jaki silnik benzynowy najlepszy pod gaz
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
jaki silnik benzynowy najlepszy pod gaz
Witam
zastanawiam się nad zmianą auta, (obecnie jest 2,9TD kombi) i chciałbym przede wszystkim kupić benzynę polecaną waszym zdaniem pod gaz no i oczywiście kombi. Proszę o wypowiedź
zastanawiam się nad zmianą auta, (obecnie jest 2,9TD kombi) i chciałbym przede wszystkim kupić benzynę polecaną waszym zdaniem pod gaz no i oczywiście kombi. Proszę o wypowiedź
Pozdrawiam
W210 Kombi 2,9TD 1998r
W124 Sedan 2,5D 1987r To jest gwiazda
W210 Kombi 2,9TD 1998r
W124 Sedan 2,5D 1987r To jest gwiazda
każdy silnik w210 jest dobry pod gaz, zależy co chcesz uzyskać - maksymalną ekonomię eksploatacji (wtedy jakieś 4 cylindry), czy komfort i osiągi - to wtedy E320. V8 też się nadaje ale o strasznej ekonomii nie ma tu raczej mowy bo za instalację musisz dać ok. 5 tysięcy...
W203 C270CDI WDB2030161F625560
W210 E200 Classic 97' - sprzedany
W210 E200 Classic 97' - sprzedany
zamienił stryjek siekierke na kijek....
jak masz auto to wiesz co masz w nim porobione itd, po co sie przesiadac tym bardziej na gaz placic za instalacje i rok czasu min zeby sie zwrociła i zaczeła zarabiac na siebie...
czyzby 2,9TD nie był wystarczająco ekonomiczny ? ;-)
jak masz auto to wiesz co masz w nim porobione itd, po co sie przesiadac tym bardziej na gaz placic za instalacje i rok czasu min zeby sie zwrociła i zaczeła zarabiac na siebie...
czyzby 2,9TD nie był wystarczająco ekonomiczny ? ;-)
Ex: W124 200E '88 , w210 220D'96
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
dzięki wszystkim za wypowiedź jeszcze nie wiem co zrobię ale liczę się ze zmianą auta, spróbowałbym benzyny bo na bank będą miały mniejszy przebieg no i o zadbany egzemplarz raczej łatwiej, diesla mam więc wiem jak jeździ niedawno prosiłem też na forum o opinię 2,7CDI bo myślałem że coś fajnego można złapać za ok 22tyś, trochę poszukałem , pojeździłem i zdecydowałem że to co mam jest lepsze niż inni sprzedawali więc zdecydowałem nie zmieniać, teraz naszła mnie myśl że może benzynkę spróbować stąd moje pytanie
Pozdrawiam
W210 Kombi 2,9TD 1998r
W124 Sedan 2,5D 1987r To jest gwiazda
W210 Kombi 2,9TD 1998r
W124 Sedan 2,5D 1987r To jest gwiazda
Spalanie w E230 z sekwencją KME to ok 12/13L gazu w korkach w Warszawie i ok 10-12 w trasie w zależności od prędkości 10-do 130, 12- ~180
Nawet w automacie ten silnik daje radę, jest o wiele żwawszy od E200 który jest poprostu za mały do tych gabarytów. E230 to minimum dla tej budy - jeśli chodzi o benzyniaki.
Myślę że motor 3.2L będzie sporo więcej palił, nawet ze względu na to iż jest 6 cylindrowy.
Ale jest jeszcze 2.8 moze to jest lepszy kompromis ? Tym juz mozna chyba ładnie "polatać"
Nawet w automacie ten silnik daje radę, jest o wiele żwawszy od E200 który jest poprostu za mały do tych gabarytów. E230 to minimum dla tej budy - jeśli chodzi o benzyniaki.
Myślę że motor 3.2L będzie sporo więcej palił, nawet ze względu na to iż jest 6 cylindrowy.
Ale jest jeszcze 2.8 moze to jest lepszy kompromis ? Tym juz mozna chyba ładnie "polatać"
W210 Elegance 1996r, E230 lpg KME, ASB NrVin WDB2100371A068674 + klima man. - uszcześliwiłem qmpla
W210 Elegance 2000r, E220 cdi, ASB, Nr Vin WDB2100061B276748
W210 Elegance 2000r, E220 cdi, ASB, Nr Vin WDB2100061B276748
- voodoo_skate
- Posty: 2
- Rejestracja: 28 lis 2010, o 14:16
- Lokalizacja: Nowa Dęba
-
- Posty: 1700
- Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
- Lokalizacja: poznań
- voodoo_skate
- Posty: 2
- Rejestracja: 28 lis 2010, o 14:16
- Lokalizacja: Nowa Dęba
No 4-cylindrowe silniki najlepsze pod ekonomie, wiadomo zawsze to łatwiej wyżywić czwórkę dzieci niż szóstkę xD Mój znajomy ma E230 bez kompressora i udało mu się spalić niecałe 10l gazu, ale ja tam osobiście lubię mieć v6 ze względu na brzmienie silnika :-Djarecki500 pisze:a najlepiej jak znajdziesz E200 lub jeszcze lepiej E230 kompressor wtedy spalanie znikome a jazda jak trzylitrówką
Mercedes-Benz W210 E240 Avantgarde 98r.
- stanleym210
- Posty: 1887
- Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
- Lokalizacja: siedlce, mazowieckie
W mercedesie każdy silnik idealnie pracuje na lpg, nawet te z mechanicznym wtryskiem KE-Jet.mając wtryski elektryczne i sekwencję dobrze zgraną na lpg będzie pracował nawet lepiej niż na benzynie.
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
3.2 L R6 na sekwencji STAG 300 + wtryski Valtec (koszt instalacji to 2900zł) pali 12-14L w trasie (autostrada + tempomat przy 140km/h) . Miasto to spalanie od 15L .Zależy od wagi prawej nogi.
Użytkuję taką instalację 4 lata. Silnik znosi ją rewelacyjnie.
Co do samego silnika. Dla mnie to już za mało (220KM) ale po Dieslu to miła zmiana.
Co do kompresorów. Może i w C-klasie dają radę ale na W210 to za mały silnik i aby jechać trzeba będzie 2 x więcej gazu niż w 3,2L.
Użytkuję taką instalację 4 lata. Silnik znosi ją rewelacyjnie.
Co do samego silnika. Dla mnie to już za mało (220KM) ale po Dieslu to miła zmiana.
Co do kompresorów. Może i w C-klasie dają radę ale na W210 to za mały silnik i aby jechać trzeba będzie 2 x więcej gazu niż w 3,2L.
WDBJF55F5TJ011439
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości