Demontaż mechanizmu zamka przednich drzwi - jak.. ?
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Demontaż mechanizmu zamka przednich drzwi - jak.. ?
Witam Kolegów i Koleżanki.
Jako ze od dłuższego czasu zmagam sie z wciąż rozładowującym się aku postanowiłem sprawdzić kolejno co jest na rzeczy, no i doszedłem ze układ podciśnienia jest nieszczelny a nieszczelność jest przy mechanizmie zamka prawych przednich drzwi.
tapicera w dół, sruby w dół no i na tym koniec ponieważ mechanizm schodzi mniej wiecej 5cm w dół i za chiny nie idzie go wyciągnąć.
na forum nie odnalazłem tematu o demontażu zamków, podcisnienie również nie dało odpowiedzi dlatego też zwracam sie do mądrzejszych ode mnie w jaki sposób wymontować mechanizm by go sprawdzić.
aha.. po czym poznałem ze to podciśnienie ? wsiadając do gwiazdy za kazdym razem słychać było dość długi syk.
zamykanie i otwieranie działa poprawnie więc przypuszczam jakąś nieszczelność, jesli posiadacie instrukcje, jakies zdjecia gdzie dochodzą podcisnienia będę wdzięczny.
Dziekuję
Krzysztof
aha VIN
WDB2100251A462174
[ Dodano: 2010-10-22, 12:40 ]
mały update...
zamek opuścił się w dół ale za zadne skarby nie idzie go wyjąć bo trzyma jakaś obudowa której nie daje rady zdjąć a nie chcę niczego uszkodzić.
tak więc przydała by się jakaś rozpiska co jak i gdzie i o to z łaski swojej proszę...
aha, po zdjęciu węzyka podciśnienia, zatkaniu go palcem i użycia układ jest szczelny więc wychodzi na to ze sam mechanizm ma nieszczelność ;(
Jako ze od dłuższego czasu zmagam sie z wciąż rozładowującym się aku postanowiłem sprawdzić kolejno co jest na rzeczy, no i doszedłem ze układ podciśnienia jest nieszczelny a nieszczelność jest przy mechanizmie zamka prawych przednich drzwi.
tapicera w dół, sruby w dół no i na tym koniec ponieważ mechanizm schodzi mniej wiecej 5cm w dół i za chiny nie idzie go wyciągnąć.
na forum nie odnalazłem tematu o demontażu zamków, podcisnienie również nie dało odpowiedzi dlatego też zwracam sie do mądrzejszych ode mnie w jaki sposób wymontować mechanizm by go sprawdzić.
aha.. po czym poznałem ze to podciśnienie ? wsiadając do gwiazdy za kazdym razem słychać było dość długi syk.
zamykanie i otwieranie działa poprawnie więc przypuszczam jakąś nieszczelność, jesli posiadacie instrukcje, jakies zdjecia gdzie dochodzą podcisnienia będę wdzięczny.
Dziekuję
Krzysztof
aha VIN
WDB2100251A462174
[ Dodano: 2010-10-22, 12:40 ]
mały update...
zamek opuścił się w dół ale za zadne skarby nie idzie go wyjąć bo trzyma jakaś obudowa której nie daje rady zdjąć a nie chcę niczego uszkodzić.
tak więc przydała by się jakaś rozpiska co jak i gdzie i o to z łaski swojej proszę...
aha, po zdjęciu węzyka podciśnienia, zatkaniu go palcem i użycia układ jest szczelny więc wychodzi na to ze sam mechanizm ma nieszczelność ;(
W210 - Szafir 97' 3.0TD
W202 - Rubin 94' 2.2 Pb od Brabusa
_______________________
Duratec Mondeo 95'
W202 - Rubin 94' 2.2 Pb od Brabusa
_______________________
Duratec Mondeo 95'
Nie ma opcji musi wyjść zamek. Dla ułatwienia odczep rygiel ten co wchodzi w tapicerkę. Musisz kombinować. Na pewno trzeba go obrócić, chyba wokół pionowej osi. Niestety mało miejsca i trzeba się nagimnastykować.
Pamiętaj, że zamek jeszcze zahacza o klamkę od wewnątrz.
pozdr
Pamiętaj, że zamek jeszcze zahacza o klamkę od wewnątrz.
pozdr
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.
ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
.:WDB2032461F829195:.
ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
Dzieki za rady i porady, faktycznie jak wasiliew, prawi da się wyciągnąć ale gimnastyki z tym całe w bród. sprawę dodatkowo utrudnia korytko zabezpieczające mechanizm od góry, jednakże sprawę ogarnąłem...
...i ku mojemu zaskoczeniu okazało się ze membrana odpowiedzialna za pracę podciśnienia w mechaniźmie jest najprawdopodobniej uszkodzona/zmęczona zyciem i przepuszcza powietrze ale i co jest najważniejsze nie jest to powiązane z pracą pompki która pompuje/zasysa trochę dłuzej jednakże wyłacza się i stąd pytanie,
czy pompka która zamknęła/otwarła układ będzie pracowała co jakiś czas dopompowując układ do cisnienia ?
zgłupiałem na maxa a co najbardziej mnie zdenerwowało to brak mozliwości naprawy z uwagi na późną godzinę ( sciemniało się ) i cholera przy montażu leciały k... i h.... ale następnym razem będzie o wiele szybciej i sprawniej.
Pojechałem do szanowanego elektryka by sprawdzić czy nie mam jakiegoś lewego zjadacza prądu i okazało się ze NIE MA ZADNEGO PODJADKA....
tak ze już nie wiem co i jak...
...i ku mojemu zaskoczeniu okazało się ze membrana odpowiedzialna za pracę podciśnienia w mechaniźmie jest najprawdopodobniej uszkodzona/zmęczona zyciem i przepuszcza powietrze ale i co jest najważniejsze nie jest to powiązane z pracą pompki która pompuje/zasysa trochę dłuzej jednakże wyłacza się i stąd pytanie,
czy pompka która zamknęła/otwarła układ będzie pracowała co jakiś czas dopompowując układ do cisnienia ?
zgłupiałem na maxa a co najbardziej mnie zdenerwowało to brak mozliwości naprawy z uwagi na późną godzinę ( sciemniało się ) i cholera przy montażu leciały k... i h.... ale następnym razem będzie o wiele szybciej i sprawniej.
Pojechałem do szanowanego elektryka by sprawdzić czy nie mam jakiegoś lewego zjadacza prądu i okazało się ze NIE MA ZADNEGO PODJADKA....
tak ze już nie wiem co i jak...
W210 - Szafir 97' 3.0TD
W202 - Rubin 94' 2.2 Pb od Brabusa
_______________________
Duratec Mondeo 95'
W202 - Rubin 94' 2.2 Pb od Brabusa
_______________________
Duratec Mondeo 95'
Nie, jeśli układ jest szczelny, to pompka raz dopompuje i już. Jak jest nieszczelność, to tak jak pisałeś, pompka popracuje trochę dłużej i się wyłączy.Axwell pisze:czy pompka która zamknęła/otwarła układ będzie pracowała co jakiś czas dopompowując układ do cisnienia ?
Jeśli ta membrana przepuszcza powietrze to wydaje mi się, że jednak tu jest problem. Z tego co wiem, nie do naprawy. Będziesz musiał poszukać nowy zamek.
pozdr
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.
ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
.:WDB2032461F829195:.
ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
wasiliew pisze:Jak jest nieszczelność, to tak jak pisałeś, pompka popracuje trochę dłużej i się wyłączy.
gdy uruchomiłem pompę z odłączonym króćcem od mechanizmu, pompa pompowała i nie przestawała, nawet chwilowa zmiana ciśnienia w układzie powoduje jej wyłączenie ( przytkanie palcem )
generalnie zauważyłem brak jednej śruby mocującej tapicerę do drzwi oraz ułamaną część przy kolejnym mocowaniu ( Wkręt wraz z ułamanym otokiem uświadomił mi ze pawelj1 o tym wiedział ale nie wspomniał. ) nie da się nie usłyszeć takiego syku.
ratunkiem będzie klejenie i wymiana mechanizmu zamka, ale dalej irytuje mnie temat padającego aku, trzeba przejrzeć faktury bo podobno jest nowy.
[ Dodano: 2010-10-22, 22:57 ]
moze nie tyle membrana co zbyt daleko wysuwający się tłoczek, kiedy zatrzymam dzwignie wcześniej, nie syczy a pompa przestaje pompować wczesniej.wasiliew pisze:Jeśli ta membrana przepuszcza powietrze to wydaje mi się, że jednak tu jest problem.
rozbierałem plastyki ale do samego mechanizmu i membrany nie doszedłem, zbyt późno było.
W210 - Szafir 97' 3.0TD
W202 - Rubin 94' 2.2 Pb od Brabusa
_______________________
Duratec Mondeo 95'
W202 - Rubin 94' 2.2 Pb od Brabusa
_______________________
Duratec Mondeo 95'
no i okazuje się ze aku jest 2letnią padaką, ładowany cały wczorajszy dzień, noc małym prądem wskazał duzo poniżej zielonej krechy na aerometrze.trzeba przejrzeć faktury bo podobno jest nowy.
jedziem po nowy aku.
W210 - Szafir 97' 3.0TD
W202 - Rubin 94' 2.2 Pb od Brabusa
_______________________
Duratec Mondeo 95'
W202 - Rubin 94' 2.2 Pb od Brabusa
_______________________
Duratec Mondeo 95'
przykro mi ale Twoje "podejrzenia" nie są słuszne, zamek działał prawidłowo a z racji poduchy w drzwiach miałem obawy przed zdejmowaniem boczku i tego nie robiłem, pogodziłem się z syczeniem i musiałem z tym żyćAxwell pisze:generalnie zauważyłem brak jednej śruby mocującej tapicerę do drzwi oraz ułamaną część przy kolejnym mocowaniu ( Wkręt wraz z ułamanym otokiem uświadomił mi ze pawelj1 o tym wiedział ale nie wspomniał. ) nie da się nie usłyszeć takiego syku.
p.s.
czy nowy aku rozwiązał problem?
E300 turboD, Avantgarde 97r.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości