Parowanie szyb - 2000r.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
S.W.A.T
Posty: 1341
Rejestracja: 31 paź 2008, o 14:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: S.W.A.T »

no jest, nie wiem czy zatkane... jak to odetkac ? :D
W210 E300TD Avantgarde 99' Oo_oO face lifting zielona cyrkonia
W201 190D 2.5 91' niebieska perła metalik
exW201 190E 2.0 89' dymione srebro
Smart 600ccm Turbo Passion 99'
W463 G55 AMG 02'
Awatar użytkownika
Kubowy
Posty: 104
Rejestracja: 19 maja 2008, o 22:46
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Kubowy »

To chyba nie jest problem przepchać np: wkrętakiem
Może ktoś zaspawał lub zaszpachlował przy naprawie? to wtedy przewiercić i zabezpiezyć ranty otworu przed korozją.
Porównaj wszystkie drzwi
E210, 2,7 CDI, ASB, ELEGANCE, 2001r
Obrazek
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Problem parowania szyb naprawiam niemal codziennie.
Przyczyn jest kilka.Najważniejsza to zatkane filtry przeciwpyłkowe,w WDB210 może ich
być uwaga 4 sztuki.Dwa dostępne po wyjęciu schowka i dwa po wyjęciu osłony
nad nogami pasażera.Samochody z klimą automatyczną Klimatronic prawie zawsze
mają 4 filtry.
Druga przyczyna to brak odpowietrzenia samochodu.Odpowietrzniki znajdują się
w bagażniku na końcach błotników i mają swoje wyjścia pod zderzakiem.Najczęściej
są zatkane zasłonięte szmatami unieruchomione przez sfalowany błotnik lub zabezpieczenie
antykorozyjne.Zdarzały się zamontowane odwrotnie a nawet do góry nogami.
Trzecia przyczyna to pokrowce koce itp. przesłaniające w limuzynie "nieszczelności" pod tylną kanapą służące właśnie do ruchu powietrza.
Czwarta przyczyna to zasłonięte dywanikami wyloty powietrza spod siedzeń przednich.
Piąta to nieszczelne lub zatkane spływy wody z nagrzewnicy na wysokości
tylnych rogów wnęki popielniczki.Aby tam się dostać należy wyjąć przednie wykładziny
podłogi.Co i tak radzę zrobić bo tam nawet po małym bum pękają blachy i wnika woda.
Inne przyczyny są proste nieszczelny układ nagrzewnicy (połamana przy wypadku)
lub źle zamontowana.A najczęściej szyby parują jak ktoś jeździ na obiegu wewnętrznym
lub włącza EC.Komu nie parowały niech sprawdzi efekt zdumiewający (czajnik w aucie).
I to by było na tyle.Panowie z tyłu pobudka.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Awatar użytkownika
baca
Posty: 3684
Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:59
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: baca »

Nocek, jestem pełen uznania! Wnikliwie, precyzyjnie i na temat. Hej!

(a słucha cie pewnie 2-ga córka)
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
Awatar użytkownika
S.W.A.T
Posty: 1341
Rejestracja: 31 paź 2008, o 14:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: S.W.A.T »

noc, mowisz o parowaniu z przodu? A mnie chodzi o tył....
W210 E300TD Avantgarde 99' Oo_oO face lifting zielona cyrkonia
W201 190D 2.5 91' niebieska perła metalik
exW201 190E 2.0 89' dymione srebro
Smart 600ccm Turbo Passion 99'
W463 G55 AMG 02'
Awatar użytkownika
kichcio
Posty: 4069
Rejestracja: 19 lut 2008, o 21:19
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: kichcio »

Powiedzial, ze o parowaniu. Przeczytaj dokladnie, to sie zorientujesz, ze chodzi o przod jak i tyl.
E 220 CDI '01 Elegance
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

No cóż SWAT spieszy się na sylwka.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
dylek
VIP
Posty: 17
Rejestracja: 14 maja 2008, o 14:57
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Post autor: dylek »

noc pisze:Problem parowania szyb naprawiam niemal codziennie.
Przyczyn jest kilka.Najważniejsza to zatkane filtry przeciwpyłkowe,w WDB210 może ich
być uwaga 4 sztuki.Dwa dostępne po wyjęciu schowka i dwa po wyjęciu osłony
nad nogami pasażera.Samochody z klimą automatyczną Klimatronic prawie zawsze
mają 4 filtry.
Druga przyczyna to brak odpowietrzenia samochodu.Odpowietrzniki znajdują się
w bagażniku na końcach błotników i mają swoje wyjścia pod zderzakiem.Najczęściej
są zatkane zasłonięte szmatami unieruchomione przez sfalowany błotnik lub zabezpieczenie
antykorozyjne.Zdarzały się zamontowane odwrotnie a nawet do góry nogami.
Trzecia przyczyna to pokrowce koce itp. przesłaniające w limuzynie "nieszczelności" pod tylną kanapą służące właśnie do ruchu powietrza.
Czwarta przyczyna to zasłonięte dywanikami wyloty powietrza spod siedzeń przednich.
Piąta to nieszczelne lub zatkane spływy wody z nagrzewnicy na wysokości
tylnych rogów wnęki popielniczki.Aby tam się dostać należy wyjąć przednie wykładziny
podłogi.Co i tak radzę zrobić bo tam nawet po małym bum pękają blachy i wnika woda.
Inne przyczyny są proste nieszczelny układ nagrzewnicy (połamana przy wypadku)
lub źle zamontowana.A najczęściej szyby parują jak ktoś jeździ na obiegu wewnętrznym
lub włącza EC.Komu nie parowały niech sprawdzi efekt zdumiewający (czajnik w aucie).
I to by było na tyle.Panowie z tyłu pobudka.
to wszystko racja ale...
jest jeszcze jedna przyczyna, blok zaworów pneumatycznych nad nogami pasażera :(((
właśnie z tym walczę i nie za bardzo wiem jak to ugryźć. paruje mi tylko lewa strona przedniej szyby (brak nawiewu)! miał ktoś podobny problem i zna rozwiązanie poza oczywiście wymiana bloku zaworów? (ASO ok 2000PLN)
MB W210 E300TD ELEGANCE '98
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Próbowałem go oczyścić nici z tego po złożeniu był już nieszczelny.
Klient kupił nowy.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
dylek
VIP
Posty: 17
Rejestracja: 14 maja 2008, o 14:57
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Post autor: dylek »

noc pisze:Próbowałem go oczyścić nici z tego po złożeniu był już nieszczelny.
Klient kupił nowy.
myślisz że zakup używanego ma sens?
MB W210 E300TD ELEGANCE '98
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Ma, jeżeli wiesz, że do środka nie dostał się kurz i woda.
A więc tylko z pewnego źródła.Na przykład z samochodu
dopiero rozbieranego,lub rozebranego w kulturalnych
warunkach (czystość).
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
dylek
VIP
Posty: 17
Rejestracja: 14 maja 2008, o 14:57
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Post autor: dylek »

noc pisze:Ma, jeżeli wiesz, że do środka nie dostał się kurz i woda.
A więc tylko z pewnego źródła.Na przykład z samochodu
dopiero rozbieranego,lub rozebranego w kulturalnych
warunkach (czystość).
to pewnie będzie mi ciężko znaleźć bo nie sadze aby to był chodliwy towar i aby handlarze o niego dbali. zapewne wiesz jak powyciągać przewody powietrzne z bloku, trochę mam stracha na siłę ciągnąć a nie za bardzo mam pomysł co blokuje. podpowiesz?
MB W210 E300TD ELEGANCE '98
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Przesuwasz płytkę blokującą i wyjmujesz wszystkie na raz.
Musisz się tylko dobrze przyjrzeć ,trochę siły i mały śrubokręt.
Chyba w starszym rozwiązaniu trzeba wyjmować pojedynczo
ciągnąc jednocześnie wykonując ruch kolisty.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
dylek
VIP
Posty: 17
Rejestracja: 14 maja 2008, o 14:57
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Post autor: dylek »

noc pisze:Przesuwasz płytkę blokującą i wyjmujesz wszystkie na raz.
Musisz się tylko dobrze przyjrzeć ,trochę siły i mały śrubokręt.
Chyba w starszym rozwiązaniu trzeba wyjmować pojedynczo
ciągnąc jednocześnie wykonując ruch kolisty.
bardzo dziękuję za pomoc, jak odkopie auto ze śniegu powalczę z tym :)
MB W210 E300TD ELEGANCE '98
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości