zastanawiam się nad kupnem okulara

Znajdziesz tu informację, które pomogą Ci w zakupie E klasy.
Tu wrzucamy również ogłoszenia do oceny.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

derylldg
Posty: 1
Rejestracja: 10 kwie 2008, o 15:45
Lokalizacja: CHORZÓW

zastanawiam się nad kupnem okulara

Post autor: derylldg »

Witam wszystkich.
jest do sprzedania okular 1996r diesel 210 e klass 2,9 < ma przekulane na pewno 280tyś km>.
autko jest z niemiec.CO MOŻECIE PORADZIĆ LAIKOWI WARTO ????
POZDRÓWKA DLA WSZTSTKICH
derylldg
Budzy
VIP
Posty: 156
Rejestracja: 20 lut 2008, o 21:11
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Post autor: Budzy »

Ja dokładnie posiadam takie autko i nawet przebieg się zgadza właśnie wskoczyło 280K. Cóż mogę powiedzieć. Śmiga aż miło, małe spalanie , niskie koszty eksploatacji, wygodne. Ogólnie polecam, uważaj na rdze pod uszczelkami no i ogólnie należy wszystko sprawdzić, jak zadbane to warto nabyć. Ja ze swojego oka jestem zadowolony.
S210 E290 TD KOMBI
WDB2102171A234503
MANUAL
AVANTGARDE
1996

PS. Moim pierwszym okularem był Trabant z 1978r ;)
BARCA69
VIP
Posty: 36
Rejestracja: 24 mar 2008, o 21:04
Lokalizacja: silesia

Post autor: BARCA69 »

witam kolego.Mam oczko 2.9TD. w kombiku z 96 roku i jestem bardzo zadowolony,wczesniej zastanawialem sie nad sedanem,ale byla okazja i kupilem kombi,i jest super.Jesli auto dobre,kasa sie zgadza to biez.
MB.2.9 T.D.kombi.WDB2102171A328970
Awatar użytkownika
Lesio
Posty: 14
Rejestracja: 18 kwie 2008, o 07:08
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Lesio »

wszystko kwestia ceny, wszystko kwestia ceny... 8-)
Mercedes....moja nowa pasja:)
rocker666
Posty: 4
Rejestracja: 5 maja 2008, o 10:36
Lokalizacja: warszawa

czy kompressor 20 to dobry pomysł?

Post autor: rocker666 »

witam wszystkich ;-)
zastanawiam sie nad kompressorem 2.0 a słyszałem że to nie do końca szczęśliwa konstrukcja.
dodatkowo żeby dopelnić profanacji :-D chcę zapodać mu instalacje lpg.
dużo jeżdżę a nie lubie klekotu diesla.
poradźcie cos ludzie
może jakiś inny silnik?
PIOTRUŚ
VIP
Posty: 210
Rejestracja: 5 maja 2008, o 16:54
Lokalizacja: Kraków

Post autor: PIOTRUŚ »

co to za Mercedes z Gazem ponoc doładowane jednostki benzynowe średnio znoszą lpg ale nie mam nie miałem ni nie będę miał odczynienia z lpg (mam taka nadzieje) wiec sie na ten temat nie wypowiadam :-P
irekgaz
VIP
Posty: 244
Rejestracja: 14 lut 2008, o 21:06
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: irekgaz »

LPG to nie profanacja, LPG jest po to aby oszczędzać, gdybyśmy więcej zarabiali to byłoby nas stać na benzynę , chociaż ponoć w USA już ludzie się buntują bo ropa drożeje a dolar tanieje. Ja zrobiłem swoim już 60 tys km i chodzi jak lalunia , dobra instalacja i nie będzie żadnego problemu. Z turbiną też robiłem auta i śmigają.
www.autocentergaz.pl
W210 E200T kompresor
WDB2102481B366443
rocker666
Posty: 4
Rejestracja: 5 maja 2008, o 10:36
Lokalizacja: warszawa

Post autor: rocker666 »

wiem ze silniki z turbinami w innych samochodach smigaja na gazie spoko ale chodzi mi konkretnie o motor w mercu.jak ogolnie przy duzych przebiegach i czy jest sens posiadania bryki z taka jednostka (2.0 kompresor)?
jezeli macie pomysl na inny silnik benzynowy to prosze o porade :-D
wester
Posty: 1
Rejestracja: 8 maja 2008, o 13:37
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Re: czy kompressor 20 to dobry pomysł?

Post autor: wester »

rocker666 pisze: dużo jeżdżę a nie lubie klekotu diesla.
Mam E270 z 2001 w ogole nie słychać żadnego klekotu, nie wiesz jaki silnik ma auto jak jedziesz.
rocker666
Posty: 4
Rejestracja: 5 maja 2008, o 10:36
Lokalizacja: warszawa

Post autor: rocker666 »

nie sam klekot mnie przeraza a koszt eksploatacji.poza tym nie po to chce kupic merca zeby zadawac szyku tylko musze miec taki samochód.
chce kupic benzyniaka bo za duzo moich znajomych kuplio juz "igielke" w dieslu zeby za chwile sie okazalo ze to juz koniec zywota tego auta.
wydaje mi sie ze benzynowe bryki sa mniej zjezdzone a diesle nie sa kupowane na dojazdy do kosciola.
prosze was tylko o rade ktory benzyniak jest najrozsadniejszy.
pomijam 32 i 42 :-D dajcie juz spokoj z gadkami w stylu merc na gaz fu i takie tam.
z gory dzieki
agoonzo

Post autor: agoonzo »

ja mam 2.4v6 chodzi bardzo fajnie,ale myślę,że najrozsądniejszy jest 2.8v6,spalanie podobno prawie takie samo,konstrukcja prawie identyczna,a jednak trochę koni więcej :)
rocker666
Posty: 4
Rejestracja: 5 maja 2008, o 10:36
Lokalizacja: warszawa

Post autor: rocker666 »

tez nad tym myslalem chociaz nadmiar koni nie jest mi potrzebny :-D
do smigania jak mam motocykl.
chodzi mi o awryjnosc. teraz robie rocznie ok 60 tys
moja praca to cos pomiedzy taryfa a kurierem a w firmie powiedzieli ze musze miec okulara wiec draze temat,moze ktos smiga taxi z takim silnikiem?
ludzie ratunku bo czas nagli! :-D

[ Dodano: 2008-05-19, 09:32 ]
no prosze..po polsce lataja tylko diesle??
pozostaje mi tylko podziekowac za "nic"
a wiec dzieki....
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości