W220 a koszty eksploatacji/utrzymania?
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 1388
- Rejestracja: 10 gru 2012, o 12:14
- Lokalizacja: Łódź
ok. to auto nie dla Plebsu i innych malkontentów co zarabiają "tysiąc pińcet", ale mają odłożone parę groszy z wesela i najistotniejszą rzeczą jest czy S320 Cdi pali 9,5 czy 8,9 i czy amor kosztuje 1100 czy 1600zł.
Nie chciałby nikogo urazić, ale wybierając prawie pełnoletni samochód luksusowy, trzeba się liczyć z ponadprzeciętnymi wydatkami niż na obojętnienie jakie inne auto z podobnych roczników. Ale tu nie ma nic za darmo.
Nie chciałby nikogo urazić, ale wybierając prawie pełnoletni samochód luksusowy, trzeba się liczyć z ponadprzeciętnymi wydatkami niż na obojętnienie jakie inne auto z podobnych roczników. Ale tu nie ma nic za darmo.
- Damian86 w210
- Posty: 2177
- Rejestracja: 5 sty 2011, o 18:24
- Lokalizacja: Zabrze
Klocki+tarcze przód 1800zł, tył 1400zł minus moje rabaty w ASO więc idzie wydać troszkę więcej
Co do amorków wolałbym wydać te <2000zł niż kupować używkę czy regenerowany
ciekawostka ASO Haarlem, asyst B i krzykneli mi 620euro i nie mogę mieć swoich olei i filtrów (ory. z PL) i zaś ASO Zabrze zarobi
Co do amorków wolałbym wydać te <2000zł niż kupować używkę czy regenerowany
ciekawostka ASO Haarlem, asyst B i krzykneli mi 620euro i nie mogę mieć swoich olei i filtrów (ory. z PL) i zaś ASO Zabrze zarobi
W140
szukam nowego dupowozu .... z gwiazdą na masce
szukam nowego dupowozu .... z gwiazdą na masce
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: 12 sty 2012, o 21:25
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
z Tego co mówił to podobno oryginały na mega rabatach w ASO taki kompresor podobno 6000zł on za 3800zł kupił...kid pisze:Bajek Ci naopowiadał. Kompresor wabco, nówka - 1400 jakoś, amor regenerowany 1000-1100, Tarcze klocki na tył (ate) 450 pln. Mam taką eske w rodzinie i wiem ile co kosztuje. Koleś albo lubi dawać się kroić albo lubi opowiadać ile to on nie wydaje, niektórzy tak mają, nie wiem czemu.
[ Dodano: 2015-06-18, 17:07 ]
Dla ludzi bogatych powiadasz... dzięki bogaczu za twoje wypowiedzi ale chyba mamy nieco odmienne zdanie na temat ludzi majętnych...yellowstone2012 pisze:Ludzie jesteście żenujący. Chodzi Wam po głowie auto luksusowe segmentu F, gdzie ceny nowych zaczynają się od 300tys. zł. ale naprawa rzędu kosztu przeglądów Passata z 2014 roku jest dla Was nie do zaakceptowania . Musicie sobie powiedzieć jasno, nie stać Was na "S" klasę. To auto dla ludzi bogatych. Kupisz zadbany egzemplarz, lejesz paliwo i jeździsz. Raz na 2 lata bach... naprawa rzędu 5 tysi. Kupisz zadbany naprawy takie będą rzadkie, kupisz zajechańca jakich 70% jak nie więcej w ogłoszeniach naprawy po 2-3-5 tys. będziesz miał kilka razy w roku i trzeba się z tym liczyć.
Ja tak kupiłem na licytacji komorniczej Grand Cherokee. Fajny, hamerykański V8 bulgocze niesamowicie, ale jak tylko 10tys. w niego rocznie włożę to jestem haapy. Nie wspominając, że 30 litrów w mieście też potrafi spalić, ze średnimi szaleństwami.
http://www.facebook.com/fotoskarb Lubię To!
http://arkadiuszkubiak.pl
Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
http://arkadiuszkubiak.pl
Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
-
- Posty: 1388
- Rejestracja: 10 gru 2012, o 12:14
- Lokalizacja: Łódź
Też czułem po Twoich pytaniach, że pustak jesteś--Arkadia-- pisze:z Tego co mówił to podobno oryginały na mega rabatach w ASO taki kompresor podobno 6000zł on za 3800zł kupił...kid pisze:Bajek Ci naopowiadał. Kompresor wabco, nówka - 1400 jakoś, amor regenerowany 1000-1100, Tarcze klocki na tył (ate) 450 pln. Mam taką eske w rodzinie i wiem ile co kosztuje. Koleś albo lubi dawać się kroić albo lubi opowiadać ile to on nie wydaje, niektórzy tak mają, nie wiem czemu.
[ Dodano: 2015-06-18, 17:07 ]Dla ludzi bogatych powiadasz... dzięki bogaczu za twoje wypowiedzi ale chyba mamy nieco odmienne zdanie na temat ludzi majętnych...yellowstone2012 pisze:Ludzie jesteście żenujący. Chodzi Wam po głowie auto luksusowe segmentu F, gdzie ceny nowych zaczynają się od 300tys. zł. ale naprawa rzędu kosztu przeglądów Passata z 2014 roku jest dla Was nie do zaakceptowania . Musicie sobie powiedzieć jasno, nie stać Was na "S" klasę. To auto dla ludzi bogatych. Kupisz zadbany egzemplarz, lejesz paliwo i jeździsz. Raz na 2 lata bach... naprawa rzędu 5 tysi. Kupisz zadbany naprawy takie będą rzadkie, kupisz zajechańca jakich 70% jak nie więcej w ogłoszeniach naprawy po 2-3-5 tys. będziesz miał kilka razy w roku i trzeba się z tym liczyć.
Ja tak kupiłem na licytacji komorniczej Grand Cherokee. Fajny, hamerykański V8 bulgocze niesamowicie, ale jak tylko 10tys. w niego rocznie włożę to jestem haapy. Nie wspominając, że 30 litrów w mieście też potrafi spalić, ze średnimi szaleństwami.
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: 12 sty 2012, o 21:25
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
yellowstone2012, pozostawię to bez komentarza bo nie mam zamiaru zniżać się do twojego poziomu...
http://www.facebook.com/fotoskarb Lubię To!
http://arkadiuszkubiak.pl
Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
http://arkadiuszkubiak.pl
Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
Jeżeli ktoś naprawia wszystko w ASO to ceny są bardzo wysokie. Ja nie naprawiam w ASO i nie spotkałem się z jakąś dużą różnicą w cenach między innymi samochodami. Przykład tarcza hamulcowa przod w ic do w220 440 do a8 350, klocki 320 do a8 360 to są ceny bez zniżek, do w220 jest tarcza droższa pewnie dlatego że jest nawiercana. Nie ma co oczekiwać w takim samochodzie kosztów eksploatacji do passata bo to całkiem inny segment, jeżeli ktoś tak porównuje to można powiedzieć że passat też jest drogi w eksploatacji bo w punto części są o połowe tańsze, a punto można porównać do roweru i też bedzie drogie w eksploatacji. Użytkując auto takiej klasy jak w220 najlepiej mieć trochę pieniędzy odłożonych i nie ważne jest czy to będzie Mercedes, Bmw czy Audi itp.
WDB2102251A699098
Mercedes e300 td Avandgarde - Dupowoz
Nissan200sx s13 sr20det - Driftowoz
Mercedes e300 td Avandgarde - Dupowoz
Nissan200sx s13 sr20det - Driftowoz
-
- Posty: 98
- Rejestracja: 20 cze 2012, o 14:37
- Lokalizacja: B-stok
Wszystko zależy od egzemplarza, nie wiem jak w220 ale mam teraz E38 a to ta sama klasa i co do kosztów utrzymania narazie nie narzekam(odpukać)
Mercedes W124 200d - pierwsze autko
Mercedes W210 E250
Opel Frontera 2.4 + gaz - ......
Audi A6 C4 2.5 TDI
VW Passat FL 1.9 TDI
Vw Passat B4 1.9 TDI
Mercedes W210 E300TD
BMW 740i E38
Mercedes W210 E250
Opel Frontera 2.4 + gaz - ......
Audi A6 C4 2.5 TDI
VW Passat FL 1.9 TDI
Vw Passat B4 1.9 TDI
Mercedes W210 E300TD
BMW 740i E38
-
- Posty: 1388
- Rejestracja: 10 gru 2012, o 12:14
- Lokalizacja: Łódź
Jeśli kogoś interesują koszty eksploatacji to wystarczy wejść w katalog intercarsu i po prostu porównać sobie ceny tarczy, klocków, wahaczy itp.
Ja posiadam W220 1,5 roku. Silnik 3,2 CDI taki sam jak w W210 wiec ceny eksploatacji tego silnika są takie same jak w oku. Zawieszenie - konstrukcja też taka sama, plus chyba po jednym wahaczu więcej na koło. Blacha takiej samej jakości, aczkolwiek polifty trzymają się już lepiej. Jedynie różnica w cenie amortyzatorów, to już przepaść cenowa, 2 tyś/szt. Jednak komfort w podróżowaniu to też przepaść. Dla takiej wygody można raz na jakieś 300 tyś km wydać na komplet nowych amortyzatorów. Świetne wyciszenie kabiny, masaże w fotelach, doskonała jakość materiałów tapicerskich i nagłośnienie BOSE potrafi dać dużą satysfakcję z podróżowania. Bezpieczeństwo - 10 poduszek (w tym boczne kurtyny).
Kupno i użytkowanie: cóż, jak w każdym modelu i marce, można kupić zadbanego i można kupić trupa. Dalsza eksploatacja - tak samo, jak się dba tak się ma.
Ja posiadam W220 1,5 roku. Silnik 3,2 CDI taki sam jak w W210 wiec ceny eksploatacji tego silnika są takie same jak w oku. Zawieszenie - konstrukcja też taka sama, plus chyba po jednym wahaczu więcej na koło. Blacha takiej samej jakości, aczkolwiek polifty trzymają się już lepiej. Jedynie różnica w cenie amortyzatorów, to już przepaść cenowa, 2 tyś/szt. Jednak komfort w podróżowaniu to też przepaść. Dla takiej wygody można raz na jakieś 300 tyś km wydać na komplet nowych amortyzatorów. Świetne wyciszenie kabiny, masaże w fotelach, doskonała jakość materiałów tapicerskich i nagłośnienie BOSE potrafi dać dużą satysfakcję z podróżowania. Bezpieczeństwo - 10 poduszek (w tym boczne kurtyny).
Kupno i użytkowanie: cóż, jak w każdym modelu i marce, można kupić zadbanego i można kupić trupa. Dalsza eksploatacja - tak samo, jak się dba tak się ma.
Jest: W210 kombi, 2.0 benzyna WDB2102351A959463
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Nie taka Ska straszna jak ją malują.. ojciec jezdzi w220 320cdi od 2 lat. Za amor regenerowany dał coś ok 1300zł - zakład w Zielonce k/Warszawy, klocki z tarczami można wyrwać za 400-500zł, przepływka nowa ok 350. Na tle np e klasy w210 którą jezdze jest drożej, natomiast nie nalezy odwiedzać ASO i innych przybytków gdzie za sam wjazd Cię kasują x2, tylko cierpliwe szukać alternatywnych źródeł dostępu cześci.
Co do porównania komfortu. W W210 jest naprawdę wygodnie..natomiast w w220 jest wygodnie do kwadratu..zawieszenie jest tak zestrojone, że gdyny nie predkosciomierz, to nie byłoby do końca wiadomo czy auto jedzie.
Co do porównania komfortu. W W210 jest naprawdę wygodnie..natomiast w w220 jest wygodnie do kwadratu..zawieszenie jest tak zestrojone, że gdyny nie predkosciomierz, to nie byłoby do końca wiadomo czy auto jedzie.
-
- Posty: 561
- Rejestracja: 15 paź 2012, o 21:42
- Lokalizacja: Rokitki
Kumpel się napalił na S500 z 99 roku z podtlenkiem LPG. Auto ma kosztować 20 tysi.
Co i jak skutecznie sprawdzić, żeby nie wbić się na minę ?
Jeśli SD to tylko w ASO? Czy może u "Gienka" w garażu, którym takowym sprzętem dysponuje ?
Jaki może być koszt kompleksowego sprawdzenia auta w ASO ?
Co i jak skutecznie sprawdzić, żeby nie wbić się na minę ?
Jeśli SD to tylko w ASO? Czy może u "Gienka" w garażu, którym takowym sprzętem dysponuje ?
Jaki może być koszt kompleksowego sprawdzenia auta w ASO ?
W211 E320 CDI 4Matic
Ex- W210 E200 Kompressor 137kW Avantgarde
Ex- W210 E200 Kompressor 137kW Avantgarde
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości