Moja srebrna strzała :-)
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Moja srebrna strzała :-)
Za bardzo nie wiem w jakim to napisać temacie/wątku więc pisze tutaj.
Z racji tego że jest to mój pierwszy Mercedes (ojciec mnie zaraził :mrgreen: )mam kilka pytań odnośnie autka które posiadam:
1. Spalanie – czy 12 litrów na 100 to normalne w kombi? Według moich wstępnych obliczeń tyle mi wychodzi czy to aby nie jest za duże spalanie. Dodam że nogę raczej mam ciężką tzn. turbina chodzi codziennie.
2. Tylna klapa nie trzyma (tzn. opada) Czy te teleskopy faktycznie tak źle reagują na mrozy?
3. Czy opona „195” zda egzamin w zimie. Obecnie jeżdżę na „205” ale znajomy który ma wulkanizację mi mówi że mniejszy profil na zimę będzie lepszy.
4. Czy można w jakiś sposób bez wymiany licznika na nowy naprawić wskaźniki zegarka i temperatury bo zanikły cyfry.
5. Ostatnia rzecz najbardziej denerwująca co wymienić/naprawić w tym nieszczęsnym tylnym zawieszeniu żeby nie bujało nim na lewo na prawo i żeby nie skakał jak piłka kiedy wjadę na jakiś wybój lub leżącego policjanta. Dodam tylko że kupiłem go z urwanym amorkiem. Sprężyny wymienione na nowe oryginalne mercedesowskie. Amorki tylne wymieniłem niestety na używane. Znalazłem je na allegro po 300zł za sztuke. Po prostu skończyły mi się już fundusze i nie starczyło mi na NIVO za 2 tysie. Ponoć są tam jeszcze jakieś gruszki które odpowiadają na wybieranie dziur.
Bardzo proszę o jakąś poradę.
Nie ukrywam że szukałem sedana z niezniszczalnym silnikiem 2.9 ale trafiła sie okazja żeby dośc tanio kupic więc wziełem te kombi z CDI który też nie ma za pochlebnych opini.
Z racji tego że jest to mój pierwszy Mercedes (ojciec mnie zaraził :mrgreen: )mam kilka pytań odnośnie autka które posiadam:
1. Spalanie – czy 12 litrów na 100 to normalne w kombi? Według moich wstępnych obliczeń tyle mi wychodzi czy to aby nie jest za duże spalanie. Dodam że nogę raczej mam ciężką tzn. turbina chodzi codziennie.
2. Tylna klapa nie trzyma (tzn. opada) Czy te teleskopy faktycznie tak źle reagują na mrozy?
3. Czy opona „195” zda egzamin w zimie. Obecnie jeżdżę na „205” ale znajomy który ma wulkanizację mi mówi że mniejszy profil na zimę będzie lepszy.
4. Czy można w jakiś sposób bez wymiany licznika na nowy naprawić wskaźniki zegarka i temperatury bo zanikły cyfry.
5. Ostatnia rzecz najbardziej denerwująca co wymienić/naprawić w tym nieszczęsnym tylnym zawieszeniu żeby nie bujało nim na lewo na prawo i żeby nie skakał jak piłka kiedy wjadę na jakiś wybój lub leżącego policjanta. Dodam tylko że kupiłem go z urwanym amorkiem. Sprężyny wymienione na nowe oryginalne mercedesowskie. Amorki tylne wymieniłem niestety na używane. Znalazłem je na allegro po 300zł za sztuke. Po prostu skończyły mi się już fundusze i nie starczyło mi na NIVO za 2 tysie. Ponoć są tam jeszcze jakieś gruszki które odpowiadają na wybieranie dziur.
Bardzo proszę o jakąś poradę.
Nie ukrywam że szukałem sedana z niezniszczalnym silnikiem 2.9 ale trafiła sie okazja żeby dośc tanio kupic więc wziełem te kombi z CDI który też nie ma za pochlebnych opini.
Ostatnio zmieniony 1 wrz 2011, o 23:41 przez kondziak, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: E220 CDI KOMBI 125KM 99r.
Tyle to pali 3,2 CDI.kondziak pisze:1. Spalanie – czy 12 litrów na 100 to normalne w kombi? Według moich wstępnych obliczeń tyle mi wychodzi czy to aby nie jest za duże spalanie. Dodam że nogę raczej mam ciężką tzn. turbina chodzi codziennie.
Mercedes E220 CDI, sedan, 2002r.
Mogą działać gorzej w zimie, albo już się skończyły. U mnie mam roczne i nie ma różnicy, zawsze jest ok.kondziak pisze:2. Tylna klapa nie trzyma (tzn. opada) Czy te teleskopy faktycznie tak źle reagują na mrozy?
Jak najbardziej będzie ok. 195 to oczywiście nie profil a szerokość, czyli im mniejsza szerokość, tym większy nacisk masy na podłoże, a tym samym lepsze poruszanie się po śniegu.kondziak pisze:3. Czy opona „195” zda egzamin w zimie. Obecnie jeżdżę na „205” ale znajomy który ma wulkanizację mi mówi że mniejszy profil na zimę będzie lepszy.
Trzeba wyjąć.kondziak pisze:4. Czy można w jakiś sposób bez wymiany licznika na nowy naprawić wskaźniki zegarka i temperatury bo zanikły cyfry.
Ad.5 jak buja to najprawdopodobniej tuleje pływające. Poszukaj na forum. Co do NIVO to pewnie gruszki. Poszukaj na forum, było nawet nie dawno.
pozdr
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.
ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
.:WDB2032461F829195:.
ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
Re: E220 CDI KOMBI 125KM 99r.
Chyba z butem w podłodze... mój po mieście niecałe 9l...kowal755 pisze:Tyle to pali 3,2 CDI.kondziak pisze:1. Spalanie – czy 12 litrów na 100 to normalne w kombi? Według moich wstępnych obliczeń tyle mi wychodzi czy to aby nie jest za duże spalanie. Dodam że nogę raczej mam ciężką tzn. turbina chodzi codziennie.
Masz absolutna racje co do kasy na paliwo. Chcialem tylko dowiedziec sie w jakich warunkach masz takie spalanie bo wiadomo ze jezdzimy w roznych i potem na przyklad ja kupie sobie 320CDI i bede psioczyc ze w miescie nie moge zejsc ponizej 10L jak inni ;-)MŁYNEK pisze:Nie chcesz wierzyć to nie wierz... ani mi za paliwo nie płacisz ani ja Tobie...
Miasto 40%/objazd moich firm ok 18km + 10km i nawrotka do dum 60%
W trasie mój rekord to ok 6l/100km do Częstochowy i nazat. Jednak była to jazda zamulacza w piątkowe popołudnie za mnoga ilością tirów...
Normalnie na trasie kole 7.5l według moich obliczeń bo na komputer jest jakieś 0.7-0.8l mniej...
W trasie mój rekord to ok 6l/100km do Częstochowy i nazat. Jednak była to jazda zamulacza w piątkowe popołudnie za mnoga ilością tirów...
Normalnie na trasie kole 7.5l według moich obliczeń bo na komputer jest jakieś 0.7-0.8l mniej...
Bonifacq fotki wstawię jak tylko zrobię na razie nie miałem okazji bo króciutko nim jeżdżę.
Panowie to ja nie wiem co jest grane albo wam źle komputer pokazuje albo źle liczycie albo faktycznie z moim jest coś nie tak. Ojca 2.9TD pali 10-11. Kolegi CDI 3.2. też kombi nigdy nie spalił mniej niż 10. My te spalanie co wy piszecie to widzieliśmy chyba tylko na obrazku :mrgreen:. Ponoć jest powiedzenie tyle pali ile wleje ale skoro można czknąć parę litrów mniej to ja jestem zainteresowany.
Wasiliew jak wyjmę te zegary w piątek to da się naprawić te oświetlenie od ręki czy idą tam jakieś nietypowe żarówki?
Panowie to ja nie wiem co jest grane albo wam źle komputer pokazuje albo źle liczycie albo faktycznie z moim jest coś nie tak. Ojca 2.9TD pali 10-11. Kolegi CDI 3.2. też kombi nigdy nie spalił mniej niż 10. My te spalanie co wy piszecie to widzieliśmy chyba tylko na obrazku :mrgreen:. Ponoć jest powiedzenie tyle pali ile wleje ale skoro można czknąć parę litrów mniej to ja jestem zainteresowany.
Wasiliew jak wyjmę te zegary w piątek to da się naprawić te oświetlenie od ręki czy idą tam jakieś nietypowe żarówki?
W210 4.3 2001r. AVANTGARDE
WDB2100701B332375
Jeżeli pomogłem kliknij magiczne "pochwal" nie wstydź się :-).
WDB2100701B332375
Jeżeli pomogłem kliknij magiczne "pochwal" nie wstydź się :-).
kondziak pisze:Wasiliew jak wyjmę te zegary w piątek to da się naprawić te oświetlenie od ręki czy idą tam jakieś nietypowe żarówki?
jak tylko zarowki to chwila moment, gorzej jak naprawa tasm wyswietlaczy. jest opisane na forum jak to sprobowac naprawic.
ELE TAXI http://www.eletaxiforum.pl
560SEC palił do 30listrów po mieście i to przy pykaniu a nie gazowaniu... na trasie nigdy poniżej 17 litrów nie zeszło, a niektórzy piszą, że do 12 im schodzi na trasie - mnie się to nie udało.kondziak pisze: My te spalanie co wy piszecie to widzieliśmy chyba tylko na obrazku :mrgreen:. Ponoć jest powiedzenie tyle pali ile wleje ale skoro można czknąć parę litrów mniej to ja jestem zainteresowany
Możliwe, że auto autu nie równe... :-)
Panowie skoro już jesteśmy przy tym spalaniu to mam pytanie odnośnie wskaźnika paliwa na bo może ja mam jakąś dziurke w baku i lekko mi gdzieś paliwo wycieka. Czy w W210 tak jest że wskazówka przy odpalaniu silnika opada poniżej poziomu paliwa który był dzień wcześniej. Czyli według mego rozumowania przykładowo przejeżdzam 30 kilometrów danego dnia i cały czas stoi w jednym miejscu a dopiero na następny dzień przy rozruchu pokazuje ubytek paliwa albo ja już mam zwidy :-D .
W210 4.3 2001r. AVANTGARDE
WDB2100701B332375
Jeżeli pomogłem kliknij magiczne "pochwal" nie wstydź się :-).
WDB2100701B332375
Jeżeli pomogłem kliknij magiczne "pochwal" nie wstydź się :-).
Tak jest. Zwiazane jest to z tym ze jak wylaczasz auto to jakas ilosc paliwa jest zaciagana gdzies tam zeby pozniej nie bylo problemow jak stoisz pod gorke albo na krawezniku. To moje wytlumaczenie takie glupawe bo ktos madrzejszy w tym temacie pisal o tym na forum a je nie pamietam dokladnie o co chodzilo. W kazdym razie u mnie tez tak jest jak opisujesz :-)kondziak pisze:Czy w W210 tak jest że wskazówka przy odpalaniu silnika opada poniżej poziomu paliwa który był dzień wcześniej.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości