Silnik z padaką zawalony olejem 320 CDI

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

holloww
Posty: 159
Rejestracja: 11 maja 2010, o 22:19
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: holloww »

No to jak chcą wymieniać tłoki, to czy nie taniej wyjdzie kupić cały silnik bez osprzętu. Powiem że może nie ma jak sprawdzić takiego używanego, ale lepiej jak jest oryginalnie poskręcany i ma wszystkie śrubki, bo spotkałem się z przypadkami, że śruby na panewkach i głowicy były dokręcane na czucie bo dynanometr źle wsazuje, albo nikt nie wie jak go używać. Nie wszyscy mechanicy wiedzą, że nie wystarczy poskręcać do kupy i już będzie jeździł, bo momenty są bardzo ważne a nawet używanie kleju na gwinty jest w niektórych przypadkach konieczne. Bo poskręcają auto pojedzie będzie jeździć miesiąc a potem padnie coś innego... :idea:
www.mercserwis.pl SERWIS SAMOCHODOWY
hasz78
Posty: 56
Rejestracja: 2 paź 2008, o 18:15
Lokalizacja: Stargard Szczeciński

Post autor: hasz78 »

nie no warsztat jest 100% profesjonalny, i szczerze tylko tam mam zaufanie co do wykonania naprawy. Jedyny minus to cena. Ja jestem informatykiem i powiem tak, jest taki tekst
Można wybrać 2 możliwości z trzech.
Narpawa/Usługa może być wykonana:
-szybko
-dobrze
-tanio
PS
W tym roku u mnie dzieci nie będą miały choinki :)
Pozdro
E320 T CDI 99' WDB2102261B024770
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
avandgarde
Posty: 4665
Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
Lokalizacja: PL

Post autor: avandgarde »

Jaką cenę ci podali. :?: Panewki w jakim celu do wymiany. :?: Komplet nie jest tani od 1300-1700. ;-)Reszta tłoków ma mikro pęknięcia. :?:
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

jezeli znajdziesz tanio silnik to bierz i glowy nie zajmuj sobie remontami. takie usterki sa powazne, moze byc tak ze poskladaja, zaplacisz i za 10 tys km rozsypie sie znowu.
Awatar użytkownika
avandgarde
Posty: 4665
Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
Lokalizacja: PL

Post autor: avandgarde »

fabek, Jeżeli zrobią z głowa to lepiej bedzie hulał niż kupno kota w worku. :mrgreen:
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
hasz78
Posty: 56
Rejestracja: 2 paź 2008, o 18:15
Lokalizacja: Stargard Szczeciński

Post autor: hasz78 »

no i auto zrobione, co do pytania o mikropęknięcia, to podobno miały 2 inne tłoki - ja ich nie widziałem, dokładnie co zrobione to się dowiem, ale zaokrąglając wymiana 6 tłoków, wymiana panewek, wymiana pompy wody, plus jakieś rolki i pasek, planowanie głowicy, sprawdzenie wtryskiwaczy, razem 7700
E320 T CDI 99' WDB2102261B024770
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
elspasoo
Posty: 2574
Rejestracja: 6 lip 2008, o 15:53
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: elspasoo »

W tej cenie chyba wolał bym poszukać silnika, który jest zamontowany jeszcze w aucie i można go sprawdzić - było by taniej. Mam nadzieje ,że posłuży.
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
Awatar użytkownika
avandgarde
Posty: 4665
Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
Lokalizacja: PL

Post autor: avandgarde »

elspasoo, No widzisz zawsze lepiej robic niż kupowac kota w worku. :mrgreen:

[ Dodano: 2010-10-27, 20:26 ]
hasz78 pisze:no i auto zrobione, co do pytania o mikropęknięcia, to podobno miały 2 inne tłoki - ja ich nie widziałem, dokładnie co zrobione to się dowiem, ale zaokrąglając wymiana 6 tłoków, wymiana panewek, wymiana pompy wody, plus jakieś rolki i pasek, planowanie głowicy, sprawdzenie wtryskiwaczy, razem 7700
Wiec ktoś już grzebał.Skoro tłoki inne. :evil:
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
jurgen
Posty: 8
Rejestracja: 9 wrz 2010, o 02:00
Lokalizacja: Polska

Post autor: jurgen »

Witam. Odswierze temat bo tylko w tym przpadku znalazlem podobne objawy. Otóż jakies 2tyg temu zaczely wydobywac sie dziwne metaliczne odglosy z przodu silnika jakby zatarte lozysko (stawiam na kolo pasowe alternatora). Pare dni pozniej stojac na swiatlach szarpneło calym samochodem jakby ktos mnie puknal lekko w tyl samochodu. Od trzech dni zaczal wydobywac sie bialy dymek z okolic paska klinowego. Podniosłem maske a tam obrzygane olejem wszystko wokol paska. Zauwarzylem ze z jednego przewodu kapie olej. Samochodem nie trzesie, normalnie odpala, nie stracil na mocy a ten bialy dymek wydobywa sie tylko jak silnik zlapie temperature nominalna. Czy to moze byc to samo co u kolegi hasz78? Czy ten bialy dymek to nastepstwo rozgrzanego oleju a moze to z dogrzewacza? Ten wyciek oleju moze byc spowodowany tym ze te kolo pasowe troche sie trzesie i naruszylo przewod (zapomnialem dodac ze ten przewod sasiaduje z tym kolem)?

EDIT:
Samochod odebrany i naprawiony. Wiec pokolei wszystkie zabiegi jakie zostaly zrobione. Tak jak juz wczesniej pisalem pompa wysokiego cisnienia zaczela cieknac. Zestaw naprawczy boscha i po klopocie. Druga sprawa koncowki przewodow paliwowych byly popekane, poszly wiec do wymiany. Nastepna sprawa to chalas pochodzacy z okolic paska wielorowkowego. Okazalo sie ze to nie kolo pasowe alternatora tylko pompa wody miala luzy. Wymiana razem z paskiem bo nasaczony caly ropa. Przy okazji dowiedzialem sie ze mam nieszczelnosc pomiedzy turbina a kolektorem wydechowym, juz go nie ma :) przy okazji wymiana 8 szpilek od kolktora bo albo byly urwane juz albo sie urwaly przy odkrecaniu. Koszt operacji 1080zl w tym wymiana oleju. Dama znowu jezdzi :)
Pozdrawiam
octavia 00r
toledo 95r 1.6benz
ex.270cdi 99r automat
Awatar użytkownika
ewro3
Posty: 12
Rejestracja: 13 wrz 2011, o 22:28
Lokalizacja: Hrubieszów

Post autor: ewro3 »

witam mam podobny problemi nie wimco to mozebyc dokladnie ale zakladam jak w temacie ze to zrobilas sie dziura w tłoku. w styczniu mialemrobiona cala gore silnika mianowicie nowa glowica nowe wtryski swiece i tak dalej,a teraz stalo sie to
http://www.youtube.com/watch?v=VK8Kmn6nhK0
kiepskiej jakosci filmik ale moze ktos poradzi.
E270 CDI LIFT 99r automat
WDB2100161A990630
Awatar użytkownika
kmtaxi
Doradca
Posty: 3273
Rejestracja: 9 sty 2009, o 18:46
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: kmtaxi »

Od przodu auta, czwarty wtryskiwacz puścił. Do wyjęcia, oczyszczenia,oglądnięcia, wymiany podkładki z śrubą mocującą widełki i delikatne frezowanie gniazda. Jak to zrobić - jest na forum, poszukaj, żeby nie spartolić bo narobisz sobie biedy. Jeżeli nie będzie pęknięta wzdłuż nakrętka mocująca końcówkę wtrysku (częsty przypadek) to zrobisz w każdym warsztacie. Tą nakrętkę tęż można samemu wymienić jak masz, nawet z podobnego wtryskiwacza BOSCH.
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953
Awatar użytkownika
ewro3
Posty: 12
Rejestracja: 13 wrz 2011, o 22:28
Lokalizacja: Hrubieszów

Post autor: ewro3 »

nie wydaje mi się ze to cokolwiek z wtryskiem jest związane. to tak dymi z wlewu oleju;/ :kwasny:
E270 CDI LIFT 99r automat
WDB2100161A990630
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości