Strona 2 z 6

: 11 kwie 2010, o 13:04
autor: lukip66
Witam
mam taki problem iż jadąc wyskoczył mi zająć i zahamowałem gwałtownie i uderzyłem go lewym kołem.... i pojawił mi sie błąd ASR i BAS i nie wiem co teraz robic.... :-(
Auto 97r więc przed liftem

: 11 kwie 2010, o 13:13
autor: wasiliew
lukip66, po co 2 razy to samo piszesz?

Odpal auto i zrób od nowa adaptację - kierownica na max lewo, prawo i lewo, i powinien zgasnąć. Jak nie zgaśnie to nie wiem co jest :-/

: 11 kwie 2010, o 13:17
autor: lukip66
przestraszyłem sie tego blędu i mnie bardzo drazni...
probowałem i nic z tego :-|

: 11 kwie 2010, o 15:38
autor: hammond24
Zdjąć lewe koło,dokładnie obejrzeć czujniki i przewody.Prawdopodobnie przewód oberwał zającem.

: 14 kwie 2010, o 21:41
autor: lukip66
po problemie
czujnik hamulca załatwił wszystko
kupywałem ostatnio w ASO do W211 i zapłaciłem 32zł a do W210 70 zl
ale wazne ze bede mogł spać spokojnie

: 7 paź 2011, o 20:49
autor: ewro3
a ja mialem podobnie, tyle ze po wymianie tasmy airbac na nowa. zaraz po kazdym uruchomieniu zapalaly mi sie wszytskie kontrolki. ale po przeczytaniu waszych rad wymienilem tasme na kolejna nową i wszystko wrocilo do normy. dziala jak nalezy dziekuje i pozdrawiam.

: 8 paź 2011, o 08:13
autor: holloww
Gdyby po tak zwanej "adaptacji" nie zgasł to znaczy że trzeba na kompa jechać. To na prawdę nie boli chyba że ktoś woli szukać po ciemku.

: 14 gru 2013, o 22:07
autor: remocar
Ostatnimi czasy wywala mi dość często BAS i ESP... wyczyściłem czujnik skrętu za kierownica ale nie pomogło na SD pokazuje bląd C1406 bas brake booster wie ktoś może czego szukać po tym kodzie bo ja nie znalazłem nic konkretnego zamówiłem tylko tak zapobiegawczo nowy czujnik stopu ale to w przyszłym tyg wymienie...

: 14 gru 2013, o 22:11
autor: Kajtek1
Wspomaganie hamulcow Ci siada. Zacznij od sprawdzenia wezykow. Twoj silnik dostaje podcisnienie z kolektora ssacego i dalej idzie na zbiornik wspomagania i inne gadgety jak sterowniki klimatyzacji.

: 16 gru 2013, o 12:28
autor: remocar
Idze taki dość gruby przewód od tyłu kolektora bo pompy wspomagania hamulców i przy kolektorze jest taka jakby złączka z króćcem i na niej jest wyczuwalny luz czy to może być przyczyną?

: 16 gru 2013, o 13:39
autor: Gawra
remocar pisze:Idze taki dość gruby przewód od tyłu kolektora bo pompy wspomagania hamulców i przy kolektorze jest taka jakby złączka z króćcem i na niej jest wyczuwalny luz czy to może być przyczyną?
Nie tylko moze, ale prawdopodobnie tak; bo byc moze jest zasysania dodatkowego powietrza z zewnatrz co powoduje utrate podcisnienia?

: 9 mar 2014, o 14:49
autor: Gumibeer77
Witam kolegów. Jeżeli zrobię jakaś gafę to przepraszam ale na mechanice nie znam się za dużo. Do rzeczy, na początku stycznia zapaliły mi się kontrolki ABS ESP i BAS, do tego pojawił się problem ze skrzynia raz się blokowała a raz było OK. udałem się do serwisu Mercedesa oni wymienili pierścienie od ABS(nie wiem czy dokładnie tak się to nazywa) i do dzisiaj było ok. Dojechałem na stacje benzynowa zgasiłem silnik. i po powrocie znowu ten sam problem. Zadzwoniłem po lawetę i odstawiłem samochód pod serwis. Jak już wyczytam problem ze skrzynia możne wynikać z czujnika hamulca
viewtopic.php?t=12347&postdays=0&postorder=asc&start=15
Teraz pytanie czy ten sam czujnik może powodować błędy ASP ESP BAS? Będę tez domagał się zwrotu kosztów za lawetę, bo wspominałem o problemach ze skrzynia, przy pierwszej naprawie. Nie wiem czy ma tez znaczenie to ze przy pierwszej naprawie był robiony serwis B. Za porady z góry dziękuje.

PS dodam ze nie chodzi o kasę ale o profesjonalizm mechaników i oczywiście dobro moje ukochanej Laleczki.

: 9 mar 2014, o 20:48
autor: hammond24
Teraz pytanie czy ten sam czujnik może powodować błędy ASP ESP BAS?

Tak

: 18 maja 2014, o 14:57
autor: luka9
Witam
Mam problem w aucie ojca S210 3.0td przedlift 97r. auto jak wpadnie na jakąś nierówność, czy też koło podskoczy na nierówności (bardziej) to zapala się BAS, ESP i ABS co może być przyczyną takie stanu rzeczy? Do tego przestaje wtedy działać tempomat. oczywiście auto w automacie? Kwiatki zaczęły się po odłączeniu akumulatora któregoś pięknego dnia, dodam że przy każdym zgaszeniu i odpaleniu auta błędy giną

: 18 maja 2014, o 16:58
autor: romek61
luka9 pisze:Kwiatki zaczęły się po odłączeniu akumulatora któregoś pięknego dnia
Jeszcze raz przyjrzyj się kablom przy akumulatorze, masz gdzieś luźny kabel.
A akumulator jest przykręcony do podłogi?