amortyzator paska
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
amortyzator paska
gdzie to znalezc bo na allegro -nic ,pozatym pasek rowniez jak facgowo nazywa sie ten amortyzatorek ?pozdrawiam a moze ktos ma nr tego amorka? pozdro
mercedes E 230 classic 97 sedan
WDB 210037 2A 445407 7
WDB 210037 2A 445407 7
na allegro jest wszystko - Amortyzator napinacza paska wieloklinowego http://www.motoallegro.pl/item103163668 ... 2_210.html
Ex: W124 200E '88 , w210 220D'96
amortyzator drgan paska
patrzylem na allegro i znalazlem trzy ale do diesli i mam pytanie czy do benzyny sa te same czy inne moze ktos wie jakiego potrzebuje do 2.3 /dzieki
mercedes E 230 classic 97 sedan
WDB 210037 2A 445407 7
WDB 210037 2A 445407 7
- Sebastianp
- Posty: 75
- Rejestracja: 31 sie 2009, o 22:12
- Lokalizacja: Silesia, PL
ja w temacie tego amortyzatorka, czy ktoś wymieniał w w210 E300TD ?
nie wiem na ile ta dolna śruba jest długa czy będzie można bez problemu wynienić odkręcając 2 śrubki czy wisco zawadza i nie jest to tak hop....
nie wiem na ile ta dolna śruba jest długa czy będzie można bez problemu wynienić odkręcając 2 śrubki czy wisco zawadza i nie jest to tak hop....
BMW e39 2.5dA
MB w210 3.0 TD Elegance (Automat) 1999
MB w202 1.8 LPG Elegance Automat /sprzedany/
MB w124 2,5D /sprzedany/
MB w210 3.0 TD Elegance (Automat) 1999
MB w202 1.8 LPG Elegance Automat /sprzedany/
MB w124 2,5D /sprzedany/
Wystarczy lekko popuścić śruby od pompy wody, albo je zupełnie zdemontować wisco(to trochę więcej roboty).
Ostatnio zmieniony 23 lip 2010, o 10:05 przez elspasoo, łącznie zmieniany 1 raz.
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
- Sebastianp
- Posty: 75
- Rejestracja: 31 sie 2009, o 22:12
- Lokalizacja: Silesia, PL
- Sebastianp
- Posty: 75
- Rejestracja: 31 sie 2009, o 22:12
- Lokalizacja: Silesia, PL
No właśnie takie mam wrażenie że zabraknie 2mm by ta śruba została wyciągnięta.jarek_dki pisze:Ja wymieniałem u siebie ten amortyzator i musiałem zdjąć koło od pompy wody bo mi śruba nie chciała wyleźć.
Tylko nie przyglądałem się czy to koło z Wisco czy pompa wodna, w każdym bądź razie te na wprost dolnej śruby amortyzatorka. Wygląda na to że zabraknie niewiele by ją wyciągnąć.
BMW e39 2.5dA
MB w210 3.0 TD Elegance (Automat) 1999
MB w202 1.8 LPG Elegance Automat /sprzedany/
MB w124 2,5D /sprzedany/
MB w210 3.0 TD Elegance (Automat) 1999
MB w202 1.8 LPG Elegance Automat /sprzedany/
MB w124 2,5D /sprzedany/
To koło od pompy wody można na tyle poluzować. Jeśli śruby już zapieczone to lepiej zdjąć wisco całkiem (uwaga pozycja pinonowa),przy okazji wyczyścić i przedmuchać chłodnice i skraplacz.
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
Mi też się zdawało że niewiele brakuje i dam radę, ale okazało się inaczej. Zmarnowałem chyba z godzinę zanim doszedłem do wniosku, że to nie ma sensu i trzeba rozbierać. Po rozebraniu wyszło, że dużo brakowało żeby śrubę wyjąć.Sebastianp pisze:No właśnie takie mam wrażenie że zabraknie 2mm by ta śruba została wyciągnięta.
E 300 Turbodiesel Elegance
- Sebastianp
- Posty: 75
- Rejestracja: 31 sie 2009, o 22:12
- Lokalizacja: Silesia, PL
jarek_dki, czyli nie mam się co łudzić że poluzowanie koła od pompy coś mi pomoże ?
Mnie dobry mechanik właśnie mówił że trzeba Wisco zdemontować, więc się dziwiłem że są prostsze sposoby
Mnie dobry mechanik właśnie mówił że trzeba Wisco zdemontować, więc się dziwiłem że są prostsze sposoby
BMW e39 2.5dA
MB w210 3.0 TD Elegance (Automat) 1999
MB w202 1.8 LPG Elegance Automat /sprzedany/
MB w124 2,5D /sprzedany/
MB w210 3.0 TD Elegance (Automat) 1999
MB w202 1.8 LPG Elegance Automat /sprzedany/
MB w124 2,5D /sprzedany/
to jedyny sposob .... najlepiej wykonac to na jeszcze zalozonym pasku.... lepiej popuszcza sie sruby z wiska i kola....i dokrecac tez na zalozonym pasku....jarek_dki pisze:Mnie się nie chciało już kombinować, wkurzyłem się i wszystko rozebrałem. Odkręciłem wisco i potem koło pompy wodnej, zdjąłem to koło i dopiero śruba wylazła.
Pozdrawiam mechaniorow, byly pracuś z ASO MB obecnie kierownik zestawu 56-cio kolowego.... kiedyś W123 230C, W123 230E, S124 230E, S210 300TD. Obecnie W169 160 CDI Classic. Smart fortwo 0,8 CDI i S210 240 99' Avangarde WDB2102611B008510
Mój amortyzator paska się skończył? Jaki wybrać? Znalazłem taki: http://allegro.pl/silownik-tlumik-drgan ... 78583.html
Tutaj kosztuje 80 zł a w intecarsie 150 zł? Jakaś lipa to jest?
Ogólnie co polecacie?
pozdrawiam
Tutaj kosztuje 80 zł a w intecarsie 150 zł? Jakaś lipa to jest?
Ogólnie co polecacie?
pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości