazal, tak od razu, za duzo kasy masz czy co:P
W ramach loterii obstawiam blad P1187 i P0100, czyli cisnienie doladowania/podcisnienie i przeplywomierz
Odepnij przewod od pompki podcisnienia, u mnie po takim zabiegu zaczynal na 3 minuty normalnie jezdzil. Meczylem sie z tym, a sie okazalo, ze jest przeplywomierz do wymiany.
Swoja droga wymienic cooler bo mechanik kazal, tak od razu, za duzo kasy masz czy co:P
W ramach loterii obstawiam blad P1187 i P0100, czyli cisnienie doladowania/podcisnienie i przeplywomierz
E 220 CDI '01 Elegance
Witam wszystkich też miałem podobny problem w swoim 200CDi. Mechanik stwierdził nieszczelność w kolektorze dolotowym. Ale powiedział że wymiana na nowy to kupę kasy więc zaproponował mi założenie jakiejs zaślepki na stałe. Od tamtej pory nie zdarzył mi się ten problem. Poza tym z rury juz nie idzie taki czarny dym. Cala naprawa to 220zł w czym 70 zł podłączenie pod komputer. Pozdrawiam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości