Wspomaganie, pompa

Zawieszenie i układ kierowniczy

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

jacekb
VIP
Posty: 55
Rejestracja: 30 kwie 2008, o 09:55
Lokalizacja: Toruń

Wspomaganie, pompa

Post autor: jacekb »

Witam,
wczoraj jadąc okazało się, że wspomaganie nie działa na wolnych obrotach. Powyżej 1000 obrotów zaczynało działać. I tak przez około 30 km. W pewnym momencie usterka znikneła. Aktualnie wszystko działa. Takie zdarzenie już miałem około 3000km temu. Ale wspomaganie wróciło wtedy po przejechaniu 100metrów. Raczej nie wierzę, że pompa sama sie naprawia. Olej jest i nie ubywa, na początku roku zostały dolane 2 litry nowego podczas wymiany gruchy z tyłu. Będę wdzięczny za wszelkie sugestie co może być przyczyną ?
W210, E290 TD, 97 rok
WDB2102171A431323
Awatar użytkownika
metody
Posty: 577
Rejestracja: 5 mar 2013, o 21:49
Lokalizacja: wwa

Post autor: metody »

Moze pasek napedzajacy pompe jest luzny zaolejony zanieczyszczony .
\Mitsubishi pajero LONG /
\MB e430 AVANTgarde 2001/
\WDB2102701B350361/
Smart
jacekb
VIP
Posty: 55
Rejestracja: 30 kwie 2008, o 09:55
Lokalizacja: Toruń

Post autor: jacekb »

Pasek jest OK,
Pozdrawiam.
W210, E290 TD, 97 rok
WDB2102171A431323
Awatar użytkownika
Kajtek1
Posty: 3096
Rejestracja: 2 lip 2013, o 19:01
Lokalizacja: rynsztoki SFrancisco

Post autor: Kajtek1 »

Do klasycznego wspomagania MB ma cudowny srodek zwany Lubrizol.
Nie wiem czy powinien on byc tez stosowany do kombinacji z zawieszeniem, ale warto zapytac w serwisie.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości