[ W202 ] Wibracje karoserii
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 132
- Rejestracja: 31 maja 2010, o 20:56
- Lokalizacja: Czermna (KTA)
[ W202 ] Wibracje karoserii
Witam.
Od października zeszłego roku walczę z wibracjami karoserii. Sprawa jest o tyle dziwna że nie występuje przy każdej jeździe, np jadę gdzieś w jedną stronę jest ok, wszystko w porządku, a jak wracam zaczyna wibrować.
Problem nie jest uzależniony od prędkości i innych czynników, po prostu czasem w trakcie jazdy czuć jak z tyłu dochodzą drgania i przenoszą się na siedzenia i kierownice.
Opony wykluczyłem w pierwszej kolejności, na letnich i zimowych jest to samo.
Założyłem nową podporę wału, poduszki silnika i poduszkę pod skrzynią i nie ustąpiło.
Sprawdziłem olej w skrzyni i moscie.
W między czasie padło mi koło dwu masowe, miałem wtedy nadzieje że kończąca się dwu masa powoduje takie wibracje.
Założyłem komplet LUKa, koło, tarcza, docisk i łożysko, niestety nie pomogło.
Miałem wyważać wał, ale po rozmowie z facetem, który się tym zajmuje odpuściłem.
Gość stwierdził że jeśli wał bije to robi to przy każdej jeździe i zawsze przy określonej prędkości.
Gdzie szukać przyczyny???, wszyscy rozłożyli już ręce.
Od października zeszłego roku walczę z wibracjami karoserii. Sprawa jest o tyle dziwna że nie występuje przy każdej jeździe, np jadę gdzieś w jedną stronę jest ok, wszystko w porządku, a jak wracam zaczyna wibrować.
Problem nie jest uzależniony od prędkości i innych czynników, po prostu czasem w trakcie jazdy czuć jak z tyłu dochodzą drgania i przenoszą się na siedzenia i kierownice.
Opony wykluczyłem w pierwszej kolejności, na letnich i zimowych jest to samo.
Założyłem nową podporę wału, poduszki silnika i poduszkę pod skrzynią i nie ustąpiło.
Sprawdziłem olej w skrzyni i moscie.
W między czasie padło mi koło dwu masowe, miałem wtedy nadzieje że kończąca się dwu masa powoduje takie wibracje.
Założyłem komplet LUKa, koło, tarcza, docisk i łożysko, niestety nie pomogło.
Miałem wyważać wał, ale po rozmowie z facetem, który się tym zajmuje odpuściłem.
Gość stwierdził że jeśli wał bije to robi to przy każdej jeździe i zawsze przy określonej prędkości.
Gdzie szukać przyczyny???, wszyscy rozłożyli już ręce.
Ostatnio zmieniony 15 lut 2015, o 10:55 przez Paszczak Junior, łącznie zmieniany 1 raz.
S124 200TE metallic blue-black SPRZEDANY
golf3 1.6 lpg
W211 E220cdi brata;)
C220cdi 125KM-obecnie
golf3 1.6 lpg
W211 E220cdi brata;)
C220cdi 125KM-obecnie
-
- Posty: 320
- Rejestracja: 25 cze 2013, o 22:29
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Posty: 132
- Rejestracja: 31 maja 2010, o 20:56
- Lokalizacja: Czermna (KTA)
-
- Posty: 320
- Rejestracja: 25 cze 2013, o 22:29
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Posty: 132
- Rejestracja: 31 maja 2010, o 20:56
- Lokalizacja: Czermna (KTA)
Czy poduszki pod wózkiem dawały by taki efekt???
W moim poprzednim MB (s124) przerabiałem temat poduszek pod wózkiem i dyfrem. Jak go kupiłem miał takie luzy na tych poduszkach że wszystko stukało, ale czegoś takiego jak wibracje nie było.
A łożyska jeśli by się rozsypały to chyba byłoby słychać cały czas.
W moim poprzednim MB (s124) przerabiałem temat poduszek pod wózkiem i dyfrem. Jak go kupiłem miał takie luzy na tych poduszkach że wszystko stukało, ale czegoś takiego jak wibracje nie było.
A łożyska jeśli by się rozsypały to chyba byłoby słychać cały czas.
S124 200TE metallic blue-black SPRZEDANY
golf3 1.6 lpg
W211 E220cdi brata;)
C220cdi 125KM-obecnie
golf3 1.6 lpg
W211 E220cdi brata;)
C220cdi 125KM-obecnie
-
- Posty: 320
- Rejestracja: 25 cze 2013, o 22:29
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Posty: 132
- Rejestracja: 31 maja 2010, o 20:56
- Lokalizacja: Czermna (KTA)
Po przyhamowaniu nie ustępuje, nie ustępuje też po odjęciu i dodaniu gazu. Jak już wpadnie w rezonans to drży aż do zatrzymania.kid pisze:a po przyhamowaniu jak jest?
To wiem i nie musisz mi o tym mówić.Rusty_Cherry pisze:Coś piszczy, buczy, huczy, ale żaden mechanik ani diagnosta nic nie może wykryć. Tym bardziej nikt na forum przez opis słowny nic nie wykryje...
Wrzuciłem ten temat na Wasz forum bo szukam jakiejś wskazówki, jakiegoś punktu zaczepienia. Nie oczekuje gotowego rozwiązania podanego na tacy, nie jestem głupi.
S124 200TE metallic blue-black SPRZEDANY
golf3 1.6 lpg
W211 E220cdi brata;)
C220cdi 125KM-obecnie
golf3 1.6 lpg
W211 E220cdi brata;)
C220cdi 125KM-obecnie
-
- Posty: 320
- Rejestracja: 25 cze 2013, o 22:29
- Lokalizacja: Wrocław
No wiem, wiem Do Ciebie nic nie mam, tylko wiesz, takie gdybanie to można przepuścić przez palce. Chodzi mi o to, że ktoś kto się na tym zna i siedzi w tym aucie (mechanik, diagnosta) powinien dać sobie radę z tym problemem. Ostatnio tez ktoś pisał, że mu coś buczy, mechanik powiedział, że to skrzynia, wymienił i dalej buczy... Kumasz czaczę?Paszczak Junior pisze:Wrzuciłem ten temat na Wasz forum bo szukam jakiejś wskazówki, jakiegoś punktu zaczepienia. Nie oczekuje gotowego rozwiązania podanego na tacy, nie jestem głupi.
W210 '95 300D
-
- Posty: 132
- Rejestracja: 31 maja 2010, o 20:56
- Lokalizacja: Czermna (KTA)
-
- Posty: 320
- Rejestracja: 25 cze 2013, o 22:29
- Lokalizacja: Wrocław
U mnie były wibracje jak cholera, ale cyklicznie przy 60kmh 90km itp. Miałem rozbite tuleje wózka, wymieniłem nie waliło lecz wibracje pozostały, amortyzatory wymieniłem i stuki ustały zupełnie lecz nie wibracje. Dopiero wymiana podpory wału uspokoiła wibracje, była kompletnie zniszczona, no i tak przy okazji wymieniłem przeguby elastyczne gumowe wału, też dodają od siebie `co nieco`do ogólnej wibracji.
Może trochę na wyrost, ale gdy delikatnie przyhamowujesz , nie masz `bicia` tarcz hamulcowych? Też potrafią wprowadzić drgania na karoserię.
Może trochę na wyrost, ale gdy delikatnie przyhamowujesz , nie masz `bicia` tarcz hamulcowych? Też potrafią wprowadzić drgania na karoserię.
MB E-200 2.0 B+LPG ASB 95r Classic
WDB2100351A041446
WDB2100351A041446
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości