wymiana uszczelki pod glowica

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

mayday2007
Posty: 198
Rejestracja: 16 cze 2010, o 08:34
Lokalizacja: Kraków

Post autor: mayday2007 »

mbsly pisze:
mayday2007 pisze: + uszczelka
+ uszczelki.
wymiana uszczelki pod glowica nie wiaze sie tylko z wymiana tej jednej uszczelki,jest tam dookola kilka uszczelek,ktore wypadaloby wymienic...
No racja oczywiście tylko ta pod głowice jest najdroższa,a zakładałem,że sam robić nie będzie więc kwestia kilku innych uszczelek to zmartwienie warsztatu :mrgreen:
Mogłem kupić samochód ale kupiłem mercedesa...
W210 e320 95 r. R6 (m104)
VIN: WDB2100551A043171
mbsly
Posty: 167
Rejestracja: 19 wrz 2009, o 10:47
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: mbsly »

mayday2007 pisze:kwestia kilku innych uszczelek to zmartwienie warsztatu
raczej wolalbym stwierdzic,ze ta reszta uszczelek to zmartwienie kolegi i lepiej,zeby o tym wiedzial i chcial je wymienic,bo pozniej przyslowiowy pan Kazio powie: przeciez chcial pan wymienic uszczelke pod glowica,a o tej pod kolektorem ssacym nic pan nie mowil :-(
MB 190 2.6 manual WDB2010291F400274
MB 190 2.6 automat WDB2010291F752227
MB C 36 AMG WDB2020281F421896
mayday2007
Posty: 198
Rejestracja: 16 cze 2010, o 08:34
Lokalizacja: Kraków

Post autor: mayday2007 »

mbsly pisze:
mayday2007 pisze:kwestia kilku innych uszczelek to zmartwienie warsztatu
raczej wolalbym stwierdzic,ze ta reszta uszczelek to zmartwienie kolegi i lepiej,zeby o tym wiedzial i chcial je wymienic,bo pozniej przyslowiowy pan Kazio powie: przeciez chcial pan wymienic uszczelke pod glowica,a o tej pod kolektorem ssacym nic pan nie mowil :-([/quote

Święta racja
Mogłem kupić samochód ale kupiłem mercedesa...
W210 e320 95 r. R6 (m104)
VIN: WDB2100551A043171
barney
Posty: 7
Rejestracja: 5 sie 2008, o 13:49
Lokalizacja: reading

dzieki

Post autor: barney »

mayday2007 pisze:Tu masz linka z przebiegu wymiany w silniku m104 http://www.gdtm.net/M104/M104.htm
Strona jest po Rosyjsku ale jest dużo fotek,a poza tym wystarczy wejść na google translator i wpisać ten adres co podałem i przetłumaczy całą stronę.
Mam nadzieję,że się przyda pozdrawiam
pierwsza pomocna dlon a nie tylko nie umiesz , zepsujesz . dzisiaj przykrecilem glowice (pracuje przy mesiu co trzeci dzien po jakies 3godz) woda poszla do pierwszego cylindra uszczelka i glowica wyglada conajmniej okropnie nie pamietam takiej. pozniej dolacze zdiecia . koszt uszczelki filtra i oleju to u mnie 60funtow za wymiane w warsztacie ok 600 , w serwisie nie pytalem ale w 1000 bym sie nie zmiescil pozdrowienia i do uslyszenia

[ Dodano: 2010-07-27, 23:03 ]
a co do uszczelek pod kolektorami to dlaczego je wogole odkrecac , mozna najpierw wymontowac glowice razem z kolektorami i sprawdzic glowice jesli trzeba planowac no to wtedy wieksze koszta ale warto sprobowac i mniejsze ryzyko ze urwiesz jakas szpilke przy wydechowym pozdro
Awatar użytkownika
avandgarde
Posty: 4665
Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
Lokalizacja: PL

Post autor: avandgarde »

Jezeli chcesz spac spokojnie to planuj głowicę. ;-)
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
Awatar użytkownika
Noru
VIP
Posty: 25
Rejestracja: 22 lip 2010, o 00:37
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Noru »

Głowica zplanowana, wymienione wszystkie prowadnice wydechowe, kpl. uszczelek oraz śruby i auto zupełnie inaczej jeździ :)
W210 18-11-1996r (807 AEJ 06/1/M/X)
E200 benzyna 136KM ELEGANCE sedan
Silnik: 111942 10 030778
Skrzynia biegów: 717417 07 165380
Kolor: 189 szmaragdowy czarny
VIN: WDB2100351A298243

Norbert "Noru" - Kielce
gsm 24h: 602-605-801
mbsly
Posty: 167
Rejestracja: 19 wrz 2009, o 10:47
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: mbsly »

Noru pisze:Głowica zplanowana, wymienione wszystkie prowadnice wydechowe, kpl. uszczelek oraz śruby
i o ile jestesmy biedniejsi?
MB 190 2.6 manual WDB2010291F400274
MB 190 2.6 automat WDB2010291F752227
MB C 36 AMG WDB2020281F421896
Awatar użytkownika
Noru
VIP
Posty: 25
Rejestracja: 22 lip 2010, o 00:37
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Noru »

900zł bo wymieniłem jeszcze uszczelniacz na wale ...ale warto było bo efekt jest :)
W210 18-11-1996r (807 AEJ 06/1/M/X)
E200 benzyna 136KM ELEGANCE sedan
Silnik: 111942 10 030778
Skrzynia biegów: 717417 07 165380
Kolor: 189 szmaragdowy czarny
VIN: WDB2100351A298243

Norbert "Noru" - Kielce
gsm 24h: 602-605-801
mbsly
Posty: 167
Rejestracja: 19 wrz 2009, o 10:47
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: mbsly »

Noru pisze:900zł
to niewiele,czyzby robocizna byla prawie za free? :?:
MB 190 2.6 manual WDB2010291F400274
MB 190 2.6 automat WDB2010291F752227
MB C 36 AMG WDB2020281F421896
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

mbsly pisze:to niewiele,czyzby robocizna byla prawie za free?
mysle, ze to akurat cena, silnik jest 4-cylindrowy.
Awatar użytkownika
Noru
VIP
Posty: 25
Rejestracja: 22 lip 2010, o 00:37
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Noru »

500zł planowanie głowicy i wymiana prowadnic wydechowych - w firmie zewnętrznej
200zł uszczelki, uszczelniacz, śruby - duże zniżki InterCars
200zł robocizna
W210 18-11-1996r (807 AEJ 06/1/M/X)
E200 benzyna 136KM ELEGANCE sedan
Silnik: 111942 10 030778
Skrzynia biegów: 717417 07 165380
Kolor: 189 szmaragdowy czarny
VIN: WDB2100351A298243

Norbert "Noru" - Kielce
gsm 24h: 602-605-801
ryu
Posty: 6
Rejestracja: 20 kwie 2010, o 03:46
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: ryu »

[quote="Noru"]No własnie jak patrze w intercars i fota to zestaw uszczelek kosztuje około 300-400zł no i do tego zaleca się wymiane śrub w głowicy.
Także całkowity koszt wymiany uszczelek pod głowicą wraz z planowaniem i śrubaki powinien oscylowac w okolicach 1000zł.

Mnie wymiana kosztowała 3300, do tego w promocji 'dostałem' porysowany tylny zderzak ( po cichu go naprawiali, jak wpadłem zobaczyć co z moim okiem). Dlatego przestrzegam przed f-mą Auto-Turek z Rybnika
S210 2.4 V6 170KM 98' VIN WDB2102611A684474
Awatar użytkownika
neonblue
Posty: 915
Rejestracja: 4 cze 2008, o 22:20
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: neonblue »

Ja nie moge wyjac - wyciagnac jednego bolca trzymajacego slizg z prawej strony :zdegustowany:
Alfa 159 Sportwagon 2.4jtdm 2008
Jeep Grand Cherokee 2.7crd 2002
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

neonblue, jaki silnik w ogóle masz?
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Awatar użytkownika
neonblue
Posty: 915
Rejestracja: 4 cze 2008, o 22:20
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: neonblue »

2,3 benzyna 150koni, 4 cylindry, stary model

[ Dodano: 2012-07-02, 20:18 ]
W tym bolcu jest gwint m6, tylko nie mam wybijaka i nic podobnego i ciezko to ruszyc dziadostwo, a musze odchylic slizg bo pod nim jest ostatnia sruba trzymajaca glowice! Tak wszystko inne juz mam odkrecone i rozebrane, glowica w polowie luzna. Nie wiem co z lancuchem ale chyba go sie nie rozpina i powinno zejsc bokiem.
Alfa 159 Sportwagon 2.4jtdm 2008
Jeep Grand Cherokee 2.7crd 2002
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości