Problem ze wspomaganiem kierownicy
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 561
- Rejestracja: 15 paź 2012, o 21:42
- Lokalizacja: Rokitki
Dopiszę się tutaj.
Od jakiegoś czasu ( tydzień może dwa ) za każdym razem kiedy robię pełen obrót kierownicą, jest odczuwalne przez pół sekundy takie jakby "szuranie", sam nie wiem jak to nazwać. W każdym razie wcześniej tego nie było.
Fakt jest taki, że owe " szuranie ", które trwa tak jak napisałem nie więcej jak pół sekundy jest odczuwalne po każdym pełnym obrocie kierownicą.
Co to może być Koledzy ?
Od jakiegoś czasu ( tydzień może dwa ) za każdym razem kiedy robię pełen obrót kierownicą, jest odczuwalne przez pół sekundy takie jakby "szuranie", sam nie wiem jak to nazwać. W każdym razie wcześniej tego nie było.
Fakt jest taki, że owe " szuranie ", które trwa tak jak napisałem nie więcej jak pół sekundy jest odczuwalne po każdym pełnym obrocie kierownicą.
Co to może być Koledzy ?
W211 E320 CDI 4Matic
Ex- W210 E200 Kompressor 137kW Avantgarde
Ex- W210 E200 Kompressor 137kW Avantgarde
- prelezabiusz
- Posty: 1473
- Rejestracja: 2 lis 2011, o 19:24
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Posty: 561
- Rejestracja: 15 paź 2012, o 21:42
- Lokalizacja: Rokitki
Jeśli chodzi o stan o leju to tam jest taka podziałka, która ma dwa stany maximum i minimum. Pierwszy stan jest przy 20 stopniach i ma swoje minimum i maximum a drugi stan jest przy 80 stopniach i także ma swoje minimum i maximum, przy czym u mnie stan oleju jest w tej chwili na minimum przy podziałce dla 80 stopni.
Temperatura silnika między 40 stopni a następną kreską.
Temperatura silnika między 40 stopni a następną kreską.
W211 E320 CDI 4Matic
Ex- W210 E200 Kompressor 137kW Avantgarde
Ex- W210 E200 Kompressor 137kW Avantgarde
Panowie, odnośnie wspomagania - rano na zimnym kiera czasem się przycina i chodzi jakby servo padło , po kilkunastu km przejechanych i rozgrzaniu silnika problem znika ale i tak po kilku latach eksploatacji sądzę że jakby ciężej chodzi kierownica, poczytałem trochę na forum i piszecie że to może być pompa wspomagania, płyn itd. Płyn ze zbiorniczka odessałem i zalałem ok 200ml oryginalny z ASO problem dalej jest. Mój mechanik jednak zasugerował że to może być pasek już za luźny (nigdy od 5 lat go nie wymieniałem), dopiero jak się nagrzeje rozszerzy to działa prawidłowo a na zimnym luźny się może ślizgać -co Wy na to? Dla zainteresowanych nowa pompa w ASO Sosnowiec 3000pln nowy zamiennik alledrogo około 300pln
E300TD 1997r ELEGANCE Sedan WDB2100251A578114
- prelezabiusz
- Posty: 1473
- Rejestracja: 2 lis 2011, o 19:24
- Lokalizacja: Wrocław
Czy ktoś z towarzystwa rozwiązał swój problem ze wspomaganiem?
Jak tak to proszę się podzielić rozwiązaniem problemu.
Będzie dla potomnych
Dzięki
pozd.
Jak tak to proszę się podzielić rozwiązaniem problemu.
Będzie dla potomnych
Dzięki
pozd.
https://www.facebook.com/PomocDlaAmelki# Lubie to
320CDI WDB2102261B144870
240T 99r był
300TD 97r był
320CDI WDB2102261B144870
240T 99r był
300TD 97r był
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości