Strona 2 z 2

Re: W210 aka SENIOR by TurboCustoms

: 29 maja 2016, o 18:34
autor: Deiv
Ładnie się prezentuje twój projekt :padam:
czekam na efekt końcowy! :)

Re: W210 aka SENIOR by TurboCustoms

: 29 maja 2016, o 22:34
autor: Piasek
Kurna, nie przesadzaj z tymi gumówkami bo nie będziesz słyszał czy czasem na ręcznym nie jedziesz tak wyciszysz kabinę ;)
Nadal pełen podziwu dla zapału i ogromu nakładów pracy... o kasie nawet nie wspominam.

Re: W210 aka SENIOR by TurboCustoms

: 29 maja 2016, o 22:53
autor: dlugi111
Samochód dopieszczony w każdym detalu.. poprawisz fabrykę wielki szacun :)

Re: W210 aka SENIOR by TurboCustoms

: 29 maja 2016, o 22:56
autor: tonidriver
ciekawe kto te gume będzie drapał jak za rok zardzewieje :)

Re: W210 aka SENIOR by TurboCustoms

: 29 maja 2016, o 23:09
autor: Piasek
Nie widać będzie przez 3 lata, potem mu pasażer na jezdnię z fotelem spadnie ;)

Re: W210 aka SENIOR by TurboCustoms

: 30 maja 2016, o 00:07
autor: Deiv
Piasek pisze:potem mu pasażer na jezdnię z fotelem spadnie ;)
Niezbyt pocieszająca wizja :D

Re: W210 aka SENIOR by TurboCustoms

: 30 maja 2016, o 06:22
autor: TurboCustoms
Myślę że nie będzie tak źle. Zwłaszcza jak ma się własny serwis blacharsko lakierniczy. Po tych pracach jeatem pewien że przez kilka dobrych lat będę miał spokój. Nowoczesne podkłady reaktywne typu novol for classic cars potrafią zdziałać cuda ;)

Re: W210 aka SENIOR by TurboCustoms

: 30 maja 2016, o 08:16
autor: Piasek
W210 już nie jeden cud widziało a nadal nikt nie widział cudnego W210 ;)

A już poważnie to na pewno na parę lat spokoju. Wiadomo purchle i tak będą wyłazić bo karoserii i lakieru tym nie pokryjesz no ale lepszy purchel za 2-3 lata niż brak progu już następnej wiosny.

Re: W210 aka SENIOR by TurboCustoms

: 10 sty 2019, o 21:22
autor: TurboCustoms
Hej Hej Hej!!!

Odświeżam temat. Dlaczego? Bo dawno nic nie pisałem z braku czasu, a zmieniło się bardzo dużoooooooo.
Po pierwsze i najważniejsze - zmieniłem podejście do auta. Miałem w planach zmianę z 2,2 CDI na benzynę 5,5 z kompresorem, ale z różnych powodów o których nie będę tutaj pisał pomysł upadł. Dlatego zdecydowałem się pójść znacznie łatwiejszą drogą i wrzucę 3,2CDI z którego mam zamiar wyciągnąć 300HP. Graty do swapu już się powoli zbierają, także wszystko kwestia czasu...
Od wyjazdu auta z garażu po remoncie minęły już 2 lat. Jak na razie podwozie i nadwozie przebadane jak tylko dokładnie się dało i nie widać nawet najmniejszych oznak korozji, więc jestem bardzo zadowolony :) :cwaniak:

Poza tym wpadło kilka mniej i bardziej skomplikowanych modyfikacji...

1. Kierownica z drewnem oraz dekory wersji elegance
2. Skórzany środek z W210 E55 AMG z grzanymi fotelami, grzaną kanapą oraz regulacją foteli z boczków
3. Elektryczna reg. kolumny kier. jest w trakcie montażu
4. Upgrade hamulców. Włożyłem zregenerowane zaciski od C55 AMG W203 z ceramiką :serce: Dodatkowo przewody hamulcowe zamienione na specjalistyczne w stalowym oplocie
5. Na zimę felgi 17 z W221, a na lato koła 19" kute AMG z nowego SL'a w dwóch szerokościach 8,5 i 9,5

Kilka zdjęć poniżej:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek