W210 michal55yh 270CDI 1999
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
- michal55yh
- VIP
- Posty: 691
- Rejestracja: 2 mar 2008, o 20:38
- Lokalizacja: Bolesławiec
Myślałem nad tym i to dość poważnie. Jednakże doszedłem do wniosku, że trzeba spróbować czegoś nowego, z salonu. Zobaczę jak to się będzie miało w przyszłości. Jeśli nie będzie dobrze to kolejne auta będą używki.
Co do straty wartości. Wystarczy spojrzeć teraz na ceny ów Kii używanej. Tracą na prawdę mało. Chyba, że mówimy o katalogach, tam strata znaczna.
Co do straty wartości. Wystarczy spojrzeć teraz na ceny ów Kii używanej. Tracą na prawdę mało. Chyba, że mówimy o katalogach, tam strata znaczna.
Ex Mercedes W210 E270 CDI.
Fajne to było auto...
Fajne to było auto...
Tyle co wczoraj rozmawiałem z serwisantem jedej firmy na temat Ceedów , maja ich około 20szt oraz sporo Fabii, Asterek i Starych Oktavii. No cóż ,wszyscy wolą brać Oktavie , bo mało pali i zawsze dojeżdża. Gwarancja w Kia to taka sama fikcja jak u innych, sporo napraw (wymiana silnika - wypalona dziura w tłoku, czy wymiana turbo przy 30 tyś na koszt kupującego) niestety musieli załatwiać sądownie. Trzeba wziąc pod uwagę ,ze to auta firmowe i trochę intensywniej są eksploatowane.... tylko dlaczego stare Oktawie mimo przebiegów powyżej 200 tyś się nie psuja.
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
- michal55yh
- VIP
- Posty: 691
- Rejestracja: 2 mar 2008, o 20:38
- Lokalizacja: Bolesławiec
Z tego samego powodu co np Mercedes 124 mimo wieku nie rdzewieje zbytnio. Oszczędności.elspasoo pisze:tylko dlaczego stare Oktawie mimo przebiegów powyżej 200 tyś się nie psuja.
Będzie się psuł to sprzedam i kupię coś innego. Nie jestem z autem związany do końca życia.
Co do napraw gwarancyjnych. Jak do tej pory spotykałem się z wymianami gwarancyjnymi na koszt gwaranta a nawet jeśli ewidentna wina była użytkownika to KMP pokrywała często część kosztów napraw.
Ex Mercedes W210 E270 CDI.
Fajne to było auto...
Fajne to było auto...
- michal55yh
- VIP
- Posty: 691
- Rejestracja: 2 mar 2008, o 20:38
- Lokalizacja: Bolesławiec
Optima na Europe wygląda świetnie. Diodowe światła do jazdy dziennej, duża felga, kolor i robi wrażenie za nieduże pieniądze. Tylko skrzyń automatycznych jeszcze Koreańczycy nie umieją robić porządnie.
Oczywiście Kia nie jest tak wygodna jak Mercedes ani tak dokładnie wykonana. Jednakże nowy MB kosztuje walizkę pieniędzy, więc trzeba cieszyć się tańszymi markami
Myślę, że auto nie będzie sprawiało problemów. Będzie serwisowane wg mojego uznania a nie książki serwisowej (olej co 30 tys km, filtr powietrza wtedy, gdy jest już na prawdę brudny).
Oczywiście Kia nie jest tak wygodna jak Mercedes ani tak dokładnie wykonana. Jednakże nowy MB kosztuje walizkę pieniędzy, więc trzeba cieszyć się tańszymi markami
Myślę, że auto nie będzie sprawiało problemów. Będzie serwisowane wg mojego uznania a nie książki serwisowej (olej co 30 tys km, filtr powietrza wtedy, gdy jest już na prawdę brudny).
Ex Mercedes W210 E270 CDI.
Fajne to było auto...
Fajne to było auto...
- michal55yh
- VIP
- Posty: 691
- Rejestracja: 2 mar 2008, o 20:38
- Lokalizacja: Bolesławiec
Troche zle napisalem. To w nawiasie to zalecenia producenta. Ja wszystko bede wymienial co 10 tys km lub rok. I tak co roku musze jezdzic do serwisu na przeglad lakierniczy wiec przy okazji bede robil wymiane oleju i filtrow. Nie wyobrazam sobie auta z DPF, w ktorym wymiana oleju fo 30 tys km. Jak ten silnik bedzie wygladal po juz 150 tys km...
Ex Mercedes W210 E270 CDI.
Fajne to było auto...
Fajne to było auto...
- prelezabiusz
- Posty: 1473
- Rejestracja: 2 lis 2011, o 19:24
- Lokalizacja: Wrocław
polowa tego silnika bedzie spilowana ... i nie bedzie wygladal wcale ... ja do siebie zalalem mineralny mobila i nie wyobrazam sobie nie zmienic co 10 tys. lub rok tak jak napisales ... w poprzednim aucie wymienialem co 12 tys. z racji tego ze przez ten przebieg musialem litr dodac ale przyznam ze po ostatniej twojej wypowiedzi przerazilem sie ze chcesz co 30 tys ... i poszedlem sobie zeby sie nie denerwowac niepotrzebnie ale madry chlopak jestes a producent to zawsze pisze co chce zreszta moze pierwszy raz nie zaszkodzi ale jak juz zblizysz sie do 100tys to nie ma bata ale ja od poczatku dobry olej i regularnie razem z filtrami ... jak sie na tym oszczedza to predzej czy pozniej to sie obraca przeciwko.
masz nowe auto, polatasz 3 latka i zamieniasz na nowsze i tak co 3 latka, wątpię, żeby sie wiele posypało przez ten okres eksploatacji, to nie MB czy BMW, ale nowe,dobrze wyposażone auto na gwarancji...muszę przyznać , ze mi tez zaczynają podobać sie Koreanczyki , a najbardziej Hyundai Equus....
Pozostaje mi życzyć zadowolenia z zakupu i bezawaryjności
Pozostaje mi życzyć zadowolenia z zakupu i bezawaryjności
Moje Oczko
viewtopic.php?t=14827
Calineczka (Ex)
viewtopic.php?t=13899
Xenia (cytryna)
viewtopic.php?t=15403
AX (najlepiej wydane 300 ojro)
viewtopic.php?t=21051
viewtopic.php?t=14827
Calineczka (Ex)
viewtopic.php?t=13899
Xenia (cytryna)
viewtopic.php?t=15403
AX (najlepiej wydane 300 ojro)
viewtopic.php?t=21051
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości