Strona 4 z 6

: 29 gru 2012, o 22:53
autor: Leszek304
kayaby nie użytkowałem więc się nie wypowiem :)

: 29 gru 2012, o 23:00
autor: tonidriver
Leszek304 pisze:kayaby nie użytkowałem więc się nie wypowiem :)
to producent amortyzatorów ale w jakości dogonil lub nawet przegonil znanych producentów

: 30 gru 2012, o 19:39
autor: kid
kayaby do audi zakładałem, całkiem elegancko pracowały :ok: co do klocków... założyłem sobie ostatnio nowy komplecik ATE PD, tarcze, klocki... jest moc :rotfl: baaardzo czułe są... z 2paczek lekkie depnięcie i jest paczka :hyhy: jeździłem na różnych kompletach, bosch, textar, roadhouse, trw, ferrodo... wszystkie zostają w tyle :D nie chce już innych :rotfl: no... ewentualnie zwykłe ATE ;)

: 30 gru 2012, o 19:46
autor: tonidriver
kid pisze:ATE PD
??

: 30 gru 2012, o 20:01
autor: wasiliew
tonidriver pisze:
kid pisze:ATE PD
??
Ate powerdisc

: 30 gru 2012, o 20:09
autor: kid
..dokładnie :hyhy:

Obrazek

co ciekawe, sprzedawca bardziej polecał zwykłe ate, argumentował to tym, że na PD się klocki szybciej kończą... ale to mnie nie obchodzi... :hyhy: fajne heble, wg mnie dobry wybór :D

: 28 mar 2013, o 21:35
autor: anmimo
Jeżdżę dużo po mieście i mam doświadczenie z różnymi tarczami i klockami ale od kiedy mam komplety Zimmermana nie wiem co to problemy z hamulcami. Zimmermana poleciłem kilku kolegom i jakoś nadal się do mnie odzywają :rotfl: Teraz założyłem Zimmermany do mojego Oldtimera i jestem pod dużym wrażeniem że samochód staje w miejscu a ma hamulce bez wspomagania.

: 28 mar 2013, o 21:48
autor: Michal200
anmimo, kiedys sie zastanawialem wlasnie nad ta firma. Tylko w C180 nie mam z przodu wentylowanych tarczy :przestraszony: to w w201 1,8 byly... Tylko do zmiany tarcz u mnie to daleka droga jeszcze a jezdze sporo po miescie ;) Jak skoncza sie klocki to wezme tej firmy, wczesniej jakos o nich zapomnialem.

: 28 mar 2013, o 21:55
autor: anmimo
Michal200 pisze:anmimo, kiedys sie zastanawialem wlasnie nad ta firma. Tylko w C180 nie mam z przodu wentylowanych tarczy :przestraszony: to w w201 1,8 byly... Tylko do zmiany tarcz u mnie to daleka droga jeszcze a jezdze sporo po miescie ;) Jak skoncza sie klocki to wezme tej firmy, wczesniej jakos o nich zapomnialem.
Mała rada jak będziesz kupował kupuj te które nie rdzewieją - chodzi o tarcze a klocki koniecznie bezpyłowe, przy alusach to zbawienie.....

: 5 kwie 2013, o 18:05
autor: lukaszbaj
U mnie ostatnio zawitały klocki Bosch 0986494001.

Jak na razie wszystko super. Nic nie piszczy. Dobrze hamują. Pylenie w normie.

Cena też w moim odczuciu zadowalająca, bo 139 zł brutto, 113 zł netto (sklep internetowy, przesyłka na drugi dzień, dostawa gratis, mogę podać namiary).

Do tego dwa nowe czujniki zużycia klocków po 10 zł każdy.

Robocizna 50 zł.

Łączny koszt wymiany to 209 zł.

Ja jestem zadowolony i polecam :hyhy:

: 5 kwie 2013, o 18:48
autor: Przemek
ja mam z tyłu założone tarcze ATE PowerDisc + ceramiczne klocki też ATE. pylenie znikome i bardzo dobrze hamują. Z przodu klocki RoadHouse (miały być TRW, ale mechol kupił te i skasował jak za TRW), hamują gorzej niż ATE i bardziej pylą. Wcześniej miałem juridy, hamowały słabiej niż obecny zestaw i bardzo pyliły

: 6 lip 2013, o 12:33
autor: Piasek
U nas w firmie mamy kilka aut, które robią spore przebiegi a że użytkujemy je od 2002 roku no to trochę się tego nawymieniało i conieco moge napisać:
1) tarcze wszystkich "ciekawych firm z promocji + formaliny, kagery i inne śmiecie z allegro" to chłam od początku do końca. To się nadaje... nei wiem... do Tico i to pod warunkiem rocznych przebiegów nie większych jak 3 tyś km
2) Tarcze Brembo najlepiej współpracowały u nas z klockami Ferrodo ale z serii Premier (są 3 serie klocków: Clasic - zielone pudełka, Premier - czerwone i Race). Na takim zestawie klocki przelatywały na nowej tarczy ok 60 tyś km, kolejne ok 50ciu i wszystko szło na wymianę. Sporo pyliły ale pył był zmywalny - nei wżerał się w felgi. TRW - zarówno tarcze jak i klocki - nic specjalnego. Klocki max 60 tyś km i dużo pylenia, tarcze po 2 kpl klocków były 2-3mm cieńsze niż wymiar kwalifikujący do wymiany.
3) Od jakichś 2 lat natomiast montujemy tylko i wyłącznie klocki Breck - polskie. Są zaje**ste. Auta takie jak VW Caddy czy T4 przelatują na nich do 100 tyś km !! Nie piszczą, dobrze hamują i nie pylą za bardzo. Po takim dystansie tarcze z klockami są do wymiany - ale to normalne. Nawet fabrycznie nie przeleciały więcej jak 100 tyś km.
P.S. Tarcze zmieniamy jak mają milimetr do 2 mniej niż grubość kwalifikująca do wymiany a nie dożynamy aż popękają !! jak wielu chwaląc się ze on "250 tyś km na tarczach zrobił" Poza tym to dostawczaki - pierza nie wożą...
4) obecnie najlepszym zestawieniem hebli to klocki Breck + tarcze Mikoda - też polskie.
Pomijając fakt że Mikody sa najtańsze to są bardzo, bardzo dobre. Na ostatnim kpl w Caddy`laku taki zestawik zrobił 133 tyś km na przedniej osi nim metalowy podkład z klocka zaczął szorować o rant tarczy. Okładziny na klocku od strony cylinderka jeszcze ze 3mm było. Ja nie wiem z czego oni te klocki i tarcze robią ale robią to rewelacyjnie.
Warto wspomnieć iż obie firmy ponad połowę produkcji sprzedają innym ... zatem kupując Ferrodo, Brembo czy ATE nie macie żadnej gwarancji czy przypadkiem nie kupiliście polskiej Mikody i polskiego Brecka tylko w innych opakowaniach (i drożej)

: 29 gru 2013, o 12:44
autor: wasyl
Piasek pisze:.
4) obecnie najlepszym zestawieniem hebli to klocki Breck + tarcze Mikoda - też polskie.
Pomijając fakt że Mikody sa najtańsze to są bardzo, bardzo dobre. Na ostatnim kpl w Caddy`laku taki zestawik zrobił 133 tyś km na przedniej osi nim metalowy podkład z klocka zaczął szorować o rant tarczy. Okładziny na klocku od strony cylinderka jeszcze ze 3mm było. Ja nie wiem z czego oni te klocki i tarcze robią ale robią to rewelacyjnie.
Warto wspomnieć iż obie firmy ponad połowę produkcji sprzedają innym ... zatem kupując Ferrodo, Brembo czy ATE nie macie żadnej gwarancji czy przypadkiem nie kupiliście polskiej Mikody i polskiego Brecka tylko w innych opakowaniach (i drożej)
Po przeczytaniu całego tematu, w końcu konkretna odpowiedź :) Dzieki, już wiem co kupić :padam:

: 29 gru 2013, o 20:10
autor: bartek4334
Co do klocków Breck to się zgodzę, ale jeśli chodzi o tarcze Mikoda wentylowane+nacinane to tragedia. Nie wiem jak ze zwykłymi tarczami. Ja teraz albo zainwestuję w oryginał lub przetestuję jeszcze Zimmerman :)

: 29 gru 2013, o 20:45
autor: Piasek
bartek4334 pisze:tarcze Mikoda wentylowane+nacinane
nadgorliwość gorsza od faszyzmu. Masz W210 a nie DTM ;)