ABS BAS ETS ASR ESP błąd C1401
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
ABS BAS ETS ASR ESP błąd C1401
Witam.
Wczoraj jadac autem nagle zapalily mi sie kontrolki ABS,ESP/BAS...
Podjechalem do kolegi na kompa i wywalilo błąd C1401 High Pressure Return Pump Circuit Open/Shorted; Will Not Shut Off.
Czy ktos przerabial juz taki temat?
Co moze powodowac problemy z tym cisnieniem i czy dot. to samej pompy czy calego modulu elektromagnesów sterujących?
Prosba o pomoc.
Wczoraj jadac autem nagle zapalily mi sie kontrolki ABS,ESP/BAS...
Podjechalem do kolegi na kompa i wywalilo błąd C1401 High Pressure Return Pump Circuit Open/Shorted; Will Not Shut Off.
Czy ktos przerabial juz taki temat?
Co moze powodowac problemy z tym cisnieniem i czy dot. to samej pompy czy calego modulu elektromagnesów sterujących?
Prosba o pomoc.
Ostatnio zmieniony 26 gru 2009, o 17:43 przez vax, łącznie zmieniany 1 raz.
Czytalem to fabek ale wg. mnie jakas lewa ta procedura.
Swoja droga nie widze przy tym module czegos co przypomina silniczek posiadajacy szczotki. Poza tym jak wykasuje bledy to wskakuja one dopiero po przejechaniu okolo 2ż3 metrow a wedlug tego goscia powinno to wywalic odrazu po wstepnym sprawdzeniu.
Swoja droga nie widze przy tym module czegos co przypomina silniczek posiadajacy szczotki. Poza tym jak wykasuje bledy to wskakuja one dopiero po przejechaniu okolo 2ż3 metrow a wedlug tego goscia powinno to wywalic odrazu po wstepnym sprawdzeniu.
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
sprawdz masz schemat i dane
schemat i dane
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM
pompa ABS-u ma wewnątrz silnik. Na zewnątrz rzeczywiście go nie wypatrzysz. Może być problem z samą pompą, ale wcześniej sprawdź czy masz pełne zasilanie (14pin) oraz masę (pełną). W dalszej kolejności trzeba sprawdzić moduł przekaźnikowo-bezpiecznikowy, jest on chyba po stronie kierowcy.vax pisze:Swoja droga nie widze przy tym module czegos co przypomina silniczek posiadajacy szczotki.
MIAŁEM:
W124 300E
W124 E320
W124 300E
W124 E320
- michalgozdek
- Posty: 22
- Rejestracja: 9 cze 2008, o 11:10
- Lokalizacja: bydgoszcz
rozumie że po pewnym czasie zapala ci się łąd bas, abs, esp, a potem pisze antiblock system?
jeśli tak to sprawdź czujnik włączania światła stop jest pod pedałem hamulca.
nie wystarczy sprawdzić czy się palą światła bo one będą się palić ale czujnik ma jeszcze drugi wtyk i te właśnie często padają. koszt takiego czujnika ok. 50zł w serwisie ASO
jeśli tak to sprawdź czujnik włączania światła stop jest pod pedałem hamulca.
nie wystarczy sprawdzić czy się palą światła bo one będą się palić ale czujnik ma jeszcze drugi wtyk i te właśnie często padają. koszt takiego czujnika ok. 50zł w serwisie ASO
W 210 300TD Kombi
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Re: Błąd o kodzie C1401 w ukladzie ABS,ESP/BAS
Błąd ogólny systemu ABS.vax pisze:Witam.
Wczoraj jadac autem nagle zapalily mi sie kontrolki ABS,ESP/BAS...
Podjechalem do kolegi na kompa i wywalilo błąd C1401 High Pressure Return Pump Circuit Open/Shorted; Will Not Shut Off.
Czy ktos przerabial juz taki temat?
Co moze powodowac problemy z tym cisnieniem i czy dot. to samej pompy czy calego modulu elektromagnesów sterujących?
Prosba o pomoc.
Pompa ABS tak jak czujniki w kołach nie są sprawdzane
na postoju.Dopiero gdy samochód osiągnie pewną
szybkość około 10-15 km/h odbywa się ostateczna
kontrola układu ABS.
W tym konkretnym przypadku sterownik zgłasza
niemożność włączenia próbnego pompy hydraulicznej.
Przypuszczalne błędy pompa np. szczotki(dają się wymienić)
ale trzeba je samemu dobrać lub dorobić.
Błąd następny to przekaźnik włączający jest w zależności
od układu dostępny lub zalany żywicą też da się to zrobić.
Dalej to elektronika np.ścieżki wynik działania wody.
Lub najprostsze brak zasilania,masy a często wyłącznik stop.
Kolega jest z Warszawy,więc mogę go umówić na wizytę
w swoim warsztacie.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Re: Błąd o kodzie C1401 w ukladzie ABS,ESP/BAS
Przepraszam, że wchodzę w temat, ale czy to próbne włączenie pompy objawia się czasem po ruszeniu i naciśnięciu pedału hamulca takim krótkim zabuczeniem pompy i drżeniem pedału? Czasem tak mi się dzieje i zastanawiałem się, co to takiego...noc pisze:Dopiero gdy samochód osiągnie pewną
szybkość około 10-15 km/h odbywa się ostateczna
kontrola układu ABS.
W tym konkretnym przypadku sterownik zgłasza
niemożność włączenia próbnego pompy hydraulicznej.
E320 CDI
2000
AVANTGARDE
KOMBI
2000
AVANTGARDE
KOMBI
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Nie,efekt o którym mówisz to zanieczyszczony czujnik
lub gwiazda nadawcza w którymś z kół.
lub gwiazda nadawcza w którymś z kół.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości