Dawno nic tu nie pisałem, a ostatnio trochę się podziało, ponaprawiało i hajsu nawydawało.
-wym. pompy esp + płyn hamulcowy
-wym. czujnik temp zewnętrzny
-wym. 8 fajek świec + świece
-wym. tylnych amorków
Ostatnio auto trafiło na warsztat w celu uruchomienia klimatyzacji, a przy okazji uszczenienia silnika i na małą diagnoze układu chłodzenia, ponieważ w letnie upały grzało się. Co z tego wyszło? Mianowicie wjechały nowe części:
- chłodnica wody - okazalo się, że ktoś przede mną założył od innego samochodu i nic się ze sobą nie zgrywało ..
-mocowania chłodnicy, już takie jak powinny być
-wentylatory skraplacza
-wiatrak wiskozy
-skraplacz
-osłona wentylatora
-dorobienie przewodow do chlodnicy
-parownik
-stacyjka - stara rozsypała się przy okazji zrzucania deski
- 2x MAGNES ZENTRALNY, PRZESTAWIANIE FAZ WAŁKA ROZRZĄDU - stare przeciekały i lał się olej
-wymiana simeringu wału
-filtry kabinowe + nabicie układu
= Co w efekcie wyniosło mnie parę ładnych groszy, a nawet przekroczyło połowę wartości samochodu no ale cóż, trzeba zyc dalej i po woli zbierać się do wymiany sprężarki, bo ta już mega hałasuje.
Dodatkowo radyjko Kenwood 2din Dnx 5240bt + tuner dvbt kenwood KTC-D500E z tym, ze z tv mam problem, bo wyjęte z anglika i nie łapie żadnych kanałów..
+ do tego nawigacja, odtwarzacz dvd itp.
Niestety, ale ramke pod 2din miałem od elegance i musiałem pokryć ją okleiną. Udało mi się dobrać prawie identyczną jak struktura deski rozdzielczej, 1wsze docinanie nie wyszło perfekcyjnie, ale na szczescie mam jej jeszcze sporo więc kiedyś tam sobie nakleję jeszcze raz.
Pozdroo!
+poduszka skrzyni biegów + tuleje cięgna