Re: S210 E200 1996 - Gertruda
: 10 lis 2016, o 14:30
Przygotowania do zimy ruszyły:
Po długich poszukiwaniach i wielu dylematach, zdecydowałem się na montaż instalacji LPG.
Problem nastręczał głównie zbiornik, miał być umieszczony w miejscu koła zapasowego, a więc w pionie.
Jest kilku producentów ale w gąszczu przepisów nie było to takie proste, nie mogłem zakupić dowolnej butli i dać ją monterowi.
Zanalazłem zakład, który zamontuje instalacje STAG wraz z butlą od Elpigaz.
Nie miałem tu zbyt wielu dylematów w kwestii np. reduktora, przy 140KM w W210 należy się cieczyć że czujemy jakiekolwiek przyśpieszenie.
Udało się wcisnąć butle 630x220 56L,także do czas aż moja 3,5letnia córka nabierze wprawy w wymianie żarówek w tylnej lampie, będzie trzeba ją odkręcać do wymiany żarówek
Minusem są relatywnie głośne wtryski gazu.
Sercem jest STAG GoFast, który po wgraniu aktualizacji zbliża się możliwościami do droższego sterownika, ale nie ma to wielkiego znaczenia bo i tak nie zostaną użyte w tym prostym silniku
Wlew paliwa znajduję się pod klapą aby nie dziurawić zderzaka.
Przełącznik jest w widocznym miejscu, w okolicach kolumny kierownicy.
Po długich poszukiwaniach i wielu dylematach, zdecydowałem się na montaż instalacji LPG.
Problem nastręczał głównie zbiornik, miał być umieszczony w miejscu koła zapasowego, a więc w pionie.
Jest kilku producentów ale w gąszczu przepisów nie było to takie proste, nie mogłem zakupić dowolnej butli i dać ją monterowi.
Zanalazłem zakład, który zamontuje instalacje STAG wraz z butlą od Elpigaz.
Nie miałem tu zbyt wielu dylematów w kwestii np. reduktora, przy 140KM w W210 należy się cieczyć że czujemy jakiekolwiek przyśpieszenie.
Udało się wcisnąć butle 630x220 56L,także do czas aż moja 3,5letnia córka nabierze wprawy w wymianie żarówek w tylnej lampie, będzie trzeba ją odkręcać do wymiany żarówek
Minusem są relatywnie głośne wtryski gazu.
Sercem jest STAG GoFast, który po wgraniu aktualizacji zbliża się możliwościami do droższego sterownika, ale nie ma to wielkiego znaczenia bo i tak nie zostaną użyte w tym prostym silniku
Wlew paliwa znajduję się pod klapą aby nie dziurawić zderzaka.
Przełącznik jest w widocznym miejscu, w okolicach kolumny kierownicy.