Kupno okulara na taxi
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Kupno okulara na taxi
Jak w temacie. mam kilka na oku powiedzcie co o nich myślicie? http://otomoto.pl/mercedes-benz-e-300-a ... 23916.html
http://otomoto.pl/mercedes-benz-e-300-a ... 61408.html
http://otomoto.pl/mercedes-benz-e-290-t ... 68238.html
http://otomoto.pl/mercedes-benz-e-290-e ... 79593.html
http://otomoto.pl/mercedes-benz-e-300-a ... 45529.html
http://otomoto.pl/mercedes-benz-e-220-c ... 05538.html
Dodam że 2 pierwsze oglądałem dziś. 1 ma niewielkie slady korozji na drzwiach dołach drzwi i klapie baga. 2 ma slady korozji pod klamką bagaznika
http://otomoto.pl/mercedes-benz-e-300-a ... 61408.html
http://otomoto.pl/mercedes-benz-e-290-t ... 68238.html
http://otomoto.pl/mercedes-benz-e-290-e ... 79593.html
http://otomoto.pl/mercedes-benz-e-300-a ... 45529.html
http://otomoto.pl/mercedes-benz-e-220-c ... 05538.html
Dodam że 2 pierwsze oglądałem dziś. 1 ma niewielkie slady korozji na drzwiach dołach drzwi i klapie baga. 2 ma slady korozji pod klamką bagaznika
taki młody i juz na taxi :mrgreen:
Kombi oraz silnik 300TD odrzuc bo to do niczego nie potrzebne. Kombi to karawan a 7 miejsc wcale nie bedzie Ci potrzebne bo nikt do bagażnika Ci nie wsiądzie tylko weźmie busa. 300TD zrobi Ci dziure w portfelu (a przyznał to na forum kolega który jeździł 300TD na taxi i sie go pozbył bo nie wyrabiał na wache- kupił jakiegoś 200E na lpg)
Po co Ci ta avantgarda, potrzebna Ci ona jak świni siodło, połamiesz zderzak po kilku m-cach w mieście, sam widziałem taksiarza jak avanta zimą na moich oczach rozwalił bo za nisko siedział. (miska poszła i zderzak - próg zwalniający)
Bierz:
290TD, 220D albo 220 CDI na manualu w classic\elegance a najlepiej w124 bo przeinwestujesz i pójdziesz z torbami. Po zakupie w210 dolicz kilka tys na serwis pozakupowy, aha a jakbyś chciał sprzedac za 2 lata to auto pojdzie za 7-8 tys zł.
Zostało jedno ogłoszenie niestety avant:
http://otomoto.pl/mercedes-benz-e-290-t ... 68238.html
PS. mam nadzieje że nie wystraszyłem ;-)
A tu masz lekture :arrow: viewtopic.php?t=10464
[ Dodano: 2010-12-20, 22:47 ]
Kombi oraz silnik 300TD odrzuc bo to do niczego nie potrzebne. Kombi to karawan a 7 miejsc wcale nie bedzie Ci potrzebne bo nikt do bagażnika Ci nie wsiądzie tylko weźmie busa. 300TD zrobi Ci dziure w portfelu (a przyznał to na forum kolega który jeździł 300TD na taxi i sie go pozbył bo nie wyrabiał na wache- kupił jakiegoś 200E na lpg)
Po co Ci ta avantgarda, potrzebna Ci ona jak świni siodło, połamiesz zderzak po kilku m-cach w mieście, sam widziałem taksiarza jak avanta zimą na moich oczach rozwalił bo za nisko siedział. (miska poszła i zderzak - próg zwalniający)
Bierz:
290TD, 220D albo 220 CDI na manualu w classic\elegance a najlepiej w124 bo przeinwestujesz i pójdziesz z torbami. Po zakupie w210 dolicz kilka tys na serwis pozakupowy, aha a jakbyś chciał sprzedac za 2 lata to auto pojdzie za 7-8 tys zł.
Zostało jedno ogłoszenie niestety avant:
http://otomoto.pl/mercedes-benz-e-290-t ... 68238.html
PS. mam nadzieje że nie wystraszyłem ;-)
A tu masz lekture :arrow: viewtopic.php?t=10464
[ Dodano: 2010-12-20, 22:47 ]
Normalna sprawa w okularze,dolicz 1-2 tys na malowanie, jak zaniedbasz pójdziesz w wieksze koszty a auto straci wizulanie - odbije sie to na sprzedaży i postoju nie mówiąc o twoim poczuciu estetyki.19dave88 pisze: Dodam że 2 pierwsze oglądałem dziś. 1 ma niewielkie slady korozji na drzwiach dołach drzwi i klapie baga. 2 ma slady korozji pod klamką bagaznika
Ex: W124 200E '88 , w210 220D'96
Moim zdaniem to tylko manual (bezpieczniejszy w zakupie i tańszy w eksploatacji). Oraz jednak 2.2 CDI. Przy dzisiejszych cenach aut wiele więcej za niego nie zapłacisz a mniej problemów. W 2.2 D masz mizerne osiagi i pompę wtryskową która jest problematyczna i droga w naprawie. Motory 3.0 D, 3.0 TD i 2,9 TD zdecydowanie więcej palą i ich praca i spalanie jest zbliżona do starych diesli rodem z W124 i czasów gdy ropa kosztowała 1,7zł. W przypadku sprawnego 2.2 CDI-ka masz osiagi jak w 3.0 TD i spalanie na poziomie 2.2D (zresztą chyba z jakiegoś powodu Mercedes wycofał te diesle po ledwie 4 latach produkcji zastępując całą rodziną CDI).
Serwisowania silnika CDI dziś też nie ma co się obawiać gdyż jest opanowany przez większość "Mercedesiarzy" i z pewnością nie stwarza większych problemów.
Na koniec dodam że jeśli masz wątpliwości i różne podpowiedzi od kolegów to najlepiej się przejedź każdym z wymienionych silników a wnioski sam wyciągniesz.
Aaa, jeśli zależy Ci na jak najtańszym przejechaniu 100 płatnych kilometrów to w grę wchodzi TYLKO benzyna z gazem, żaden diesel obecnie jej nie dorówna.
Ja za 50zł w 240 V6 manual robię 170-180km po mieście...
Rdzą się nie przejmuj to rzecz nabyta razem z okularem :mrgreen:
Serwisowania silnika CDI dziś też nie ma co się obawiać gdyż jest opanowany przez większość "Mercedesiarzy" i z pewnością nie stwarza większych problemów.
Na koniec dodam że jeśli masz wątpliwości i różne podpowiedzi od kolegów to najlepiej się przejedź każdym z wymienionych silników a wnioski sam wyciągniesz.
Aaa, jeśli zależy Ci na jak najtańszym przejechaniu 100 płatnych kilometrów to w grę wchodzi TYLKO benzyna z gazem, żaden diesel obecnie jej nie dorówna.
Ja za 50zł w 240 V6 manual robię 170-180km po mieście...
Rdzą się nie przejmuj to rzecz nabyta razem z okularem :mrgreen:
E 240 SEDAN LIFT LPG
wcześniej kilka 200CDI, 220CDI, 270CDI, 320CDI, raz 2.2D, raz 2.9TD, raz 2.3 benz i wiele, wiele innych Mercedesów (lubię częste zmiany).
Kiedyś zakochałem się w pieknej "beczce" mojego ojca i tak już mi pozostało...
wcześniej kilka 200CDI, 220CDI, 270CDI, 320CDI, raz 2.2D, raz 2.9TD, raz 2.3 benz i wiele, wiele innych Mercedesów (lubię częste zmiany).
Kiedyś zakochałem się w pieknej "beczce" mojego ojca i tak już mi pozostało...
Masz dojscie do ropy to kup 300d na manualu-spalanie u kolegi na taxi w Gdansku max 10l.On(silnik) jezdzi na wszystkim co sie nadaje do spalenia:). A tak na powaznie to 220d, 250d,300d,sa to silniki praktycznie bezproblemowe tam potrzeba troche pradu i ropy i jezdza (tylko w 2,2 lucas ),w cdi juz sie zaczyna elektronika i to wcale nie jest dobrze.Fakt 2,2 cdi spali w miescie max 8l,ale z drugiej strony pierwsza awaria i duzo wyzsze koszty naprawy. Ja polecal bym tobie jeden z tych silnikow.
Sa samochody i jest Mercedes!!!
Juz niestety nie w210:(
Vaneo 1.7 cdi
Jezeli pomogłem wypij za moje zdrowie:)
Juz niestety nie w210:(
Vaneo 1.7 cdi
Jezeli pomogłem wypij za moje zdrowie:)
Wchodzę a w zasadzie już jeżdżę w korporacji gdzie jeżdżą same Meśki. Do do spalania to jakoś specjalnie na nie nie patrze. Obecnie jeżdżę A klasą 160 CDI i wiem jak awaryjny ma silnik. Kilku znajomych ma 300TD w automacie i nie narzekają na nie. Za to gość któty ma 2.2 CDI to strasznie. Czemu Avangarda? bo moja Firma skupia się głównie na klientach biznesowych.
Gdy masz avantgarde masz problem w zimie. Ja w poprzedniku pourywałem wszystkie osłony pod autem. Mieszkałem w kiepskiej okolicy pod względem intensywności odśnieżania Tak wyszło. Natomiast jazda nie do zapomnienia...Żadne auto tak nie płynie Może trochę W124...
Spalanie miasto niezbyt rewelacyjne ale silnik nigdy mnie nie zawiódł, pewniak. Z resztą nie ma co o tym pisać. To potwierdzone.
Osobiście uważam że elegance jest najlepszym rozwiązaniem na nasze drogi a na taxę nic powyżej 220. Tak uważam
pzdr
Spalanie miasto niezbyt rewelacyjne ale silnik nigdy mnie nie zawiódł, pewniak. Z resztą nie ma co o tym pisać. To potwierdzone.
Osobiście uważam że elegance jest najlepszym rozwiązaniem na nasze drogi a na taxę nic powyżej 220. Tak uważam
pzdr
S210 E320 V6 Classic (BRC)
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Tzn co klient biznesowy do avangardy wsiądzie a do eleganta nie ?19dave88 pisze:Wchodzę a w zasadzie już jeżdżę w korporacji gdzie jeżdżą same Meśki. Do do spalania to jakoś specjalnie na nie nie patrze. Obecnie jeżdżę A klasą 160 CDI i wiem jak awaryjny ma silnik. Kilku znajomych ma 300TD w automacie i nie narzekają na nie. Za to gość któty ma 2.2 CDI to strasznie. Czemu Avangarda? bo moja Firma skupia się głównie na klientach biznesowych.
Szukaj 2,9td z automatem.Spalanie jak podobne do 2,2d,osiągi na miasto spokojnie wystarczą.
Od 2 lat śmigam moją damą po Krakowie i w życiu nie byłem bardziej zadowolony z samochodu kombi - miejsca jest bardzo dużo - zabierasz spokojnie 4 pasażerów z kompletem bagaży lotniskowych.
Fakt że na siedzenia w bagażniku ludzie patrzą bardzo nieufnie ale jak są pod wpływem to nawet jak byś ich nie miał w bagażniku to i tak są w stanie pojechać ;-)
Korozja to standard szczególnie zaniedbana potrafi przysporzyć wiele kłopotów.
2.2 spokojnie na miasto wystarcza na trasę mógł by być większy silniczek ale nie można mieć wszystkiego
JA polecam!
Fakt że na siedzenia w bagażniku ludzie patrzą bardzo nieufnie ale jak są pod wpływem to nawet jak byś ich nie miał w bagażniku to i tak są w stanie pojechać ;-)
Korozja to standard szczególnie zaniedbana potrafi przysporzyć wiele kłopotów.
2.2 spokojnie na miasto wystarcza na trasę mógł by być większy silniczek ale nie można mieć wszystkiego
JA polecam!
w210 -sprzedane
_______________________________________
Diagnostyka, Elektromechanika MB Kraków
www.mbpower.pl
_______________________________________
Diagnostyka, Elektromechanika MB Kraków
www.mbpower.pl
Jak nie ma foteli to będziesz miał super schowek pod podłogą w bagażniku 8-)
Tylko zadaj sobie pytanie czy na pewno kombi ci potrzebne sedan jest wg. mnie o wiele ładniejszy ;-) i na pewno bardziej rozchwytywalny na postojach.
Tylko zadaj sobie pytanie czy na pewno kombi ci potrzebne sedan jest wg. mnie o wiele ładniejszy ;-) i na pewno bardziej rozchwytywalny na postojach.
w210 -sprzedane
_______________________________________
Diagnostyka, Elektromechanika MB Kraków
www.mbpower.pl
_______________________________________
Diagnostyka, Elektromechanika MB Kraków
www.mbpower.pl
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 30 lis 2010, o 14:52
- Lokalizacja: Radom
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości