problem z ABS i ETS
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
problem z ABS i ETS
Witam kolegów!!! mam takie pytanie ponieważ od pewnego czasu zaświeciły mi się kontrolki od ABS-u i ETS-u. nie wiem czy to zbieg okoliczności czy przyczyna ale najpierw skończyły się klocki na tylnej osi i w tym czasie zapaliły się lampki. czy jest jakiś sposób na skasowanie błędów w komputerze poprzez rozłączenie klemy na akumulatorze??? pozdr.
Witam
Podłączam się pod temat:
Czytałem na forum o tych problemach związanych z paleniem się kontrolek i:
- sprawdziłem bezpieczniki - wszystkie były ok
- sprawdziłem czujnik hamulca pod pedałem - nie mam takowego bo to automat
- wykasowałem błędy na komputerze - nadal wyskakuje błąd ets i świecą kontrolki abs i ets
- zauważyłem że w ogóle nie działa mi ABS - hamuje normalnie - bez pulsacji
Czy brak abs może być przyczyną świecenia się tych kontrolek a w szczególności ets ? (przecierz to są różne systemy i chyba nie współpracują ze sobą?)
Jeśli to abs to co może się tam psuć ? czujniki czy pompa abs ??
w210 e320 95r.
Podłączam się pod temat:
Czytałem na forum o tych problemach związanych z paleniem się kontrolek i:
- sprawdziłem bezpieczniki - wszystkie były ok
- sprawdziłem czujnik hamulca pod pedałem - nie mam takowego bo to automat
- wykasowałem błędy na komputerze - nadal wyskakuje błąd ets i świecą kontrolki abs i ets
- zauważyłem że w ogóle nie działa mi ABS - hamuje normalnie - bez pulsacji
Czy brak abs może być przyczyną świecenia się tych kontrolek a w szczególności ets ? (przecierz to są różne systemy i chyba nie współpracują ze sobą?)
Jeśli to abs to co może się tam psuć ? czujniki czy pompa abs ??
w210 e320 95r.
w210 e320 95 r
w210 2.2 cdi 01r
w203 T180 01r
w210 2.2 cdi 01r
w203 T180 01r
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
a bezpieczniki w skrzynce z modulami sprawdzone?homontos pisze: sprawdziłem bezpieczniki - wszystkie były ok
hehe no jak to?homontos pisze:- sprawdziłem czujnik hamulca pod pedałem - nie mam takowego bo to automat
czyli blad jest biezacy.homontos pisze:- wykasowałem błędy na komputerze - nadal wyskakuje błąd ets i świecą kontrolki abs i ets
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Odpowiedź jedyną właściwą już uzyskałeś dał Ci ją Gerri.A wyłącznik stopu masz jak każdy.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Koledzy ja tez mam taki problem z tym ABS i ETS i niewiem co sie porobilo bo wogole licznik mi nie dziala jak ten abs nie swieci to chodzi licznik a jak sie zaswieci to nie i czasami cos sie porobi ze chodzi a czasami nie moze ktos wie co to jest prosze o pomoc i wogole mi dlugie swiatla nie chodza:(
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Licznik i ABS nie chodzą gdy uszkodzony jest lewy przedni czujnik obrotów koła.
A światła długie najczęściej dźwignia przy kierownicy.
A światła długie najczęściej dźwignia przy kierownicy.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Na ogół to tylko naderwany kabel. Należy zmierzyć czujnik omomierzem ma mieć około 1000
Ohm.Kabel obciąć przy czujniku i wtyczce i w jego miejsce wlutować drugi.Kabel musi być
odporny na zginanie, a lutowania osłonić przed wpływem wody.
Ohm.Kabel obciąć przy czujniku i wtyczce i w jego miejsce wlutować drugi.Kabel musi być
odporny na zginanie, a lutowania osłonić przed wpływem wody.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Koledzy mam podobna sprawę ale troszeczkę inną. W210 koniec 1996r. Nie działają mi lampy stopu. Po naciśnięciu hamulca świeci ABS ETS.
Stawiałem na czujnik przy pedale hamulca ale ten okazuje sie sprawny. Doszedłem że nie dochodzi prąd do włacznika. Jak podam mu + to nie krzyczy juz "lampe defect" Nie moge dojśc skąd ma iść tam zasilanie. Gdzie są jakieś bezpieczniki za to odpowiedzialne ? Pod maska sprawdzone, w tylnej kanapie też.
Stawiałem na czujnik przy pedale hamulca ale ten okazuje sie sprawny. Doszedłem że nie dochodzi prąd do włacznika. Jak podam mu + to nie krzyczy juz "lampe defect" Nie moge dojśc skąd ma iść tam zasilanie. Gdzie są jakieś bezpieczniki za to odpowiedzialne ? Pod maska sprawdzone, w tylnej kanapie też.
W210 - 2.9 TD
1997 rok - Avantgarde
Automat
1997 rok - Avantgarde
Automat
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości