Strona 1 z 1

Prawa dolna podłużnica

: 26 sty 2019, o 11:58
autor: Niexwnikaj
Witam!

Dzisiaj zajechałem do warsztatu u znajomego żeby zobaczyć spód jak wygląda i zaobserwowałem, że po tej zimie , pomimo konserwacji, zgniła mi prawa dolna podłużnica. Czy ktoś miał już taką sytuację i może wie gdzie kupić nową ćwiartkę, czy będę musiał się bawić we własnoręczne reperaturki?

Z góry dziękuję wszystkim za odpowiedź i pozdrawiam :)

Re: Prawa dolna podłużnica

: 26 sty 2019, o 16:29
autor: kmtaxi
Możesz wyciąć u mnie, zależy skąd jesteś.

Re: Prawa dolna podłużnica

: 27 sty 2019, o 20:02
autor: Niexwnikaj
Z Białegostoku, więc trochę daleko, ale może jak zmierzę u siebie i zdjęcie ci wyśle to może się dogadamy na pw

Re: Prawa dolna podłużnica

: 27 sty 2019, o 20:54
autor: kmtaxi
Wysyłka będzie droższa, jak cena na szrocie w pobliżu Twojego miejsca zamieszkania.

Re: Prawa dolna podłużnica

: 1 lut 2019, o 00:53
autor: Dobrodziej_1983
Też miałem problem z tą podłużnicą, wycięcie starej i dorobienie nowej kosztowało mnie 1000 zł, dodatkowo w zakresie prac doszły wzmocnienia w progach więc myślę że za połowę tej sumy blacharz zrobi robotę.

Re: Prawa dolna podłużnica

: 25 sty 2020, o 11:21
autor: paputek11
Orientuje się ktoś jakie są wymiary podłużnicy wzdłużnej , ponieważ mam zamiar nałoży jakiś ceownik i przyspawać do podłużnicy.Koszt wymiany samej podłużnicy to zapewne większy koszt niż to warte;(

Re: Prawa dolna podłużnica

: 14 cze 2022, o 23:24
autor: Kozioll87
Umówmy się. Mercedes był ujowy w tych latach bo poszyciówkę robił w Rumunii z radzieckiej stali, która notabene była najgorszej możliwej jakości stąd miedzy innymi takie wykwity rudego na sprinterach na środku drzwi, stąd zgnite 210, potem 203, 168 i 169 oraz 245 na które była niezmierna ilość reklamacji jeśli chodzi o powłokę lakierniczo-blacharską. Po prostu ujowy materiał z którego wycofano się parę lat później, ale który naniósł brzemię na Mercedesa i obciążył markę kutasówą w postaci famy kiepskiej blacharki. W211 juz miały lepsze materiały, ale niestety, tam Mietek zastosował dziwne rozwiązania które obfitują nam dzisiaj w gnijących podłużnicach i kielichach oraz zapadających się bagażnikach.
Natomiast jeśli chodzi o twoje podłużnice dolne to nie ma takiej opcji, żeby podłużnice tak po prostu zgniły. Merc w tych latach stosował już HSS do podłużnic wiec jeżeli ta gnije znaczy to, ze ktoś tam grzebał. (najprawdopodobniej nagrzewał i prostował) w przeciwnym wypadku akurat ten element pozostałby zdrowy. W twoim wypadku zalecałbym wymianę częściową podłużnicy w okolicy ściany grodziowej na całą używaną, nienaprawianą. Jeżeli chcesz się angażować tak głęboko w naprawę swojego autka, ale to powoduje wyjęcie motoru i duże koszta, także Jeśli nie odbudowujesz auta dla swojej fanaberii a po prostu go używasz olej temat i jeździj dalej. Pozdrawiam