W211 - LIFT (2006-2009)

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

erico76
Posty: 2
Rejestracja: 28 kwie 2009, o 18:54
Lokalizacja: Wrocław

W211 - LIFT (2006-2009)

Post autor: erico76 »

Witajcie

Założyłem nowy wątek bo widzę że nie ma toczących się tematów na temat W211 po faceliftingu lub są one szczątkowe.
W tym roku przymierzam się do kupna "OKULARNIKA". Dużo czytałem o W210 lecz przykro mówić w 80% same negatywy (elektronika, blachy, plastiki). Czytałem również o W211 i tutaj widać poprawę jeżeli chodzi o blachę (ocynkowana) i elektronikę. Lecz zdarzają się narzekania na temat hamulców i ciag dalszy elektorniki (w mniejszym stopniu niż W210).
No i w końcu W211 po lifcie z 2006r - !!!
Mercedes twierdzi że wszystkie niedomagania W211 przed liftem zostały usuniete. Czy ktoś może to potwierdzić? Czy ktoś posiada W211 po lifcie? Co z silnikami DIESLA? 280CDI czy to poprawiona jednostka 270CDI? Czy 280CDI jest mniej awaryjny od 220CDI? Którego DIESLA wybrac?

Proszę o opinie i podzielenie się doświadczeniem.

Dzięki i pozdrawiam
Awatar użytkownika
neonblue
Posty: 915
Rejestracja: 4 cze 2008, o 22:20
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: neonblue »

Bez urazy kolego ale czy to nie jest forum w210 :oops:
dlatego w211 jest tutaj malo wspominany :roll:

proponuje zapytac na: http://www.w211.pl/
Alfa 159 Sportwagon 2.4jtdm 2008
Jeep Grand Cherokee 2.7crd 2002
erico76
Posty: 2
Rejestracja: 28 kwie 2009, o 18:54
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: erico76 »

Szukałem w necie forum o W211 i jak jest to bardzo skoromne, nie ma tak dużego jak o W210. Zobaczyłem że założony został watek o W211 wiec dopisałem wątek o W211 po LIFCIE.
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

najlepiej zebys wypowiedzieli sie uzytkownicy w211, a paru mamy na forum.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

211 po 2006 to samochód naprawdę dopracowany.Niestety egzemplarze trafiające do nas
to śmietnik po waleniu pożarach wnętrz, a najczęściej topielce z USA i Kanady.
Samochód ma całą gamę nowych silników i nowych rozwiązań elektroniki.
Jeździ się nim dobrze choć osobiście uważam,że zrobiło się trochę ciaśniej i klaustrofobia może
dopaść.Niestety ładny egzemplarz to 150-200tys.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
tary
Posty: 6
Rejestracja: 6 cze 2009, o 20:34
Lokalizacja: szczecin

Post autor: tary »

kupię sprężyny i amortyzatory do mercedesa 210 300 td od elegance lub klasica :roll:
mercedes 210
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

To nie w tym dziale, skasuj post i wejdź na temat "kupię części".GIEŁDA
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Awatar użytkownika
bonifacq
Posty: 2439
Rejestracja: 17 sty 2009, o 22:39
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: bonifacq »

noc wszystkie w211 mają blache ocynkowaną??
Mercedes W210 2.2D BMW E39 525i BMW E60 525i
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Z tego co wiem tak.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
absol1

Post autor: absol1 »

noc pisze:Z tego co wiem tak.
Witam szukam porady kupić nie kupić.

Mam propozycję wymiany mojego kompresora W 210 na kompresora W 211 po lifcie 2007r. Dodatkowo ma założoną fabryczną instalację CNG co zdecydowanie przemawia. Czy coś możesz mi poradzić w tej kwesji ? Może ktoś miał doczynienia z kompresorem W211.
vinci
Posty: 18
Rejestracja: 24 cze 2010, o 23:37
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: vinci »

W/S211 po lifcie 2006 to najlepsze auto z tego okresu w swojej klasie. Lifting silnikowy był wczesniej, 211stka dostała nowa generację silników V6 i V8 z 7-G tronikiem jako pierwszy z wszystkich klas, po to żeby m.in. zmazac blamaż z premiery w 2002 r (elektronika - drobiazgi nieskonfigurowane albo gryzące sie ze sobą, zacinajacy sie hamulec SBC, blachy; na tej fali upadł zarząd p. Schremppa). Generalnie w MB jest tak, ze co miało lift lub nowy model od poczatku 2004, jest już bardzo dobrze, może z wyjątkiem produkcji off-roaderów z US, za którymi osobiście nie przepadam. Wracając do 211 - wchodź w to, wcale nie jest tak ze za dobry egzemplarz płacisz 150-200 k zł, bez problemu znajdziesz 220 CDI za nie wiecej niz 120 tys, dwa latka. Ostatnia seria 200K z końca produkcji, czyli I kw. 2009 schodziła jako nowe za 130 k zł brutto, z automatem 5-G, ksenonami i avantgardą. Stoja takie na placu uzywanych w salonie MB Warszawa, podjedż i obejrzyj, auta najcześciej z buy-backu lub ściagane dema z Niemiec jeszcze po troszke lepszych kursach niz teraz. Jak chcesz więcej info to pytaj. A jeśłi chodzi o CNG - bardzo fajna sprawa z wyjatkiem tego ze masz chyba jedna stacje w Wawie, chyba że sobie kompresor gazu ziemnego z kuchenki w domu zainstalujesz i bedziesz skraplal :)) Generalnie CNG tylko automat, naped tzw. biwalentny, czyli jeden silnik 200K (1.8 163KM) jeździ zarówno na benzynie jak i CNG, osiagi sa identyczne dla obu rodzajów zasilania. Zasięg na pełnych butlach CNG ok. 200km, i masz mniejszy bagaznik, bo butla zajmuje miejsce za oparciem kanapy tylnej. Oczywiście bak na benzyne tak jak w normalnej wersji. I to nie jest tak że jest cos doinstalowywane jak w LPG, jest to kod wyposazenia dodatkowego, obejmujacy min. automat. Poznasz taki na drodzę po zdecydowanie wydłuzonej klapce wlewu paliwa, pod spodem masz dwie mozliwości tankowania :)

[ Dodano: 2010-07-05, 22:24 ]
a do 200k zł to możesz kupić nowy W212 250 CGI, 1.8 turbo na EURO5, 204KM i ponad 300 Nm :)) Automat w standardzie, styknie jeszcze na lakier met i parktronik, inne rzeczy masz w standardzie.

[ Dodano: 2010-07-05, 22:30 ]
a co do pytania z pierwszego posta, 280 CDI nie jest rozwinieciem 270 CDI. 270 CDI i 320 CDI (2,7 i 3,2litra) to generacje silników rzędowych montowanych do 2005r., odpowiednio 5 i 6 cylindrowych, a 280 CDI to do tej pory produkowane 3.0 V6 na piezo-elektrycznych wtryskach, 280 CDI i nowe 320 CDI, oraz najnowsze 350 CDI to ten sam motor o poj. 3.0, V6, tylko różnej mocy, odpowiednio 190 KM, 224 KM, 231 lub 236KM, a teraz już 265KM od lipca 2010.
E 300 TD 98' Elegance Silver Arrow ;)
absol1

Post autor: absol1 »

vinci pisze:W/S211 po lifcie 2006 to najlepsze auto z tego okresu w swojej klasie. Lifting silnikowy był wczesniej, 211stka dostała nowa generację silników V6 i V8 z 7-G tronikiem jako pierwszy z wszystkich klas, po to żeby m.in. zmazac blamaż z premiery w 2002 r (elektronika - drobiazgi nieskonfigurowane albo gryzące sie ze sobą, zacinajacy sie hamulec SBC, blachy; na tej fali upadł zarząd p. Schremppa). Generalnie w MB jest tak, ze co miało lift lub nowy model od poczatku 2004, jest już bardzo dobrze, może z wyjątkiem produkcji off-roaderów z US, za którymi osobiście nie przepadam. Wracając do 211 - wchodź w to, wcale nie jest tak ze za dobry egzemplarz płacisz 150-200 k zł, bez problemu znajdziesz 220 CDI za nie wiecej niz 120 tys, dwa latka. Ostatnia seria 200K z końca produkcji, czyli I kw. 2009 schodziła jako nowe za 130 k zł brutto, z automatem 5-G, ksenonami i avantgardą. Stoja takie na placu uzywanych w salonie MB Warszawa, podjedż i obejrzyj, auta najcześciej z buy-backu lub ściagane dema z Niemiec jeszcze po troszke lepszych kursach niz teraz. Jak chcesz więcej info to pytaj. A jeśłi chodzi o CNG - bardzo fajna sprawa z wyjatkiem tego ze masz chyba jedna stacje w Wawie, chyba że sobie kompresor gazu ziemnego z kuchenki w domu zainstalujesz i bedziesz skraplal :)) Generalnie CNG tylko automat, naped tzw. biwalentny, czyli jeden silnik 200K (1.8 163KM) jeździ zarówno na benzynie jak i CNG, osiagi sa identyczne dla obu rodzajów zasilania. Zasięg na pełnych butlach CNG ok. 200km, i masz mniejszy bagaznik, bo butla zajmuje miejsce za oparciem kanapy tylnej. Oczywiście bak na benzyne tak jak w normalnej wersji. I to nie jest tak że jest cos doinstalowywane jak w LPG, jest to kod wyposazenia dodatkowego, obejmujacy min. automat. Poznasz taki na drodzę po zdecydowanie wydłuzonej klapce wlewu paliwa, pod spodem masz dwie mozliwości tankowania :)

To prawda w Wawie jest tylko jedna stacja tylko z tego co widziałem ma w bagażniku 4 butle 2 za oparciem i 2 mniejsze w kole więc i zasięg pewnie większy . No i faktycznie ma dłuższą klapkę wlewu no i jest automat . Więc chyba się zdecyduje przetestuję go czy faktycznie wart tych pieniędzy a i przebieg ponad 200tyś trochę daje do myślenia.

[ Dodano: 2010-07-05, 22:24 ]
a do 200k zł to możesz kupić nowy W212 250 CGI, 1.8 turbo na EURO5, 204KM i ponad 300 Nm :)) Automat w standardzie, styknie jeszcze na lakier met i parktronik, inne rzeczy masz w standardzie.

[ Dodano: 2010-07-11, 13:17 ]
vinci pisze:W/S211 po lifcie 2006 to najlepsze auto z tego okresu w swojej klasie. Lifting silnikowy był wczesniej, 211stka dostała nowa generację silników V6 i V8 z 7-G tronikiem jako pierwszy z wszystkich klas, po to żeby m.in. zmazac blamaż z premiery w 2002 r (elektronika - drobiazgi nieskonfigurowane albo gryzące sie ze sobą, zacinajacy sie hamulec SBC, blachy; na tej fali upadł zarząd p. Schremppa). Generalnie w MB jest tak, ze co miało lift lub nowy model od poczatku 2004, jest już bardzo dobrze, może z wyjątkiem produkcji off-roaderów z US, za którymi osobiście nie przepadam. Wracając do 211 - wchodź w to, wcale nie jest tak ze za dobry egzemplarz płacisz 150-200 k zł, bez problemu znajdziesz 220 CDI za nie wiecej niz 120 tys, dwa latka. Ostatnia seria 200K z końca produkcji, czyli I kw. 2009 schodziła jako nowe za 130 k zł brutto, z automatem 5-G, ksenonami i avantgardą. Stoja takie na placu uzywanych w salonie MB Warszawa, podjedż i obejrzyj, auta najcześciej z buy-backu lub ściagane dema z Niemiec jeszcze po troszke lepszych kursach niz teraz. Jak chcesz więcej info to pytaj. A jeśłi chodzi o CNG - bardzo fajna sprawa z wyjatkiem tego ze masz chyba jedna stacje w Wawie, chyba że sobie kompresor gazu ziemnego z kuchenki w domu zainstalujesz i bedziesz skraplal :)) Generalnie CNG tylko automat, naped tzw. biwalentny, czyli jeden silnik 200K (1.8 163KM) jeździ zarówno na benzynie jak i CNG, osiagi sa identyczne dla obu rodzajów zasilania. Zasięg na pełnych butlach CNG ok. 200km, i masz mniejszy bagaznik, bo butla zajmuje miejsce za oparciem kanapy tylnej. Oczywiście bak na benzyne tak jak w normalnej wersji. I to nie jest tak że jest cos doinstalowywane jak w LPG, jest to kod wyposazenia dodatkowego, obejmujacy min. automat. Poznasz taki na drodzę po zdecydowanie wydłuzonej klapce wlewu paliwa, pod spodem masz dwie mozliwości tankowania :)

Widziałem i przejechałem sobie ok 100km tym autem.Gaz świetna sprawa 2,22 zł . Jeździł na taxi w hotelu stąd ten przebieg ale nie ma do czego się przyczepić.Szkoda tylko ,że classic ale navi cd50 jest i telefon chyba podłączyć można , podgrzewana fotele skrzynia też chodzi bez zarzutu klima działa co więcej potrzeba.Tylko nie wiem jak właściwie jest z tym silnikiem czy 163 km czy 184km ? Tylko komputer nie pokazuje spalania ale chyba dla tego że ma dwa zasilania paliwem. Raczej go wezmę .

[ Dodano: 2010-08-07, 21:45 ]
vinci pisze:W/S211 po lifcie 2006 to najlepsze auto z tego okresu w swojej klasie. Lifting silnikowy był wczesniej, 211stka dostała nowa generację silników V6 i V8 z 7-G tronikiem jako pierwszy z wszystkich klas, po to żeby m.in. zmazac blamaż z premiery w 2002 r (elektronika - drobiazgi nieskonfigurowane albo gryzące sie ze sobą, zacinajacy sie hamulec SBC, blachy; na tej fali upadł zarząd p. Schremppa). Generalnie w MB jest tak, ze co miało lift lub nowy model od poczatku 2004, jest już bardzo dobrze, może z wyjątkiem produkcji off-roaderów z US, za którymi osobiście nie przepadam. Wracając do 211 - wchodź w to, wcale nie jest tak ze za dobry egzemplarz płacisz 150-200 k zł, bez problemu znajdziesz 220 CDI za nie wiecej niz 120 tys, dwa latka. Ostatnia seria 200K z końca produkcji, czyli I kw. 2009 schodziła jako nowe za 130 k zł brutto, z automatem 5-G, ksenonami i avantgardą. Stoja takie na placu uzywanych w salonie MB Warszawa, podjedż i obejrzyj, auta najcześciej z buy-backu lub ściagane dema z Niemiec jeszcze po troszke lepszych kursach niz teraz. Jak chcesz więcej info to pytaj. A jeśłi chodzi o CNG - bardzo fajna sprawa z wyjatkiem tego ze masz chyba jedna stacje w Wawie, chyba że sobie kompresor gazu ziemnego z kuchenki w domu zainstalujesz i bedziesz skraplal :)) Generalnie CNG tylko automat, naped tzw. biwalentny, czyli jeden silnik 200K (1.8 163KM) jeździ zarówno na benzynie jak i CNG, osiagi sa identyczne dla obu rodzajów zasilania. Zasięg na pełnych butlach CNG ok. 200km, i masz mniejszy bagaznik, bo butla zajmuje miejsce za oparciem kanapy tylnej. Oczywiście bak na benzyne tak jak w normalnej wersji. I to nie jest tak że jest cos doinstalowywane jak w LPG, jest to kod wyposazenia dodatkowego, obejmujacy min. automat. Poznasz taki na drodzę po zdecydowanie wydłuzonej klapce wlewu paliwa, pod spodem masz dwie mozliwości tankowania :)

[ Dodano: 2010-07-05, 22:24 ]
a do 200k zł to możesz kupić nowy W212 250 CGI, 1.8 turbo na EURO5, 204KM i ponad 300 Nm :)) Automat w standardzie, styknie jeszcze na lakier met i parktronik, inne rzeczy masz w standardzie.

[ Dodano: 2010-07-05, 22:30 ]
a co do pytania z pierwszego posta, 280 CDI nie jest rozwinieciem 270 CDI. 270 CDI i 320 CDI (2,7 i 3,2litra) to generacje silników rzędowych montowanych do 2005r., odpowiednio 5 i 6 cylindrowych, a 280 CDI to do tej pory produkowane 3.0 V6 na piezo-elektrycznych wtryskach, 280 CDI i nowe 320 CDI, oraz najnowsze 350 CDI to ten sam motor o poj. 3.0, V6, tylko różnej mocy, odpowiednio 190 KM, 224 KM, 231 lub 236KM, a teraz już 265KM od lipca 2010.
Mam go E200 NGT to jest to !! Pozdrawiam
Patryk4544
Posty: 20
Rejestracja: 8 sty 2009, o 17:57
Lokalizacja: Zachodnio-pomorskie

Post autor: Patryk4544 »

Witam, posiadam E-klase z koncówki 2005 roku (coś koło 12.12.2005) czy ten model jest już po face liftingu?

Co do samego auta, kupiony został w 2006 roku więc nie miał nawet roku, przebieg 79 tys(patrzcie ile mozna zrobić w ledwo 5 miesiecy bo gdzies tyle mial, w ogole nie wierze w roczniki 2000 i przebieg 200 tyś bo to chore)

Autko było taksówką, obtarło o coś prawymi drzwiami.

Samochód jest używany codziennie lecz przeważnie na krótkich dystansach i powiem szczerze że nie ma do w nim do czego czepić. W tym tygodniu mechanik wymienił wszystkie filtry, oleje i zrobił zawieszenie z przodu ( 3 sworznie, jakies pierdoły, klocki, tarcze) i autko smiga dalej.

Od nowości nie widziałem aby zapaliła się jakakolwiek kontrolka oprócz przypomnienie serwisu lub brak płynu do spryskiwaczy :)

Również dużo naczytałem się o elektronice ogólnej awaryjności jednak chyba zależy to od modelu który się kupi, ja przyznam że autko jest w biednej wersji, brak xenonów, navigacji, wersja classic z czarną skórą i kosztowało sporo, ale autka nie mogę nazwać w żadnym wypadku awaryjnym.

Ogólnie jestem bardzo zadowolony, dodam że rdza jak do tej pory nie wychodzi.

Może tylko same pochwały ale tak to wygląda w moim przyadku, jeżeli kupisz auto w super stanie to powinno Ci długo służyć.
Awatar użytkownika
kowal755
Doradca
Posty: 2490
Rejestracja: 16 lut 2010, o 16:49
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: kowal755 »

Patryk4544 pisze:Witam, posiadam E-klase z koncówki 2005 roku (coś koło 12.12.2005) czy ten model jest już po face liftingu?
Lift był w połowie 2006 roku. Zresztą to na pierwszy rzut oka z zewnątrz jak i wewnątrz widać czy samochód jest po lifcie czy przed.
Patryk4544 pisze:Co do samego auta, kupiony został w 2006 roku więc nie miał nawet roku, przebieg 79 tys(patrzcie ile mozna zrobić w ledwo 5 miesiecy bo gdzies tyle mial, w ogole nie wierze w roczniki 2000 i przebieg 200 tyś bo to chore)
To jest najbardziej idiotyczne gadanie jakie tylko może być. Np. 5-letni samochód może mieć równie dobrze przebieg 500kkm jak i 30kkm. Nie ma na to reguły.
Mercedes E220 CDI, sedan, 2002r.
Awatar użytkownika
westowaty
Posty: 655
Rejestracja: 7 lut 2010, o 14:30
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: westowaty »

widzisz ja mam w211 po liftową sierpień 2006, w silniczku v6 3.0 320 CDI. ASb 7 biegowe. Avantgarde, granat, kombiaczek, full opcja. Samochód bardzo dobrze i fajnie jeździ ale już dla mnie za słabe. 224 ps i 570 było teraz mam więcej. I tak za słabo.
mi jeydnei airmatic siadl, pupa siadala na ziemi, a przod byl cacy. ;;)
pozdrawiam.
Połączenie nowoczesnej technologii, wyjątkowego designu i pasji konstruowania stanowi o renomie samochodów Mercedes Benz

w221 420 CDI 2007
Avensis T25 Wagon 2005
w204 220 CDI 2010 służ
s210 2.7 CDI 2001 niunia.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości