Hej Hej Hej!!!
Odświeżam temat. Dlaczego? Bo dawno nic nie pisałem z braku czasu, a zmieniło się bardzo dużoooooooo.
Po pierwsze i najważniejsze - zmieniłem podejście do auta. Miałem w planach zmianę z 2,2 CDI na benzynę 5,5 z kompresorem, ale z różnych powodów o których nie będę tutaj pisał pomysł upadł. Dlatego zdecydowałem się pójść znacznie łatwiejszą drogą i wrzucę 3,2CDI z którego mam zamiar wyciągnąć 300HP. Graty do swapu już się powoli zbierają, także wszystko kwestia czasu...
Od wyjazdu auta z garażu po remoncie minęły już 2 lat. Jak na razie podwozie i nadwozie przebadane jak tylko dokładnie się dało i nie widać nawet najmniejszych oznak korozji, więc jestem bardzo zadowolony
Poza tym wpadło kilka mniej i bardziej skomplikowanych modyfikacji...
1. Kierownica z drewnem oraz dekory wersji elegance
2. Skórzany środek z W210 E55 AMG z grzanymi fotelami, grzaną kanapą oraz regulacją foteli z boczków
3. Elektryczna reg. kolumny kier. jest w trakcie montażu
4. Upgrade hamulców. Włożyłem zregenerowane zaciski od C55 AMG W203 z ceramiką
Dodatkowo przewody hamulcowe zamienione na specjalistyczne w stalowym oplocie
5. Na zimę felgi 17 z W221, a na lato koła 19" kute AMG z nowego SL'a w dwóch szerokościach 8,5 i 9,5
Kilka zdjęć poniżej: