amortyzator paska

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
kemor79
VIP
Posty: 530
Rejestracja: 13 lut 2009, o 23:05
Lokalizacja: Koczała / Edinburgh

amortyzator paska

Post autor: kemor79 »

gdzie to znalezc bo na allegro -nic ,pozatym pasek rowniez jak facgowo nazywa sie ten amortyzatorek ?pozdrawiam a moze ktos ma nr tego amorka? pozdro
mercedes E 230 classic 97 sedan

WDB 210037 2A 445407 7
Awatar użytkownika
merlin
Doradca VIP
Posty: 4584
Rejestracja: 17 gru 2008, o 18:30
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: merlin »

na allegro jest wszystko - Amortyzator napinacza paska wieloklinowego http://www.motoallegro.pl/item103163668 ... 2_210.html
Ex: W124 200E '88 , w210 220D'96
Awatar użytkownika
kemor79
VIP
Posty: 530
Rejestracja: 13 lut 2009, o 23:05
Lokalizacja: Koczała / Edinburgh

amortyzator drgan paska

Post autor: kemor79 »

patrzylem na allegro i znalazlem trzy ale do diesli i mam pytanie czy do benzyny sa te same czy inne moze ktos wie jakiego potrzebuje do 2.3 /dzieki
mercedes E 230 classic 97 sedan

WDB 210037 2A 445407 7
Awatar użytkownika
Sebastianp
Posty: 75
Rejestracja: 31 sie 2009, o 22:12
Lokalizacja: Silesia, PL

Post autor: Sebastianp »

ja w temacie tego amortyzatorka, czy ktoś wymieniał w w210 E300TD ?
nie wiem na ile ta dolna śruba jest długa czy będzie można bez problemu wynienić odkręcając 2 śrubki czy wisco zawadza i nie jest to tak hop....
BMW e39 2.5dA
MB w210 3.0 TD Elegance (Automat) 1999
MB w202 1.8 LPG Elegance Automat /sprzedany/
MB w124 2,5D /sprzedany/
Awatar użytkownika
elspasoo
Posty: 2574
Rejestracja: 6 lip 2008, o 15:53
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: elspasoo »

Wystarczy lekko popuścić śruby od pompy wody, albo je zupełnie zdemontować wisco(to trochę więcej roboty).
Ostatnio zmieniony 23 lip 2010, o 10:05 przez elspasoo, łącznie zmieniany 1 raz.
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
Awatar użytkownika
Sebastianp
Posty: 75
Rejestracja: 31 sie 2009, o 22:12
Lokalizacja: Silesia, PL

Post autor: Sebastianp »

Zaryzykuję i zakupię amortyzatorek.
Dziękuję elspasoo, za pomoc. Jak się uda to oczywiście kliknę "pomógł"
a jak sobie narobię roboty z wisco to Cię znajdę hehhehehe
BMW e39 2.5dA
MB w210 3.0 TD Elegance (Automat) 1999
MB w202 1.8 LPG Elegance Automat /sprzedany/
MB w124 2,5D /sprzedany/
Awatar użytkownika
kemor79
VIP
Posty: 530
Rejestracja: 13 lut 2009, o 23:05
Lokalizacja: Koczała / Edinburgh

Post autor: kemor79 »

no ja zamowilem w sklepie do mojego silnika amortyzatorek febi bilstein w przeliczeniu wyszlook 120zl i dostawa w ciagu dni free! :->
mercedes E 230 classic 97 sedan

WDB 210037 2A 445407 7
jarek_dki
VIP
Posty: 38
Rejestracja: 20 lut 2009, o 20:30
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: jarek_dki »

Ja wymieniałem u siebie ten amortyzator i musiałem zdjąć koło od pompy wody bo mi śruba nie chciała wyleźć.
E 300 Turbodiesel Elegance
Awatar użytkownika
Sebastianp
Posty: 75
Rejestracja: 31 sie 2009, o 22:12
Lokalizacja: Silesia, PL

Post autor: Sebastianp »

jarek_dki pisze:Ja wymieniałem u siebie ten amortyzator i musiałem zdjąć koło od pompy wody bo mi śruba nie chciała wyleźć.
No właśnie takie mam wrażenie że zabraknie 2mm by ta śruba została wyciągnięta.
Tylko nie przyglądałem się czy to koło z Wisco czy pompa wodna, w każdym bądź razie te na wprost dolnej śruby amortyzatorka. Wygląda na to że zabraknie niewiele by ją wyciągnąć.
BMW e39 2.5dA
MB w210 3.0 TD Elegance (Automat) 1999
MB w202 1.8 LPG Elegance Automat /sprzedany/
MB w124 2,5D /sprzedany/
Awatar użytkownika
elspasoo
Posty: 2574
Rejestracja: 6 lip 2008, o 15:53
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: elspasoo »

To koło od pompy wody można na tyle poluzować. Jeśli śruby już zapieczone to lepiej zdjąć wisco całkiem (uwaga pozycja pinonowa),przy okazji wyczyścić i przedmuchać chłodnice i skraplacz.
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
jarek_dki
VIP
Posty: 38
Rejestracja: 20 lut 2009, o 20:30
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: jarek_dki »

Sebastianp pisze:No właśnie takie mam wrażenie że zabraknie 2mm by ta śruba została wyciągnięta.
Mi też się zdawało że niewiele brakuje i dam radę, ale okazało się inaczej. Zmarnowałem chyba z godzinę zanim doszedłem do wniosku, że to nie ma sensu i trzeba rozbierać. Po rozebraniu wyszło, że dużo brakowało żeby śrubę wyjąć.
E 300 Turbodiesel Elegance
Awatar użytkownika
Sebastianp
Posty: 75
Rejestracja: 31 sie 2009, o 22:12
Lokalizacja: Silesia, PL

Post autor: Sebastianp »

jarek_dki, czyli nie mam się co łudzić że poluzowanie koła od pompy coś mi pomoże ?

Mnie dobry mechanik właśnie mówił że trzeba Wisco zdemontować, więc się dziwiłem że są prostsze sposoby
BMW e39 2.5dA
MB w210 3.0 TD Elegance (Automat) 1999
MB w202 1.8 LPG Elegance Automat /sprzedany/
MB w124 2,5D /sprzedany/
jarek_dki
VIP
Posty: 38
Rejestracja: 20 lut 2009, o 20:30
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: jarek_dki »

Mnie się nie chciało już kombinować, wkurzyłem się i wszystko rozebrałem. Odkręciłem wisco i potem koło pompy wodnej, zdjąłem to koło i dopiero śruba wylazła.
E 300 Turbodiesel Elegance
robo
Posty: 317
Rejestracja: 20 cze 2009, o 00:37
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: robo »

jarek_dki pisze:Mnie się nie chciało już kombinować, wkurzyłem się i wszystko rozebrałem. Odkręciłem wisco i potem koło pompy wodnej, zdjąłem to koło i dopiero śruba wylazła.
to jedyny sposob .... najlepiej wykonac to na jeszcze zalozonym pasku.... lepiej popuszcza sie sruby z wiska i kola....i dokrecac tez na zalozonym pasku....
Pozdrawiam mechaniorow, byly pracuś z ASO MB obecnie kierownik zestawu 56-cio kolowego.... kiedyś W123 230C, W123 230E, S124 230E, S210 300TD. Obecnie W169 160 CDI Classic. Smart fortwo 0,8 CDI i S210 240 99' Avangarde WDB2102611B008510
ralfi89
Posty: 1882
Rejestracja: 5 cze 2010, o 22:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: ralfi89 »

Mój amortyzator paska się skończył? Jaki wybrać? Znalazłem taki: http://allegro.pl/silownik-tlumik-drgan ... 78583.html
Tutaj kosztuje 80 zł a w intecarsie 150 zł? Jakaś lipa to jest?
Ogólnie co polecacie?
pozdrawiam
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości