Pussey NIUTEK
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Co tu duzo mowic, piekna
W202 C 180 1999r. Jaspis blau Classic Selection -> Sport DTM USA
WDB2020181A823149
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=19013
EX: W202 C180 1997r. ,
WDB2020181A823149
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=19013
EX: W202 C180 1997r. ,
- michal55yh
- VIP
- Posty: 691
- Rejestracja: 2 mar 2008, o 20:38
- Lokalizacja: Bolesławiec
takie cacuszko mam za zderzakiem
dwukrotnie grubszy od oryginału, montaż nie wymagał żadnych dodatkowych przeróbek
dwukrotnie grubszy od oryginału, montaż nie wymagał żadnych dodatkowych przeróbek
Ostatnio zmieniony 15 cze 2013, o 10:45 przez Pussey, łącznie zmieniany 2 razy.
- bartek4334
- Doradca
- Posty: 2054
- Rejestracja: 25 cze 2009, o 13:21
- Lokalizacja: Kamień Pom./Szczecin
Pussey, i jak to się sprawuje? Ile dałeś ?
Ja na razie muszę uporać się z wydechem od zyzka wszystko jest ok, z mocowaniem wielkiego problemu nie było, ale jest troche krzywo zamocowany. Jak go naprostuje to katalizatory uderzaja mi o podłogę. Ogólnie wydech nie daje prawie żadnego pomruku dlatego kolejny zabieg to wycięcie katalizatorów
Ja na razie muszę uporać się z wydechem od zyzka wszystko jest ok, z mocowaniem wielkiego problemu nie było, ale jest troche krzywo zamocowany. Jak go naprostuje to katalizatory uderzaja mi o podłogę. Ogólnie wydech nie daje prawie żadnego pomruku dlatego kolejny zabieg to wycięcie katalizatorów
Ex 300TD 270CDI
W210 320CDI WDB2100261B447360
SPRINTER 213CDI
Opony, felgi nowe i używane
http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=6545407
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=27177185
W210 320CDI WDB2100261B447360
SPRINTER 213CDI
Opony, felgi nowe i używane
http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=6545407
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=27177185
kolektor pochodzi z BMW 530d kosztował 250pln, oba kolana 60[mm] 70pln, spawanie 170pln
pojemność rdzenia jest niemal dwukrotnie większa od oryginału, który de facto delikatnie się poddawał już na łaczeniu rdzenia i komory z tworzywa - więc i tak musiałbym go wymienić
jeżeli chodzi o katy to jest to naturalna kolejność (swoje sprzedałem za 700pln)
pojemność rdzenia jest niemal dwukrotnie większa od oryginału, który de facto delikatnie się poddawał już na łaczeniu rdzenia i komory z tworzywa - więc i tak musiałbym go wymienić
jeżeli chodzi o katy to jest to naturalna kolejność (swoje sprzedałem za 700pln)
- bartek4334
- Doradca
- Posty: 2054
- Rejestracja: 25 cze 2009, o 13:21
- Lokalizacja: Kamień Pom./Szczecin
Pussey, rozumiem, ze naturalnie po tym dolocie zwiększy sie moc. Muszę też o czymś takim pomyśleć Czekam na jakiś filmik jak to twoje cacko się zbiera
Co do katów to też je pogonię, za ładną sumkę
Co do katów to też je pogonię, za ładną sumkę
Ex 300TD 270CDI
W210 320CDI WDB2100261B447360
SPRINTER 213CDI
Opony, felgi nowe i używane
http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=6545407
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=27177185
W210 320CDI WDB2100261B447360
SPRINTER 213CDI
Opony, felgi nowe i używane
http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=6545407
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=27177185
modyfikacja zaworów sterujących ASB
długo przymierzałem się do tej modyfikacji
szeroko opisywana na zagranicznych forach LINK miała sprawić, że zmiany biegów będą szybsze
ceną za taki stan rzeczy jest nieco twardsza zmiana, a w skrzyniach ze sterownikiem EGS51 bardzo twarda
szukałem tych zaworów na allegro, szukałem używanych skrzyń z cl55amg, dzwoniłem po serwisach ASB - czy aby nie posiadają takowych i niestety bryndza
ASO proponuje zawory po 600pln za sztukę
pewnego dnia przeglądając fotki z montażu na innym forum LINK zauważyłem główną różnicę między zaworami:
różnica jest w tym wyfrezowaniu - cewki zaworów są takie same, logicznym stało się, że wystarczy rozwiercić gniazda zaworów jak na zdjęciu i z "brązu" będziemy mieli "niebieski"
obawiałem się tej twardej zmiany więc zdecydowałem się łagodniej obrobić zawory
Efekt: zmiany są szybsze od poprzedniej wersji, twardsza zmiana jest odczuwalna głównie przy redukcji z 2->1
autko zbiera się super, na komforcie praktycznie nie straciłem =
szeroko opisywana na zagranicznych forach LINK miała sprawić, że zmiany biegów będą szybsze
ceną za taki stan rzeczy jest nieco twardsza zmiana, a w skrzyniach ze sterownikiem EGS51 bardzo twarda
szukałem tych zaworów na allegro, szukałem używanych skrzyń z cl55amg, dzwoniłem po serwisach ASB - czy aby nie posiadają takowych i niestety bryndza
ASO proponuje zawory po 600pln za sztukę
pewnego dnia przeglądając fotki z montażu na innym forum LINK zauważyłem główną różnicę między zaworami:
różnica jest w tym wyfrezowaniu - cewki zaworów są takie same, logicznym stało się, że wystarczy rozwiercić gniazda zaworów jak na zdjęciu i z "brązu" będziemy mieli "niebieski"
obawiałem się tej twardej zmiany więc zdecydowałem się łagodniej obrobić zawory
Efekt: zmiany są szybsze od poprzedniej wersji, twardsza zmiana jest odczuwalna głównie przy redukcji z 2->1
autko zbiera się super, na komforcie praktycznie nie straciłem =
Ostatnio zmieniony 15 cze 2013, o 10:45 przez Pussey, łącznie zmieniany 2 razy.
Pussey, pytanie czy przy późniejszej odsprzedaży auta ,ktoś nie zarzuci tobie niewłaściwej pracy skrzyni. Moim zdaniem automat nigdy nie będzie manualem i celem jego stosowania będzie zawsze komfort. Przy kick down'ie 722.6 zawsze będzie śpiochem , 7G ma to samo. Pozytyw z tego taki ,że te skrzynie są jednak trwałe.
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
-
- Posty: 178
- Rejestracja: 3 sie 2011, o 18:39
- Lokalizacja: Stalowa Wola
O ile dobrze pamiętam to powyżej 150 km/h. Musiał bym sprawdzić bo dawno na to nie zwracałem uwagi - Nie zaśmiecajmy wątku koledze.
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
ja mam jeszcze standardowe zawory, jeżeli charakter skrzyni nie spodoba się nowemu właścicielowi to w godzinę wymienięelspasoo pisze:Pussey, pytanie czy przy późniejszej odsprzedaży auta ,ktoś nie zarzuci tobie niewłaściwej pracy skrzyni. Moim zdaniem automat nigdy nie będzie manualem i celem jego stosowania będzie zawsze komfort. Przy kick down'ie 722.6 zawsze będzie śpiochem , 7G ma to samo. Pozytyw z tego taki ,że te skrzynie są jednak trwałe.
z kickiem masz rację, w zasadzie cała pozostała część Twojej wypowiedzi jest trafiona
intercooler w końcu porządnie zamocowany
Ostatnio zmieniony 15 cze 2013, o 10:46 przez Pussey, łącznie zmieniany 2 razy.
- bartek4334
- Doradca
- Posty: 2054
- Rejestracja: 25 cze 2009, o 13:21
- Lokalizacja: Kamień Pom./Szczecin
Pussey, to jeszcze opisz wrażenia z jazdy I miałbym do Ciebie małą prośbę. Jakbyś miał czas to wrzuć filmik twojego AMG. Chciałem porównać ze swoim bo powiem szczerze, ze katy wycięte, wydech E55AMG założony i liczyłem na coś głośniejszego i bardziej z charakterem
Ex 300TD 270CDI
W210 320CDI WDB2100261B447360
SPRINTER 213CDI
Opony, felgi nowe i używane
http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=6545407
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=27177185
W210 320CDI WDB2100261B447360
SPRINTER 213CDI
Opony, felgi nowe i używane
http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=6545407
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=27177185
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości