Chrysler 300c 5.7 hemi

Rozmowy na różne tematy, niekoniecznie o motoryzacji.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

garnek337
Posty: 71
Rejestracja: 13 lut 2014, o 13:48
Lokalizacja: SZCZECIN

Chrysler 300c 5.7 hemi

Post autor: garnek337 »

Witam panowie może sie ktoś wypowiedzieć na temat tego modelu;] Jak z awaryjnościa dostępem części. jak te silniki ? czy toleruja gaz? jak z eksploatacja mocne i słabe strony. dzieki ;]
Awatar użytkownika
SuperBuster11
Moderator
Posty: 1029
Rejestracja: 21 maja 2015, o 17:59
Lokalizacja: Brzeg

Re: Chrysler 300c 5.7 hemi

Post autor: SuperBuster11 »

garnek337 pisze:Witam panowie może sie ktoś wypowiedzieć na temat tego modelu;] Jak z awaryjnościa dostępem części. jak te silniki ? czy toleruja gaz? jak z eksploatacja mocne i słabe strony. dzieki ;]
Miałem kiedyś chryslera lebarona. Najsłabsza strona to plastiki we wnętrzu. Skrzypią i są twarde jak w japońcach.

Podstawowe części są dostępne bez problemu (klocki tarcze, pasty z łożyskami, końcówki drążków, sworznie, filtry itp, itd.)

W niektórych sklepach internetowych można znaleźć osprzęt lub części silnika, ale w przypadku części silnika, są one nie najwyższej jakości.

Ogólnie to lepiej sprowadzić coś z zagranicy, bo większy wybór producentów jest. Można przykładowo kupić panewki po $5 za sztukę, a można po $20 za sztukę.

Tu masz części dostępne w jednym z takich sklepów http://partusa.pl/c/35/300-c-chrysler.html

A konkretów poszukaj na jakimś forum z takimi autami.
VIN: WDB2100201A265083 - sprzedany
VIN: WDB2112261A525765 - sprzedany
VIN: WDB2100531A274983 - sprzedany
Awatar użytkownika
jacek__z
VIP
Posty: 70
Rejestracja: 20 lip 2008, o 00:57
Lokalizacja: Pleszew

Post autor: jacek__z »

Taki agregat zagazować ??? :przestraszony:
Toż to profanacja. :zly:
S210 3,2CDI AVANTGARDE 01 r. WDB2102261B383230
SPRINTER 313CDI 01 r. WDB9036721R298160
W210 2,9TD CLASSIC 99 r. WDB2100171A935959 ex.
S210 3,0TD ELEGANCE 97 r. WDB2102251A500968 ex.

BO BEZ GWIAZDY NIE MA JAZDY, A NAJLEPSZA MUZYKA TO PRACA SILNIKA
Awatar użytkownika
kmtaxi
Doradca
Posty: 3273
Rejestracja: 9 sty 2009, o 18:46
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: kmtaxi »

Nie wiem jak z zagazowywaniem, ale silnik 5,7 jest awaryjny.
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953
Awatar użytkownika
Muniek
Posty: 2843
Rejestracja: 15 paź 2012, o 09:36
Lokalizacja: Bydgoszcz/Poznań
Kontakt:

Post autor: Muniek »

Mercedesy też gazują i nie widziałem by się ktoś rzucał na tym forum. Nowobogaccy kupują AMG albo potężne benzyny i na wachę już nie starcza. Niestety.
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Awatar użytkownika
SuperBuster11
Moderator
Posty: 1029
Rejestracja: 21 maja 2015, o 17:59
Lokalizacja: Brzeg

Post autor: SuperBuster11 »

Nawet takie ..upowozy gazują. Corvette Mam lekki niesmak, jak to widzę :suchy:
VIN: WDB2100201A265083 - sprzedany
VIN: WDB2112261A525765 - sprzedany
VIN: WDB2100531A274983 - sprzedany
Awatar użytkownika
kichcio
Posty: 4069
Rejestracja: 19 lut 2008, o 21:19
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: kichcio »

Przeciez tych 5.7 na allegro połowa jest zagazowana;)

Czy one przypadkiem nie brały oleju?

Czlowiek na slasku chyba montujacy gaz ma CL 63 AMG z gazem, jako demo.
E 220 CDI '01 Elegance
wino
Posty: 46
Rejestracja: 4 kwie 2015, o 13:11
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: wino »

miałem 3 samochody z USA
Toyota tundra 4.6 i dwa fordy expedition 4,6 i 5,4 żadnego złego zdania nie powiem o tych silnikach :)
wszystkie miały gaz bo jak dla mnie to jazda na benzynie nie ma sensu skoro istnieją instalacje gazowe ;) po prostu po co przepłacać.
Kia Sportage 2.0TD 1999r

Mercedes e320 s210 4matic 2001r Avantgarde WDB2102821X059304

Ford Expedition 4.6L 2004r
Awatar użytkownika
SuperBuster11
Moderator
Posty: 1029
Rejestracja: 21 maja 2015, o 17:59
Lokalizacja: Brzeg

Post autor: SuperBuster11 »

To tak, ale auta sportowe, z gazem? Fuuj!
VIN: WDB2100201A265083 - sprzedany
VIN: WDB2112261A525765 - sprzedany
VIN: WDB2100531A274983 - sprzedany
wino
Posty: 46
Rejestracja: 4 kwie 2015, o 13:11
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: wino »

Powiem wam ,że wcześniej miałem forda w 5,4L i palił mniej niż mój aktualny 4,6L :rotfl: po prostu nie trzeba mu było gazu dodawać żeby jechać 120 :hyhy: a i często takie silniki mają funkcje odłączania cylindrów
Kia Sportage 2.0TD 1999r

Mercedes e320 s210 4matic 2001r Avantgarde WDB2102821X059304

Ford Expedition 4.6L 2004r
Awatar użytkownika
Muniek
Posty: 2843
Rejestracja: 15 paź 2012, o 09:36
Lokalizacja: Bydgoszcz/Poznań
Kontakt:

Post autor: Muniek »

wino, dlaczego nie rozważysz diesla? Jeśli ktoś chce jeździć tanio to wybiera diesla a jeśli chce dużo mocy to benzynę. Gaz mi się kojarzy tylko ze sknerami, który chcą mieć silnik 5.0 ale ich nie stać na paliwo i montują LPG ukrywając przy tym korek wstydu najgłębiej jak się da i zajeżdżając pod dystrybutor po północy.
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
wino
Posty: 46
Rejestracja: 4 kwie 2015, o 13:11
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: wino »

Nikogo nie będę do gazu przekonywać. Jedni go cenią drudzy wyśmiewają, ja należę do tej pierwszej grupy. W dzisiejszych czasach montujesz instalacje za 7tyś i masz lepsze osiągi niż na benzynie w dodatku są to kompletnie bezawaryjne instalacje, więc pytam czemu nie ? Chyba ,że ktoś na siłę chce jeździć jak najwięcej na gazie (nawet na zimnym silniku). Ja posiadam instalacje gazowe od ładnych paru lat w swoich autach i na gazie śmigam tylko jak jadę gdzieś dalej + 100km :)

PS. Dla mnie silnik diesla to tylko do traktorów ,pojazdów specjalnych i terenówek ;) po prostu silniki do ciężkich prac :)
Kia Sportage 2.0TD 1999r

Mercedes e320 s210 4matic 2001r Avantgarde WDB2102821X059304

Ford Expedition 4.6L 2004r
garnek337
Posty: 71
Rejestracja: 13 lut 2014, o 13:48
Lokalizacja: SZCZECIN

Post autor: garnek337 »

I sie k..wa zaczyna ja pytam o samochód a zaraz temat przejdzie do drugiej wojny światowej.
MAM gaz w swoim aucie i tego nie kryje jak bedzie możliwość założenia w innym też to zrobie. to jest do h..a moja sprawa na czym jezdze. Stać mnie na mój samochód a jeżdze na lpg tylko dlatego ze to sie opłaca. I jak widze to tylko komentuja to posiadacze diesli... Brak słów. Panowie uwierzcie mi ze moje auto jest sportowe a instalacja naprawdę daję radę( nie raz zamykałem licznik predkosciomierza bez problemu);];]. I nie wstydze sie tego ze tankuje go gazem a bardziej smieje sie z tego gdy podjezdza chlopaczek zalewa za 25 zloty benzyny albo diesla i proboje na tym 100 kilometrow zrobic..... to jest zenada. I wcale nie jestem nowobogacki ja poprostu mysle logicznie.
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

Panowie na temat proszę.

5.7 dobrze znosi lpg, pod warunkiem fachowo załozonej instlacji. Sam Chrysler to plastik-fantastik. Chrom z klamek nawet odpada. Trochę obciachowa jest ta limo, ale co kto lubi.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Awatar użytkownika
stanleym210
Posty: 1887
Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
Lokalizacja: siedlce, mazowieckie

Post autor: stanleym210 »

Moja znajoma ma tą limuzynę z silnikiem hemi ale jakoś wkoło jej się psuje to auto.
Ps. tez jestem pasjonatem Pb i lp. ON do prac polowych i ciężarówek.
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości