Czyli generalnie żeby sprawdzić połączenia elektr. to trzeba dobrać się do tego co jest pod tą czarną plastikową bańką ???? Ja jak włączam przycisk w popielniczce to jest 0 reakcji ( nie spadają obroty silnika , nic nie słychać a nawet ucho przykładałem do tego ustroistwa :-D ). Od czego mam zacząć chcąc sprawdzić czy mi to działa i ewent. dlaczego nie ?????endertg pisze:witam
mialem podobny problem z dogrzewaczem silnika
smieszna sprawa bo podgrzewacz silnika obudowany jest elementami ukladu pneumatycznego
wiec moze to ludzi czasami zmylic.
zdejmujac jednak zbiorniczek powietrzny zauwazymy elektryczny dogrzewacz silnika.
w moim przypadku podgrzewacz padl zupelnie, nie komunikowal sie z komputerem
trzbea bylo wymienic.
numer katalogowy A000 159 11 04
odkreca sie 2 skosne sroby i zdejmuje metalowa obudowe
nastepnie odkreca srobe kabla zasilajacego (uwaga kabel jest pod napeiciem
robiac zwarcei wywalicie 200 Amperowy bezpiecznik od zasilania swiec zarowych w dieslu)
wiec ostroznie. kabel jest grubosci malego palca u reki.
wypina sie kabel komunikacji
nastepnie warto spuscic najwiecej jak sie da plynu z chodnicy
ze zbiornika wyrownawczego.
i mozna odkrecac 2 pozostale sruby
wycieknie wtedy okolo litra plynu z chlodnicy.
wymieniamy modul na nowy
zakrecamy sroby i reszte w porzadku odwrotnym do rozbierania.
uzupelniamy plyn z chlodnicy
i ciesZymy sie ze auto w 5-10 minut dochodzi do 80 stopni
letnie powietrze jest niemal natychmiast po starcie dostepne
wczesniej marzly mi nogy nawet na dlugich trasach.
informacje dodatkowe
cena modulu nowego to okolo 1328zl brutto
na allegro kupilem za 400zl brutto na fakture
pozdrawiam,
E_TG
Czy to jest część tego urzadzenia ?? :
http://moto.allegro.pl/item751607531_za ... kombi.html