Problem ze wspomaganiem kierownicy

Zawieszenie i układ kierowniczy

Moderatorzy: fabek, elspasoo, kichcio

Michal_Rokitki
Posty: 567
Rejestracja: 15 paź 2012, o 21:42
Lokalizacja: Rokitki
Kontakt:

Post autor: Michal_Rokitki » 7 sty 2014, o 19:52

Dopiszę się tutaj.
Od jakiegoś czasu ( tydzień może dwa ) za każdym razem kiedy robię pełen obrót kierownicą, jest odczuwalne przez pół sekundy takie jakby "szuranie", sam nie wiem jak to nazwać. W każdym razie wcześniej tego nie było.
Fakt jest taki, że owe " szuranie ", które trwa tak jak napisałem nie więcej jak pół sekundy jest odczuwalne po każdym pełnym obrocie kierownicą.
Co to może być Koledzy ?
W211 E320 CDI 4Matic

Ex- W210 E200 Kompressor 137kW Avantgarde
Awatar użytkownika
prelezabiusz
Posty: 1491
Rejestracja: 2 lis 2011, o 19:24
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: prelezabiusz » 7 sty 2014, o 20:02

Michal_Rokitki, może zatarty sworzeń?
Smerfetka
SPRZEDAM
S210 E250TD `97 WDB2102351A338891
Obrazek
Awatar użytkownika
mesio14
VIP
Posty: 4285
Rejestracja: 9 maja 2009, o 12:46
Lokalizacja: pleszew
Kontakt:

Post autor: mesio14 » 7 sty 2014, o 20:09

Sprawdzałeś stan oleju w wspomaganiu ?
E 270 CDI 2000r, lift, manual
Michal_Rokitki
Posty: 567
Rejestracja: 15 paź 2012, o 21:42
Lokalizacja: Rokitki
Kontakt:

Post autor: Michal_Rokitki » 7 sty 2014, o 20:29

Jeśli chodzi o stan o leju to tam jest taka podziałka, która ma dwa stany maximum i minimum. Pierwszy stan jest przy 20 stopniach i ma swoje minimum i maximum a drugi stan jest przy 80 stopniach i także ma swoje minimum i maximum, przy czym u mnie stan oleju jest w tej chwili na minimum przy podziałce dla 80 stopni.

Temperatura silnika między 40 stopni a następną kreską.
W211 E320 CDI 4Matic

Ex- W210 E200 Kompressor 137kW Avantgarde
Awatar użytkownika
baca
Posty: 3765
Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:59
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: baca » 9 sty 2014, o 15:43

Weź 2 cegły, Meśke , i na kanał. Sam nie poradzisz. Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
Kiciek
Posty: 78
Rejestracja: 20 wrz 2009, o 22:40
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Kiciek » 27 sty 2014, o 18:46

Panowie, odnośnie wspomagania - rano na zimnym kiera czasem się przycina i chodzi jakby servo padło , po kilkunastu km przejechanych i rozgrzaniu silnika problem znika ale i tak po kilku latach eksploatacji sądzę że jakby ciężej chodzi kierownica, poczytałem trochę na forum i piszecie że to może być pompa wspomagania, płyn itd. Płyn ze zbiorniczka odessałem i zalałem ok 200ml oryginalny z ASO problem dalej jest. Mój mechanik jednak zasugerował że to może być pasek już za luźny (nigdy od 5 lat go nie wymieniałem), dopiero jak się nagrzeje rozszerzy to działa prawidłowo a na zimnym luźny się może ślizgać -co Wy na to? Dla zainteresowanych nowa pompa w ASO Sosnowiec 3000pln nowy zamiennik alledrogo około 300pln
E300TD 1997r ELEGANCE Sedan WDB2100251A578114
Awatar użytkownika
ayreon
Posty: 560
Rejestracja: 9 lut 2013, o 17:47
Lokalizacja: Tczew

Post autor: ayreon » 27 sty 2014, o 19:44

Z tym paskiem to jakieś legendy są.
W210 220D Classic '96 Obrazek
W201 2.5 TD ex
Awatar użytkownika
prelezabiusz
Posty: 1491
Rejestracja: 2 lis 2011, o 19:24
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: prelezabiusz » 27 sty 2014, o 21:28

Kiciek, Jak się przycina to zapewne jednak pompa nie domaga :P
Smerfetka
SPRZEDAM
S210 E250TD `97 WDB2102351A338891
Obrazek
Awatar użytkownika
Kucza
VIP
Posty: 763
Rejestracja: 27 maja 2010, o 21:08
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kucza » 27 gru 2014, o 14:00

Czy ktoś z towarzystwa rozwiązał swój problem ze wspomaganiem?
Jak tak to proszę się podzielić rozwiązaniem problemu.
Będzie dla potomnych :P
Dzięki ;)

pozd.
https://www.facebook.com/PomocDlaAmelki# => Lubie to
320CDI WDB2102261B144870
240T 99r był
300TD 97r był
Awatar użytkownika
merlin
Doradca VIP
Posty: 4655
Rejestracja: 17 gru 2008, o 18:30
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: merlin » 27 gru 2014, o 16:46

prelezabiusz pisze:Kiciek, Jak się przycina to zapewne jednak pompa nie domaga :P
równie dobrze może to być zaśniedziała wtyczka od PML (jeśli masz tą opcje) i układ zaczyna żyć swoim życiem...
Ex: W124 200E '88 , w210 220D'96
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość