w w210 tez sie pewnie da: viewtopic.php?p=26145#26145 ;-)baca pisze:Ja zamontowałem miernik elektroniczny w kabinie i widziałem spadki napięcia w trakcie rozruchu. Pouczające. Ale to w Skodzie [...] Hej!
Problem z odpaleniem
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 27 mar 2009, o 15:51
- Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
W moim przypadku jak narazie wyszlo że problem sprawił zaśniedziały kabel po stronie zewnętrznej przy przejsciu przez karoserie.. mam nadzieje ze jak zmontuje to bedzie git..
Narazie poszukuje samego przejsca przez karoserie bo ktos juz kiedys cos cudowal i rozpadlo mi sie w recach:)
Narazie poszukuje samego przejsca przez karoserie bo ktos juz kiedys cos cudowal i rozpadlo mi sie w recach:)
Mercedes-Benz W210 E320 AVANTGARDE
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 12 mar 2010, o 21:03
- jjankiello
- Doradca
- Posty: 2114
- Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
- Lokalizacja: Szczecin, PL
Może być. Może być też zabrudzone oczko podczerwieni w kluczyku i stacyjce albo sama stacyjka uszkodzona...kamil9856 pisze:tez to moze byc rozrusznik ??
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 12 mar 2010, o 21:03
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 12 mar 2010, o 21:03
heheh fiata to sie tak odpalalo albo mlotkiem albo kijkiem ale generalnie chodzi o to zeby go poruszyc w jakis sposob niech zadrżykamil9856 pisze:Jak mialem fiata 126p to tak sie robilo.. ale sprobuje i tu pozdrawiam.. :mrgreen:spinacz186 pisze:sprobuj go opukac z zewnatrz jesli to nie pomoze to na diagnostyke
MB w 210 classic 2000r
2,0 D
2,0 D
Szczotki szczotki szczotki ewentualnie za słabe napięcie.
Klikanie i brak kręcenia oznacza że bendix działa (wysuwanie zębatki)
Jak nie kręci to znaczy, że za mała moc prądu ewentualnie szczotki się kończą ( w zależności od temp kurczą sie rozkurczają i łapią i wtedy znowu kręci).
Klikanie i brak kręcenia oznacza że bendix działa (wysuwanie zębatki)
Jak nie kręci to znaczy, że za mała moc prądu ewentualnie szczotki się kończą ( w zależności od temp kurczą sie rozkurczają i łapią i wtedy znowu kręci).
BMW 7 E23 728i 84' (ślimacza odbudowa)
MB W 210 T 2.2 CDI 00' classic
Vin: WDB2102061B141241
MB W 210 T 2.2 CDI 00' classic
Vin: WDB2102061B141241
2001 rok dwa litry benzyna kompresor automat
przyjechalem do pracy normalnie zgasilem ,a polilku godzinach wkladam kluczyk przekrecam normalnie wszystkie kontrolki sie zapalaja ,dzialaja szyby i inne el.rzeczy slychac pompe paliwa
ale rozrusznik nie rusza, na podnosniku rozrusznik na krutko dziala normalnie ale silnik nie odpala.
z nastepnym kluczem tak samo
komuter nie moze sie polaczyc silnikiem
bede wdzieczny za sugestie.
to muj pierwszy raz na forum i nieznam wszystkich panujacych tu zwyczjow
za bledy przepraszam
przyjechalem do pracy normalnie zgasilem ,a polilku godzinach wkladam kluczyk przekrecam normalnie wszystkie kontrolki sie zapalaja ,dzialaja szyby i inne el.rzeczy slychac pompe paliwa
ale rozrusznik nie rusza, na podnosniku rozrusznik na krutko dziala normalnie ale silnik nie odpala.
z nastepnym kluczem tak samo
komuter nie moze sie polaczyc silnikiem
bede wdzieczny za sugestie.
to muj pierwszy raz na forum i nieznam wszystkich panujacych tu zwyczjow
za bledy przepraszam
jagare
MERCEDES-BENZ E 200 KOMP
Chassinummer: WDB2100481B253534
MERCEDES-BENZ E 200 KOMP
Chassinummer: WDB2100481B253534
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Sprawdź rozrusznik.Otwórz skrzynkę sterowników.Pod maską po stronie pasażera pokrywa na cztery śrubki.Pierwszy przekaźnik z bezpiecznikami ma gruby fioletowy lub fioletowo/biały przewód.Podaj na niego przy włączonej stacyjce (bez biegu) prąd, rozrusznik ma zadziałać.Jeżeli działa i silnik zaskoczy, to rozlutowany właśnie ten przekaźnik z bezpiecznikami lub przekaźnik który jest w niego z góry włożony, bezpiecznik lub instalacja lub komputer silnika lub stacyjka.
Jeżeli rozrusznik się nie odezwie to urwana masa silnika, uszkodzone główne złącze + pod pedałem hamulca lub pod podłogą od dołu lub uszkodzone przewody na rozruszniku lub sam
rozrusznik.Chyba nic nie pominąłem.Powodzenia.Oczywiście najpierw sprawdź akumulator,
jeżeli napięcie za małe w niektórych modelach rozrusznik nawet nie piśnie.
Jeżeli rozrusznik się nie odezwie to urwana masa silnika, uszkodzone główne złącze + pod pedałem hamulca lub pod podłogą od dołu lub uszkodzone przewody na rozruszniku lub sam
rozrusznik.Chyba nic nie pominąłem.Powodzenia.Oczywiście najpierw sprawdź akumulator,
jeżeli napięcie za małe w niektórych modelach rozrusznik nawet nie piśnie.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
brak rozruchu
Pytam jeszcze raz jesli mozna i prosze o pomoc.
2001 r.dwa litry komp.automat
po wlozeniu i przekreceniu kluczyka brak reakcji,kontrolki nie przygasaja,elektryka dziala
rozrusznik na podnosniku na krotko kreci bez problemu ale silnik nie odzywa sie
2001 r.dwa litry komp.automat
po wlozeniu i przekreceniu kluczyka brak reakcji,kontrolki nie przygasaja,elektryka dziala
rozrusznik na podnosniku na krotko kreci bez problemu ale silnik nie odzywa sie
jagare
MERCEDES-BENZ E 200 KOMP
Chassinummer: WDB2100481B253534
MERCEDES-BENZ E 200 KOMP
Chassinummer: WDB2100481B253534
Witam.
Zadam pytanie w tym temacie bo ja również mam problem z odpaleniem.
Wiec wczoraj rano wsiadam przekrecem kluczyk, swiece grzeją, zagrzały sie, daję komende startu a tu - zakręcił dwa razy nastepnie odłaczył rozrusznik od silnika a rozrusznik dalej kręcił - silnik nie odpalił.
Przekręciłem kluczyk w pozycje stop, zagrzałem świece jeszcze raz i juz odpalił normalnie.
Akumulator mam słaby i napewno kupie nowy ale czy to mógł zawinic ten własnie słaby aku (który moze i wolno kreci slinkiem ale zawsze odpalał).
Wieczorem tego samego dnia, po około 4 godzinnej przerwie odpalam auto i wydarzyło sie cos podobnego, znowu odłaczyło rozrusznik (rozrusznik od slinka odłaczony i cały czas kreci) ale tym razem to odłaczenie było na ułamek sekundy, kręcacy sie rozrusznik wrócił do silnika i ze zgrzytem znowu zaczął krecic silnikiem. Jak silnik odpali to nastepnie jest juz wszystko OK.
Czy to mozliwe ze jak mam słaby akumulator to zbyt duży spadek napięcnia może spowodowac takie cos jak opisałem?
Kluczyk mam oczywiscie na podczerwien i narmalnie sprawny system odpalania.
Pozdraiwam.
Zadam pytanie w tym temacie bo ja również mam problem z odpaleniem.
Wiec wczoraj rano wsiadam przekrecem kluczyk, swiece grzeją, zagrzały sie, daję komende startu a tu - zakręcił dwa razy nastepnie odłaczył rozrusznik od silnika a rozrusznik dalej kręcił - silnik nie odpalił.
Przekręciłem kluczyk w pozycje stop, zagrzałem świece jeszcze raz i juz odpalił normalnie.
Akumulator mam słaby i napewno kupie nowy ale czy to mógł zawinic ten własnie słaby aku (który moze i wolno kreci slinkiem ale zawsze odpalał).
Wieczorem tego samego dnia, po około 4 godzinnej przerwie odpalam auto i wydarzyło sie cos podobnego, znowu odłaczyło rozrusznik (rozrusznik od slinka odłaczony i cały czas kreci) ale tym razem to odłaczenie było na ułamek sekundy, kręcacy sie rozrusznik wrócił do silnika i ze zgrzytem znowu zaczął krecic silnikiem. Jak silnik odpali to nastepnie jest juz wszystko OK.
Czy to mozliwe ze jak mam słaby akumulator to zbyt duży spadek napięcnia może spowodowac takie cos jak opisałem?
Kluczyk mam oczywiscie na podczerwien i narmalnie sprawny system odpalania.
Pozdraiwam.
Ostatnio zmieniony 31 sty 2011, o 18:41 przez sewrryn, łącznie zmieniany 1 raz.
S210 290TD ELEGANCE
WDB2102171A451970
WDB2102171A451970
Witam
Przeczytałem co było opisane w tym temacie i zostały wyczyszczone połączenia idąc od samego akumulatora minus pod tylnym siedzeniem silnik-karoseria plusowe przewody rozrusznik alternator i przejście do kabiny rozrusznik po remoncie szczotki nowe remont wykonany w warsztacie który tym się tylko zajmuje akumulator nowy warta silver 100ah a problem ciężkiego odpalania na mrozie pozostał ledwo co kręci ciepły silnik nie ma problemu dodam że nawet jak się nie grzeje świec odpala tak samo nie ma żadnych sygnalizacji co do spalonych świec przekażnik świec działa świece pobierają prąd około 12A przy podłączeniu pojedynczo a co gorsze stało się nagle . Proszę o pomoc co jeszcze można sprawdzić.
Przeczytałem co było opisane w tym temacie i zostały wyczyszczone połączenia idąc od samego akumulatora minus pod tylnym siedzeniem silnik-karoseria plusowe przewody rozrusznik alternator i przejście do kabiny rozrusznik po remoncie szczotki nowe remont wykonany w warsztacie który tym się tylko zajmuje akumulator nowy warta silver 100ah a problem ciężkiego odpalania na mrozie pozostał ledwo co kręci ciepły silnik nie ma problemu dodam że nawet jak się nie grzeje świec odpala tak samo nie ma żadnych sygnalizacji co do spalonych świec przekażnik świec działa świece pobierają prąd około 12A przy podłączeniu pojedynczo a co gorsze stało się nagle . Proszę o pomoc co jeszcze można sprawdzić.
W210 2,2CDi Avantgarde WDB2100061B308949
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości