Rezerwa paliwa - na kompie 15 litrów a auto już nie pali

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

harzol
Posty: 362
Rejestracja: 20 lis 2009, o 17:21
Lokalizacja: szczecin

Post autor: harzol »

iron1 pisze:Jeśli już tego problemu dotykamy to jakiej firmy najlepiej zakładać
knecht lub mann
Ostatnio zmieniony 9 maja 2010, o 20:10 przez harzol, łącznie zmieniany 1 raz.
MB124,250D,1990,AUTOMAT
MB210,270CDI,2001 WDB2100161B440242,AUTOMAT
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Bak nie może być wgięty od dołu, to go dyskwalifikuje, bo uszkodzeniu uległ "smok" , część wychwytująca paliwo, wstępny filtr paliwa i zbiornik podtrzymujący paliwo przy przechyłach, hamowaniach, jeździe pod wzniesienia i na ostrych zakrętach.Bak do wymiany.
Co do filtrów, wszystkie porządne firmy wkładają papier filtracyjny od jednego na świecie
producenta w USA.Reszta to tylko lepiej lub gorzej wykonana produkcja.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Awatar użytkownika
grzegorz2404
Posty: 80
Rejestracja: 21 kwie 2010, o 14:19
Lokalizacja: Żarów

Re: Rezerwa paliwa - na kompie 15 litrów a auto już nie pali

Post autor: grzegorz2404 »

iron1 pisze:Coś nie tak ze wskaźnikiem paliwa lub z układem w zbiorniku. Puki samochód chodzi to mogę jeździć aż się rezerwa zapali (na kompie ok 14 -15 l) ale jak go zgaszę przy takim stanie paliwa już nie mogę go odpalić. Muszę tankować go jak ma w baku około 20 litrów (ostatnia kreska przed rezerwą) aby nic mnie nie zaskoczyło. Dotąd jeździłem z tym, ale jest coraz cieplej więc można coś podłubać... :mrgreen: Pytanie tylko: co tu jest nie tak??? Może walczył już ktoś z takim tematem
hej
mam MB od miesiąca i spotkała mnie taka niespodzianka:paliwo na ostatniej kresce (lampka nie zaświeciła się, a działa), wjazd pod ostra górkę i ... stop. Zgasło wszystko i już nie chciał odpalić, kręcił ale nie mógł zaskoczyć. Pomogło dopiero paliwo z kanistra.
Teraz jak jadę, zdarza się że są jakieś dziwne wahania z obrotami, na chwilkę spadają i zaraz wraca do normy. Czuć to mocno na tempomacie, na autostradzie.
Jutro zmienię filtr paliwa, może to coś pomoże
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Lub połączenie przewodu metalowego z miękkim przy przegrodzie czołowej.Wiele razy wymieniałem oryginalny zacisk na nowy, mimo, że nie było widać zatłuszczenia od paliwa.
Dopiero sprężone powietrze podane do baku i płyn "Ludwik" pokazywały nieszczelność.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Awatar użytkownika
kmtaxi
Doradca
Posty: 3273
Rejestracja: 9 sty 2009, o 18:46
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: kmtaxi »

noc pisze:Reguluje się podginając pręt paliwomierza
iron1 pisze:mój zbiornik paliwa jest wgięty od dołu na jakieś 4-5 cm na dość sporej powierzchni - czy to może nam fałszować wynik
wysnuj wnioski, chyba już sam sobie odpowiedziałeś.
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953
Awatar użytkownika
iron1
Posty: 145
Rejestracja: 18 kwie 2009, o 20:03
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: iron1 »

noc pisze:Bak nie może być wgięty od dołu, to go dyskwalifikuje, bo uszkodzeniu uległ "smok" , część wychwytująca paliwo, wstępny filtr paliwa i zbiornik podtrzymujący paliwo przy przechyłach, hamowaniach, jeździe pod wzniesienia i na ostrych zakrętach.Bak do wymiany.
Co do filtrów, wszystkie porządne firmy wkładają papier filtracyjny od jednego na świecie
producenta w USA.Reszta to tylko lepiej lub gorzej wykonana produkcja.
znalazłem w EPC coś takiego jak na rysunku - gdzie tam występuje " smok" i czy można go samego wymienić czy tak jak piszesz cały zbiornik tylko i wyłącznie?
Załączniki
zbiornik w210.JPG
E320 CDI Avangarde 2000r Kombi
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

"Smok" jest niewymienialny.Jest obsadzany przed "zaspawaniem" baku.Stanowi jego integralną część.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Awatar użytkownika
iron1
Posty: 145
Rejestracja: 18 kwie 2009, o 20:03
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: iron1 »

noc pisze:"Smok" jest niewymienialny.Jest obsadzany przed "zaspawaniem" baku.Stanowi jego integralną część.
Dzięki - klikam pomógł, jak w końcu wyjdzie słońce to człowiek się za to weźmie. Napisz tylko czy dużo roboty z przerzuceniem zbiornika? ile czasu ? i na co należy zwrócić uwagę aby czegoś nie sp.....ć ? :mrgreen:
E320 CDI Avangarde 2000r Kombi
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Sam tego nie robiłem, więc rad nie udzielę.Pracownikom zajmuje to zwykle koło 1-1,5 godziny
z podnośnika.Im mniej paliwa w baku tym lżejszy. :mrgreen:
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
jordan121
Posty: 104
Rejestracja: 28 kwie 2009, o 15:16
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: jordan121 »

Właśnie okazało się,że wypala mi paliwo do 1/4 baku i potem pusto we filtrze i autko gasnie.Więc wyciągnąłem pływak ze zbiornika i z myslą że zabrudzony chciałem wyczyścić,ale był czysty i wskazuje prawidłowo.Mam ćwierć baku paliwa według wskaźnika i po wytankowaniu wszystkiego okazało się,że wyszło 17L.Teraz zastanawia mnie to dlaczego,gdy mam 1/4 paliwa w zbiorniku,to więcej nie pobiera z baku?Czy są jakieś komory w zbiorniku sedana i może się z jednej nie przelewa? Jeśli się nie przelewa,to jak to udrożnić?
Z pozdrowieniami ze Śląska
W210-2.2CDI 1998r.
W211-2,2CDI 2007r.
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

iron1 pisze:
bartpol1 pisze:Oj ! napisze tu ze ja w audi zrobłem na filtrze Bosch 3 tys km i zaczły sie kłopoty .Polegały na tym, ze auto nie wkrecało sie na obroty , a w pzrewodzie paliwowym do pompy pojawiły sie pecherzyki powietrza , co to znaczy w przypaku audi ? kto wie - ten wie :mrgreen: Mechanik sie naszukał , ze hej ! od zbiornika paliwa zaczoł .Bo kto by przypuszczał , ze to filtr !!! az w koncu wymienił na Knechta (za rada na forum audi) i do dzis jezdze bez problemów . Wiec nie był bym pewien tego , ze z filtrem wszystko oki .
Jeśli już tego problemu dotykamy to jakiej firmy najlepiej zakładać do naszych filtr paliwa i jak często wymieniać????
najlepiej przed każdą zimą
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

jordan121 pisze:Mam ćwierć baku paliwa według wskaźnika i po wytankowaniu wszystkiego okazało się,że wyszło 17L.Teraz zastanawia mnie to dlaczego,gdy mam 1/4 paliwa w zbiorniku,to więcej nie pobiera z baku?
Odkręć filtr siateczkowy (tam gdzie węże wchodzą do baku) i wyczyść lub go wymień.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
jordan121
Posty: 104
Rejestracja: 28 kwie 2009, o 15:16
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: jordan121 »

fabek pisze:
Odkręć filtr siateczkowy (tam gdzie węże wchodzą do baku) i wyczyść lub go wymień.
A dostanę się z kanału do tego filtra,czy trzeba zbiornik wyciągać?

[ Dodano: 2012-09-04, 22:42 ]
Dziś wyciągnąłem zbiornik i okazało się,że filterek w baku czysty i nadal problem pozostał.Zastanawia mnie co to za króciec wystaje z baku? Wklejam foto.

[ Dodano: 2012-09-09, 19:57 ]
Już znalazłem odpowiedź,to odpowietrznik zbiornika. :P
Załączniki
Zdjęcie0085.jpg
Z pozdrowieniami ze Śląska
W210-2.2CDI 1998r.
W211-2,2CDI 2007r.
jakobs66
Posty: 129
Rejestracja: 19 lut 2010, o 09:55
Lokalizacja: Sopot

jordan121

Post autor: jakobs66 »

poradziłeś coś w temacie 1/4 tej,bo mam to samo? :zalamany:
S210 2.7CDI '01 wcześniej W210 300TDT'99,W:116,123,124,126,201,202,vito,sprinter
WDB2100161B347490
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

spróbujcie odkręcić korek od wlewu, czy nie będzie słychać zasysanego powietrza i wtedy odpalać auto.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości