Problem z odpaleniem

Wnętrze, układ elektryczny, klimatyzacja.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
merlin
Doradca VIP
Posty: 4584
Rejestracja: 17 gru 2008, o 18:30
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: merlin »

baca pisze:Ja zamontowałem miernik elektroniczny w kabinie i widziałem spadki napięcia w trakcie rozruchu. Pouczające. Ale to w Skodzie [...] Hej!
w w210 tez sie pewnie da: viewtopic.php?p=26145#26145 ;-)
Ex: W124 200E '88 , w210 220D'96
blackpanel
Posty: 19
Rejestracja: 27 mar 2009, o 15:51
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie

Post autor: blackpanel »

W moim przypadku jak narazie wyszlo że problem sprawił zaśniedziały kabel po stronie zewnętrznej przy przejsciu przez karoserie.. mam nadzieje ze jak zmontuje to bedzie git..
Narazie poszukuje samego przejsca przez karoserie bo ktos juz kiedys cos cudowal i rozpadlo mi sie w recach:)
Mercedes-Benz W210 E320 AVANTGARDE
spinacz186
Posty: 15
Rejestracja: 12 mar 2010, o 21:03

Post autor: spinacz186 »

generalnie z tego co widac jest duzo roznych przyczyn problemow z odpalaniem ale jak lekko kreci i sie zatrzymuje a zwlaszcza po dluzszym postoju to stawiam na rozrusznik jednak a konkretniej cos w srodku ...
MB w 210 classic :) 2000r :)

2,0 D
Awatar użytkownika
kamil9856
Posty: 925
Rejestracja: 21 gru 2009, o 19:15
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą

Post autor: kamil9856 »

A ja mam taki problem ze wszystko pieknie slicznie blokada sie zwalnia kluczyk przekrecam na start i dalej nic "CISZA" tez to moze byc rozrusznik ?? co raz czestsze to jest :cry:
Mercedes W203 2.2CDI lift :] 122ps :rozpacz:
Było-Alfa Romeo 156 1.9JTDm 150ps :mur:
Było-Mercedes w210 320CDI :hyhy:
Było-Nissan Micra 1.0 16v :zabawa:
Awatar użytkownika
jjankiello
Doradca
Posty: 2114
Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
Lokalizacja: Szczecin, PL

Post autor: jjankiello »

kamil9856 pisze:tez to moze byc rozrusznik ??
Może być. Może być też zabrudzone oczko podczerwieni w kluczyku i stacyjce albo sama stacyjka uszkodzona...
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
spinacz186
Posty: 15
Rejestracja: 12 mar 2010, o 21:03

Post autor: spinacz186 »

skoro pieknie klika kluczyk (rybka) i sie przekreca to nie moze byc stacyjka :) zapewne albo przerwa na masie albo cos z razrusznikiem napierw sprobuj go opukac z zewnatrz jesli to nie pomoze to na diagnostyke :)
MB w 210 classic :) 2000r :)

2,0 D
Awatar użytkownika
kamil9856
Posty: 925
Rejestracja: 21 gru 2009, o 19:15
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą

Post autor: kamil9856 »

spinacz186 pisze:sprobuj go opukac z zewnatrz jesli to nie pomoze to na diagnostyke :)
Jak mialem fiata 126p to tak sie robilo.. ale sprobuje i tu pozdrawiam.. :mrgreen:
Mercedes W203 2.2CDI lift :] 122ps :rozpacz:
Było-Alfa Romeo 156 1.9JTDm 150ps :mur:
Było-Mercedes w210 320CDI :hyhy:
Było-Nissan Micra 1.0 16v :zabawa:
spinacz186
Posty: 15
Rejestracja: 12 mar 2010, o 21:03

Post autor: spinacz186 »

kamil9856 pisze:
spinacz186 pisze:sprobuj go opukac z zewnatrz jesli to nie pomoze to na diagnostyke :)
Jak mialem fiata 126p to tak sie robilo.. ale sprobuje i tu pozdrawiam.. :mrgreen:
heheh fiata to sie tak odpalalo :) albo mlotkiem albo kijkiem :) ale generalnie chodzi o to zeby go poruszyc w jakis sposob niech zadrży :)
MB w 210 classic :) 2000r :)

2,0 D
Awatar użytkownika
eM
Posty: 105
Rejestracja: 22 kwie 2010, o 19:06
Lokalizacja: Warszafka

Post autor: eM »

Szczotki szczotki szczotki ewentualnie za słabe napięcie.
Klikanie i brak kręcenia oznacza że bendix działa (wysuwanie zębatki)
Jak nie kręci to znaczy, że za mała moc prądu ewentualnie szczotki się kończą ( w zależności od temp kurczą sie rozkurczają i łapią i wtedy znowu kręci).
BMW 7 E23 728i 84' (ślimacza odbudowa)
MB W 210 T 2.2 CDI 00' classic
Vin: WDB2102061B141241
uchwyt
Posty: 8
Rejestracja: 8 sty 2011, o 20:29
Lokalizacja: Szwecja

Post autor: uchwyt »

2001 rok dwa litry benzyna kompresor automat
przyjechalem do pracy normalnie zgasilem ,a polilku godzinach wkladam kluczyk przekrecam normalnie wszystkie kontrolki sie zapalaja ,dzialaja szyby i inne el.rzeczy slychac pompe paliwa
ale rozrusznik nie rusza, na podnosniku rozrusznik na krutko dziala normalnie ale silnik nie odpala.
z nastepnym kluczem tak samo
komuter nie moze sie polaczyc silnikiem
bede wdzieczny za sugestie.

to muj pierwszy raz na forum i nieznam wszystkich panujacych tu zwyczjow
za bledy przepraszam
jagare

MERCEDES-BENZ E 200 KOMP
Chassinummer: WDB2100481B253534
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Sprawdź rozrusznik.Otwórz skrzynkę sterowników.Pod maską po stronie pasażera pokrywa na cztery śrubki.Pierwszy przekaźnik z bezpiecznikami ma gruby fioletowy lub fioletowo/biały przewód.Podaj na niego przy włączonej stacyjce (bez biegu) prąd, rozrusznik ma zadziałać.Jeżeli działa i silnik zaskoczy, to rozlutowany właśnie ten przekaźnik z bezpiecznikami lub przekaźnik który jest w niego z góry włożony, bezpiecznik lub instalacja lub komputer silnika lub stacyjka.
Jeżeli rozrusznik się nie odezwie to urwana masa silnika, uszkodzone główne złącze + pod pedałem hamulca lub pod podłogą od dołu lub uszkodzone przewody na rozruszniku lub sam
rozrusznik.Chyba nic nie pominąłem.Powodzenia.Oczywiście najpierw sprawdź akumulator,
jeżeli napięcie za małe w niektórych modelach rozrusznik nawet nie piśnie.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
uchwyt
Posty: 8
Rejestracja: 8 sty 2011, o 20:29
Lokalizacja: Szwecja

brak rozruchu

Post autor: uchwyt »

Pytam jeszcze raz jesli mozna i prosze o pomoc.
2001 r.dwa litry komp.automat
po wlozeniu i przekreceniu kluczyka brak reakcji,kontrolki nie przygasaja,elektryka dziala
rozrusznik na podnosniku na krotko kreci bez problemu ale silnik nie odzywa sie
jagare

MERCEDES-BENZ E 200 KOMP
Chassinummer: WDB2100481B253534
sewrryn
Posty: 18
Rejestracja: 12 lut 2010, o 22:45
Lokalizacja: Opole

Post autor: sewrryn »

Witam.
Zadam pytanie w tym temacie bo ja również mam problem z odpaleniem.
Wiec wczoraj rano wsiadam przekrecem kluczyk, swiece grzeją, zagrzały sie, daję komende startu a tu - zakręcił dwa razy nastepnie odłaczył rozrusznik od silnika a rozrusznik dalej kręcił - silnik nie odpalił.
Przekręciłem kluczyk w pozycje stop, zagrzałem świece jeszcze raz i juz odpalił normalnie.
Akumulator mam słaby i napewno kupie nowy ale czy to mógł zawinic ten własnie słaby aku (który moze i wolno kreci slinkiem ale zawsze odpalał).
Wieczorem tego samego dnia, po około 4 godzinnej przerwie odpalam auto i wydarzyło sie cos podobnego, znowu odłaczyło rozrusznik (rozrusznik od slinka odłaczony i cały czas kreci) ale tym razem to odłaczenie było na ułamek sekundy, kręcacy sie rozrusznik wrócił do silnika i ze zgrzytem znowu zaczął krecic silnikiem. Jak silnik odpali to nastepnie jest juz wszystko OK.
Czy to mozliwe ze jak mam słaby akumulator to zbyt duży spadek napięcnia może spowodowac takie cos jak opisałem?
Kluczyk mam oczywiscie na podczerwien i narmalnie sprawny system odpalania.
Pozdraiwam.
Ostatnio zmieniony 31 sty 2011, o 18:41 przez sewrryn, łącznie zmieniany 1 raz.
S210 290TD ELEGANCE
WDB2102171A451970
roberts150

Post autor: roberts150 »

Kolego wizyta u elektryka , i rozrusznik na stół , bo któregoś dnia szczęście cię opuści , i nie odpalisz auta .
makus
VIP
Posty: 127
Rejestracja: 17 gru 2008, o 22:50
Lokalizacja: łaziska
Kontakt:

Post autor: makus »

Witam
Przeczytałem co było opisane w tym temacie i zostały wyczyszczone połączenia idąc od samego akumulatora minus pod tylnym siedzeniem silnik-karoseria plusowe przewody rozrusznik alternator i przejście do kabiny rozrusznik po remoncie szczotki nowe remont wykonany w warsztacie który tym się tylko zajmuje akumulator nowy warta silver 100ah a problem ciężkiego odpalania na mrozie pozostał ledwo co kręci ciepły silnik nie ma problemu dodam że nawet jak się nie grzeje świec odpala tak samo nie ma żadnych sygnalizacji co do spalonych świec przekażnik świec działa świece pobierają prąd około 12A przy podłączeniu pojedynczo a co gorsze stało się nagle . Proszę o pomoc co jeszcze można sprawdzić.
W210 2,2CDi Avantgarde WDB2100061B308949
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości