Zamykanie-ryglowanie tylnej klapy-kombi
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Zamykanie-ryglowanie tylnej klapy-kombi
Witam
Szukałem na forum ale nie znalazłem...
Mam problem z tylna klapą w kombi!
Zamykam bagażnik ładnie dociąga zamek i jest OK.
Włanczam alarm z kluczyka - drzwi sie ryglują a KLAPA nie :-(
Umnie w kluczyku- pilocie- rybce chyba sie to tak nazywa niema przycisku do klapy otwierania lub zamykania, moge tylko otworzyć lub zamknąć auto.2 przyciski są.
Sprawdziłem bezpieczniki w kanapie są OK. W tym urzadzonku pneumatycznym wszystkie wężyki podpięte są.
Nie ma opci zamknięcia na kluczyk klapy - zamek jest ale zaślepiony jakby nigdy nie było dziurki na klucz w niej.
Czy obędzie się bez zdejmowania tapicerki tylnej klapie?
Może już ktoś miał taki problem!
POMOCY- mam otwarte auto w centrum miasta!!!
Masakra.
PS. jak otworze klape tylną przy niby zaryglowanym aucie to alarm się na szczęście włączy
pozd.
Szukałem na forum ale nie znalazłem...
Mam problem z tylna klapą w kombi!
Zamykam bagażnik ładnie dociąga zamek i jest OK.
Włanczam alarm z kluczyka - drzwi sie ryglują a KLAPA nie :-(
Umnie w kluczyku- pilocie- rybce chyba sie to tak nazywa niema przycisku do klapy otwierania lub zamykania, moge tylko otworzyć lub zamknąć auto.2 przyciski są.
Sprawdziłem bezpieczniki w kanapie są OK. W tym urzadzonku pneumatycznym wszystkie wężyki podpięte są.
Nie ma opci zamknięcia na kluczyk klapy - zamek jest ale zaślepiony jakby nigdy nie było dziurki na klucz w niej.
Czy obędzie się bez zdejmowania tapicerki tylnej klapie?
Może już ktoś miał taki problem!
POMOCY- mam otwarte auto w centrum miasta!!!
Masakra.
PS. jak otworze klape tylną przy niby zaryglowanym aucie to alarm się na szczęście włączy
pozd.
https://www.facebook.com/PomocDlaAmelki# Lubie to
320CDI WDB2102261B144870
240T 99r był
300TD 97r był
320CDI WDB2102261B144870
240T 99r był
300TD 97r był
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Prawdopodobnie masz uszkodzony siłownik pneumatyczny centralnego zamka w klapie, lub
przewód pneumatyki złamał się na łączeniu (przelotce) klapa/buda.W dwie osoby łatwo znależć miejsce.W czasie zamykania i otwierania z uszkodzonego miejsca będzie słychać świst uchodzącego powietrza.Nie dotyczy to miejsca pod kanapą, gdzie pracuje pompa centralnego zamka.Powodzenia.
przewód pneumatyki złamał się na łączeniu (przelotce) klapa/buda.W dwie osoby łatwo znależć miejsce.W czasie zamykania i otwierania z uszkodzonego miejsca będzie słychać świst uchodzącego powietrza.Nie dotyczy to miejsca pod kanapą, gdzie pracuje pompa centralnego zamka.Powodzenia.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
U mnie do niedawna bylo to samo. Rozebralem tapicerke, co okazalo sie bardzo latwe, gdyz plastikowe bolce sa podobnej konstrukcji co nity (dzeki temu nie ma problemu z ponownym zalozeniem), a nie jak w wiekszosci aut jednorazowe na wcisk. Wymienilem silownik i wszystko gra. Zlokalizowalem dziure w gumowej uszczelce w srodku silownika. Probowalem zalatac klejem, silikonem, pozniej latka rowerowa, wszystko na nic. Klej nie trzyma, silikon to samo, a latka za sztywna. Silownik w Szwecji kosztowal mnie 174 korony. Podejrzewam, ze w PL bedzie taniej. Szczelam, ze ok 50 zl.
MERCEDES-BENZ W210 240 Pb 98 r. kombi
MERCEDES-BENZ W124 200E 88 r.
MERCEDES-BENZ W124 200E 88 r.
Witam ponownie
po szybkich oględzinach
- wskoczyłem na pake zamknołem klape i zaczołem się bawić ryglowaniem i odryglowaniem wozu.
Dziwne jakby właśnie pneumatyczne klekotanie dochodzi od nadkola - prawego - tam jest zmieniarka na cd umnie w wozie ale klekotanie dochodzi z głębszego rejonu za tą tapicerka ,hmmm... w samej klapie nie słychać zadnego odgłosu nazwijmy to - pneumatycznego.
Co się znajduje tam właśnie w nadkolu pod tapicerką ?
przez dziure w niej widze jakieś kabelki i wpięty bezpiecznik brązowy! głębiej nie mogłem zajżeć bez rozbierania tapicerki -
leje dzisiej i niedam rady tego rozebrac!.
pozd.
po szybkich oględzinach
- wskoczyłem na pake zamknołem klape i zaczołem się bawić ryglowaniem i odryglowaniem wozu.
Dziwne jakby właśnie pneumatyczne klekotanie dochodzi od nadkola - prawego - tam jest zmieniarka na cd umnie w wozie ale klekotanie dochodzi z głębszego rejonu za tą tapicerka ,hmmm... w samej klapie nie słychać zadnego odgłosu nazwijmy to - pneumatycznego.
Co się znajduje tam właśnie w nadkolu pod tapicerką ?
przez dziure w niej widze jakieś kabelki i wpięty bezpiecznik brązowy! głębiej nie mogłem zajżeć bez rozbierania tapicerki -
leje dzisiej i niedam rady tego rozebrac!.
pozd.
https://www.facebook.com/PomocDlaAmelki# Lubie to
320CDI WDB2102261B144870
240T 99r był
300TD 97r był
320CDI WDB2102261B144870
240T 99r był
300TD 97r był
Hey
No u mnie pomogl WD40 psikalem na mechanizm zamka od wewnatrz - po zdjeciu tapicerki i zamykajac i otwierajac auto z pilota pomagalem reka zamkowi sie zamykac i otwierac - po paru probach sie chyba "odpieklo" bo jakis bialy nalot byl na tym wszystkim - chyba kamien po wodzie bo najprawdopodobnie cieklo z wezyka tylnej spryskiwaczki.
PS. Teraz zjaral mi sie silniczek od wycierqaczek i malo auta nie spalilo!! Taka zadyma dymna była!.
Pozd.
No u mnie pomogl WD40 psikalem na mechanizm zamka od wewnatrz - po zdjeciu tapicerki i zamykajac i otwierajac auto z pilota pomagalem reka zamkowi sie zamykac i otwierac - po paru probach sie chyba "odpieklo" bo jakis bialy nalot byl na tym wszystkim - chyba kamien po wodzie bo najprawdopodobnie cieklo z wezyka tylnej spryskiwaczki.
PS. Teraz zjaral mi sie silniczek od wycierqaczek i malo auta nie spalilo!! Taka zadyma dymna była!.
Pozd.
https://www.facebook.com/PomocDlaAmelki# Lubie to
320CDI WDB2102261B144870
240T 99r był
300TD 97r był
320CDI WDB2102261B144870
240T 99r był
300TD 97r był
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Powstał bałagan w nazewnictwie.Kombi S210 ma tylną pokrywę zamykaną przez mechaniczne
lekkie dociśnięcie po którym następuje dociągnięcie elektryczne.Później można zablokować
pokrywę (zamknąć) centralnym zamkiem z kluczyka elektronicznego lub kluczykiem mechanicznym w (orzechu) klapy.Centralny zamek jest pneumatyczny z pompą pod kanapą.
Na tym samym przewodzie co pokrywa stoi siłownik pneumatyczny wlewu paliwa i to on jest najczęściej winien temu, że pokrywa nie zamyka się.
Piszcie trochę konkretniej, bo trudno czasem się domyśleć o co chodzi.
lekkie dociśnięcie po którym następuje dociągnięcie elektryczne.Później można zablokować
pokrywę (zamknąć) centralnym zamkiem z kluczyka elektronicznego lub kluczykiem mechanicznym w (orzechu) klapy.Centralny zamek jest pneumatyczny z pompą pod kanapą.
Na tym samym przewodzie co pokrywa stoi siłownik pneumatyczny wlewu paliwa i to on jest najczęściej winien temu, że pokrywa nie zamyka się.
Piszcie trochę konkretniej, bo trudno czasem się domyśleć o co chodzi.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
W210 300TD 97r Kombi Elegance
Witam ponownie ja mam W210 jak Kucza i problem z ryglowaniem klapy. Słychać jak jest dociągana, ale nawet po zamknięciu centralnym zamkiem można ją otworzyć uchwytem i włącza się alarm. Mąż zdjął osłonę pod klapą i okazało się, że podpięty jest 1 wężyk drugi tylko zaślepiony. Może ktoś z was ma zdjęcie lub schemat jak i gdzie powinny one być podpięte. Wydaje mi się, że brakuje jakieś części z lewej strony.
Proszę o pomoc boję się cokolwiek zostawić w bagażniku.
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Dosyć dziwne, powinien być tylko jeden "wężyk" najczęściej żółty i to jest zamykanie i otwieranie.Drugi to zapewne czarny przewód elektryczny do mikrowyłącznika zamka.Uruchamia dociąganie klapy i gasi oświetlenie kufra.Istnieje jeszcze "wężyk" do spryskiwacza szyby, ale jest wyżej.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Ponieważ któryś z Szanownych Moderatorów był uprzejmy usunąć dwa moje posty w niniejszym temacie, jednak nie poinformował mnie, co było powodem jego akcji, ponawiam pytanie i prośbę o pomoc, a w przypadku chęci ponownego zamiatania proszę chociaż o dwa zdania wyjaśnienia, co jest nie tak.
Proszę o informację, czy szary króciec na końcu przewodu doprowadzającego powietrze do siłownika tylnej klapy w kombi ma prawo luźno siedzieć w obudowie siłownika, czy powinien absolutnie ciasno się w nim zapiąć? Po podpięciu podciśnienia mam tam kilka mm luzu, tzn. szarą "wtyczkę" można jeszcze dopchnąć ręką kilka mm - dopchnięta w ten sposób - wraca 3-4 mm. Znalazłem tam o-ring, ale wg mnie to właśnie na tym połączeniu jest przeciąg. Jak to powinno wyglądać i działać w tym miejscu? Faktycznie występuje tam o-ring, czy coś innego powinno uszczelnić połączenie? Sądząc po kołkach tapicerki, ktoś już był tam przede mną.
Proszę o informację, czy szary króciec na końcu przewodu doprowadzającego powietrze do siłownika tylnej klapy w kombi ma prawo luźno siedzieć w obudowie siłownika, czy powinien absolutnie ciasno się w nim zapiąć? Po podpięciu podciśnienia mam tam kilka mm luzu, tzn. szarą "wtyczkę" można jeszcze dopchnąć ręką kilka mm - dopchnięta w ten sposób - wraca 3-4 mm. Znalazłem tam o-ring, ale wg mnie to właśnie na tym połączeniu jest przeciąg. Jak to powinno wyglądać i działać w tym miejscu? Faktycznie występuje tam o-ring, czy coś innego powinno uszczelnić połączenie? Sądząc po kołkach tapicerki, ktoś już był tam przede mną.
ktorys mod zapewne skasowal dlatego, ze nie przestrzegasz regulaminu. uzupelnij podpis i udaj sie do przywitalni Michale.(me: how) pisze:Ponieważ któryś z Szanownych Moderatorów był uprzejmy usunąć dwa moje posty w niniejszym temacie, jednak nie poinformował mnie, co było powodem jego akcji, ponawiam pytanie i prośbę o pomoc, a w przypadku chęci ponownego zamiatania proszę chociaż o dwa zdania wyjaśnienia, co jest nie tak.
jezeli chodzi o gdziekolwiek o podcisnienie, przewody musza byc tak zalozone zeby nie bylo jakichkolwiek nieszczelnosci.(me: how) pisze:Proszę o informację, czy szary króciec na końcu przewodu doprowadzającego powietrze do siłownika tylnej klapy w kombi ma prawo luźno siedzieć w obudowie siłownika, czy powinien absolutnie ciasno się w nim zapiąć?
Z całym szacunkiem, ale w regulaminie nie znalazłem nic o powitalni, przywitałem się w tym temacie, a podpis uzupełnię bardzo chętnie w wolnej chwili.
Zmodyfikuję nieco pytanie. Czy szary króciec na końcu żółtego przewodu i o-ring na nim wyglądają jakby były takie jak trzeba, czy coś tu jest przekombinowane?
Zmodyfikuję nieco pytanie. Czy szary króciec na końcu żółtego przewodu i o-ring na nim wyglądają jakby były takie jak trzeba, czy coś tu jest przekombinowane?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 14 gości