Strona 2 z 2

Re: 345mm w E55?

: 6 mar 2020, o 08:16
autor: Krzychu_Jerzyna
Mam 345mm w moim E55 AMG

Re: 345mm w E55?

: 6 mar 2020, o 08:24
autor: Krzychu_Jerzyna
Jak byś nie wiedział kolego to orginalne tarcze od w210 e55 amg mają 334mm . Auto mam od 10 lat więc Ty pewnie wtedy to oglądałeś je na plakatach, a różnica w cenie tarcz wynosi 1000-1300zl na sztuce więc jeśli dla Ciebie mieć A nie mieć w kieszeni 2,5k nic nie znaczy to tylko pozazdrościć. Poza tym na tą tarczę 345mm założyłem zaciski czterotłoczkowy AMG, a w oryginale był (bardzo dobry ) dwutłoczkowy, pływający AMG.

Re: 345mm w E55?

: 6 mar 2020, o 09:40
autor: pawel85
Z czego wlecial zacisk? W220/W215?

Re: 345mm w E55?

: 26 kwie 2020, o 09:47
autor: Krzychu_Jerzyna
Zaciski czterotloczkowe + tarcze 345mm/30mm z w203 c32/55 amg . Zaciski trzeba było trochę zmodyfikować 😉

Re: 345mm w E55?

: 26 kwie 2020, o 10:24
autor: pawel85
Mówisz o dystansie pomiędzy zacisk a zwrotnicę?
Do mnie też wleciał zacisk 4 tloczek z W220 ale 330 mm. Bez dystansów nie podejdzie. Wewnętrzną częścią zacisk dociska tarcze hamulcową.

Re: 345mm w E55?

: 26 kwie 2020, o 14:33
autor: Krzychu_Jerzyna
nie nie kolego, jarzma z w203 idealnie pasowało. Niestety nie mogę zdradzić tajemnicy. Dystanse musiałem założyć na piastę bo zabrakło jakieś 3mm miedzy zaciskiem a ori felgą od w210 e55 amg.

Re: 345mm w E55?

: 28 kwie 2020, o 14:22
autor: perys92
Jak różnica w hamowaniu pomiędzy 334 a 345?

Dla potomnych: są tarcze 330, które pasują idealnie do oryginalnych zacisków zacisków AMG zamiast tarczy 334.
Cena z 5x mniejsza za 4mm tarczy - moim zdaniem dobra opcja i sam mam takie założone.
Gdyby ktoś potrzebował, mogę sprawdzić numery.

Re: 345mm w E55?

: 30 kwie 2020, o 01:34
autor: Krzychu_Jerzyna
Różnica nie ma praktycznie różnicy w sile hamowania, oryginalne zaciski ATE z W210 E55 są naprawdę skuteczne. Czterotłoczkowe Brembo są bardziej precyzyjne. Klocki hamulcowe to podstawa i ważam że klocki ATE są dobre do przepisowej jazdy po miescie. Hehehe. Osobiście proponuję EBC , już podstawowe klocki dają radę do 600°C , Zielone EBC - 900°C, są jeszcze czerwone (nie pamiętam parametrow) i żółte chyba ceramiczne. Jeżdżę teraz na "Zielonych EBC" dają radę przy ostrym hamowaniu z 240 do 0 i do szaleństw po mieście , przy cenie 340zl. Podstawowe EBC kosztują 180-200 i są nieporównywalnie lepsze od ATE.

Re: 345mm w E55?

: 1 maja 2020, o 01:50
autor: Krzychu_Jerzyna
perys92 pisze: 28 kwie 2020, o 14:22 Jak różnica w hamowaniu pomiędzy 334 a 345?

Dla potomnych: są tarcze 330, które pasują idealnie do oryginalnych zacisków zacisków AMG zamiast tarczy 334.
Cena z 5x mniejsza za 4mm tarczy - moim zdaniem dobra opcja i sam mam takie założone.
Gdyby ktoś potrzebował, mogę sprawdzić numery.
A od jakiego Mercedesa te 330 pasują?

Re: 345mm w E55?

: 1 maja 2020, o 06:27
autor: perys92
Czterotłoczek od W203 AMG wygląda dużo lepiej moim zdaniem, też o nich myśle od dłuższego czasu.
Tarcze 330 pasują te numerem A210 421 23 12, według katalogów to od W210/W208 4.3

Re: 345mm w E55?

: 1 maja 2020, o 07:39
autor: pawel85
Tarcze od E430 pasują też pod zacisk czterotlłoczkowy z s500 W220 :cwaniak:

Re: 345mm w E55?

: 30 gru 2020, o 22:23
autor: Krzychu_Jerzyna
Czy nadal jest ktoś zainteresowany hamulcami czterotłoczkowymi na tarczy 345mm w W210?