Pussey NIUTEK

NOWOŚĆ!!!
Tutaj każdy może założyć swój własny temat i wklejać zdjęcia i opisy swojego auta.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
Autoholik
Posty: 413
Rejestracja: 26 cze 2011, o 15:33
Lokalizacja: Okolice Poznania

Post autor: Autoholik »

Pussey, śliczne Oczko :padam: , można się zakochać .
ex:E320 CDI V6 na taxi :)
exE60 3.0 R6 N52 NA TAXI :)
ex:S210 E320 V6 na TAXI :)
jacekm7
Posty: 1211
Rejestracja: 5 cze 2012, o 21:02
Lokalizacja: Wrocław/Bolesławiec

Post autor: jacekm7 »

idealna :) daj znać jak będziesz chciał sprzedać :P
W210 '99
WDB2100061A949897
Obrazek 220CDi
Awatar użytkownika
CREAMTEAM
Posty: 435
Rejestracja: 4 lut 2012, o 12:10
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: CREAMTEAM »

Piękności !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Za szybko nie sprzeda....w tym silniku się można zakochać :P !!
BYŁ ---> W210 320 CDI Avantgarde
BYŁ ---> W140 S500 Long

JEST ---> Karawan AMG :D W210 320 CDI
WDB2102261A975555
Awatar użytkownika
Michal200
Posty: 467
Rejestracja: 10 lis 2009, o 23:43
Lokalizacja: US

Post autor: Michal200 »

Co tu duzo mowic, piekna :hyhy:
W202 C 180 1999r. Jaspis blau Classic Selection -> Sport DTM USA
WDB2020181A823149
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=19013
EX: W202 C180 1997r. ,
Obrazek
Awatar użytkownika
michal55yh
VIP
Posty: 691
Rejestracja: 2 mar 2008, o 20:38
Lokalizacja: Bolesławiec

Post autor: michal55yh »

Autko wygląda świetnie, wnętrze zadbane. Fajny egzemplarz :)
Ex Mercedes W210 E270 CDI.
Fajne to było auto...
Pussey
Posty: 1007
Rejestracja: 6 sty 2009, o 15:31
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Pussey »

takie cacuszko mam za zderzakiem :]

dwukrotnie grubszy od oryginału, montaż nie wymagał żadnych dodatkowych przeróbek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 15 cze 2013, o 10:45 przez Pussey, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
bartek4334
Doradca
Posty: 2054
Rejestracja: 25 cze 2009, o 13:21
Lokalizacja: Kamień Pom./Szczecin

Post autor: bartek4334 »

Pussey, i jak to się sprawuje? Ile dałeś ?
Ja na razie muszę uporać się z wydechem od zyzka wszystko jest ok, z mocowaniem wielkiego problemu nie było, ale jest troche krzywo zamocowany. Jak go naprostuje to katalizatory uderzaja mi o podłogę. Ogólnie wydech nie daje prawie żadnego pomruku dlatego kolejny zabieg to wycięcie katalizatorów :D
Ex 300TD 270CDI
W210 320CDI WDB2100261B447360
SPRINTER 213CDI
Opony, felgi nowe i używane
http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=6545407
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=27177185
Pussey
Posty: 1007
Rejestracja: 6 sty 2009, o 15:31
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Pussey »

kolektor pochodzi z BMW 530d kosztował 250pln, oba kolana 60[mm] 70pln, spawanie 170pln

pojemność rdzenia jest niemal dwukrotnie większa od oryginału, który de facto delikatnie się poddawał już na łaczeniu rdzenia i komory z tworzywa - więc i tak musiałbym go wymienić

jeżeli chodzi o katy to jest to naturalna kolejność :hyhy: (swoje sprzedałem za 700pln)
Awatar użytkownika
bartek4334
Doradca
Posty: 2054
Rejestracja: 25 cze 2009, o 13:21
Lokalizacja: Kamień Pom./Szczecin

Post autor: bartek4334 »

Pussey, rozumiem, ze naturalnie po tym dolocie zwiększy sie moc. Muszę też o czymś takim pomyśleć :) Czekam na jakiś filmik jak to twoje cacko się zbiera :D
Co do katów to też je pogonię, za ładną sumkę :D
Ex 300TD 270CDI
W210 320CDI WDB2100261B447360
SPRINTER 213CDI
Opony, felgi nowe i używane
http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=6545407
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=27177185
Pussey
Posty: 1007
Rejestracja: 6 sty 2009, o 15:31
Lokalizacja: Białystok

modyfikacja zaworów sterujących ASB

Post autor: Pussey »

długo przymierzałem się do tej modyfikacji

szeroko opisywana na zagranicznych forach LINK miała sprawić, że zmiany biegów będą szybsze
ceną za taki stan rzeczy jest nieco twardsza zmiana, a w skrzyniach ze sterownikiem EGS51 bardzo twarda

szukałem tych zaworów na allegro, szukałem używanych skrzyń z cl55amg, dzwoniłem po serwisach ASB - czy aby nie posiadają takowych i niestety bryndza
ASO proponuje zawory po 600pln za sztukę

pewnego dnia przeglądając fotki z montażu na innym forum LINK zauważyłem główną różnicę między zaworami:


Obrazek

różnica jest w tym wyfrezowaniu - cewki zaworów są takie same, logicznym stało się, że wystarczy rozwiercić gniazda zaworów jak na zdjęciu i z "brązu" będziemy mieli "niebieski"
obawiałem się tej twardej zmiany więc zdecydowałem się łagodniej obrobić zawory
Obrazek
Efekt: zmiany są szybsze od poprzedniej wersji, twardsza zmiana jest odczuwalna głównie przy redukcji z 2->1

autko zbiera się super, na komforcie praktycznie nie straciłem = :hyhy:
Ostatnio zmieniony 15 cze 2013, o 10:45 przez Pussey, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
elspasoo
Posty: 2574
Rejestracja: 6 lip 2008, o 15:53
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: elspasoo »

Pussey, pytanie czy przy późniejszej odsprzedaży auta ,ktoś nie zarzuci tobie niewłaściwej pracy skrzyni. Moim zdaniem automat nigdy nie będzie manualem i celem jego stosowania będzie zawsze komfort. Przy kick down'ie 722.6 zawsze będzie śpiochem , 7G ma to samo. Pozytyw z tego taki ,że te skrzynie są jednak trwałe.
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
SzybkiLopez
Posty: 178
Rejestracja: 3 sie 2011, o 18:39
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: SzybkiLopez »

Elspasoo - tak z innej beczki, mogłbyś mi powiedzieć jaką masz prędkość na 7 biegu przy np. 2500 obr/min ? Sory za OT, kumpel przymierza się do kupna takiej E klasy jak masz i go ciekawi ta skrzynia :D
W209 2006 CLK 320 CDI Avantgarde + Sport
W210 2001 E 320 CDI Avantgarde
Awatar użytkownika
elspasoo
Posty: 2574
Rejestracja: 6 lip 2008, o 15:53
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: elspasoo »

O ile dobrze pamiętam to powyżej 150 km/h. Musiał bym sprawdzić bo dawno na to nie zwracałem uwagi - Nie zaśmiecajmy wątku koledze.
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
Pussey
Posty: 1007
Rejestracja: 6 sty 2009, o 15:31
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Pussey »

elspasoo pisze:Pussey, pytanie czy przy późniejszej odsprzedaży auta ,ktoś nie zarzuci tobie niewłaściwej pracy skrzyni. Moim zdaniem automat nigdy nie będzie manualem i celem jego stosowania będzie zawsze komfort. Przy kick down'ie 722.6 zawsze będzie śpiochem , 7G ma to samo. Pozytyw z tego taki ,że te skrzynie są jednak trwałe.
ja mam jeszcze standardowe zawory, jeżeli charakter skrzyni nie spodoba się nowemu właścicielowi to w godzinę wymienię
z kickiem masz rację, w zasadzie cała pozostała część Twojej wypowiedzi jest trafiona

intercooler w końcu porządnie zamocowany
Obrazek
Ostatnio zmieniony 15 cze 2013, o 10:46 przez Pussey, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
bartek4334
Doradca
Posty: 2054
Rejestracja: 25 cze 2009, o 13:21
Lokalizacja: Kamień Pom./Szczecin

Post autor: bartek4334 »

Pussey, to jeszcze opisz wrażenia z jazdy :) I miałbym do Ciebie małą prośbę. Jakbyś miał czas to wrzuć filmik twojego AMG. Chciałem porównać ze swoim bo powiem szczerze, ze katy wycięte, wydech E55AMG założony i liczyłem na coś głośniejszego i bardziej z charakterem :D
Ex 300TD 270CDI
W210 320CDI WDB2100261B447360
SPRINTER 213CDI
Opony, felgi nowe i używane
http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=6545407
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=27177185
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości