zamulona skrzynia automatyczna W210 E300 Diesel 1995
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
zamulona skrzynia automatyczna W210 E300 Diesel 1995
Witam!!!Mam problem z moim automatem. Mianiowicie- gdy go kupilem skrzynia szarpala (Odczuwalny kopniak w plecy) dzialo sie tak na zmianie kazdego biegu na niskich obrotach, na wysokich obrotach zmiana zachodzila plynnie. Ale ostatnim czasem skrzynia nagle sie zamulila, przy pedale wcisnietym do podlogi osiaga obroty do 2 tys. i zmienia bieg na wyzszy, dopiero ostatni pracuje normalnie. W tym samym czasie przestal rowniez dzialac kickdown:/ Czy mial ktos kiedys taki problem? Z gory DZIEKUJE wszystkim za pomoc.
Odgrzeję trochę kotleta
Mam podobne objawy, ale skrzynia 5 biegowa. Wybieram się do mechanika, ale chciałem się upewnić, tak dla spokojnego snu.
Samochód jeździ na spokojnie, nie reaguje na mocniejsze depnięcie przeciąganiem biegów do wyższych obrotów oraz w ogóle nie reaguje kickdown.
Zauważyłem, że kratki nawiewowe centralne i tylne (dla tylnej kanapy) nie dmuchają. Z tego co Kajtek napisał wywnioskowałem, że podciśnienie steruje klapkami i skrzynią biegów? Tak to wygląda?
Co ciekawe, czasami zdarza się, że otwieranie drzwi nie zaskoczy za pierwszym razem, a ono chyba też podciśnieniem jest sterowane.
Mam podobne objawy, ale skrzynia 5 biegowa. Wybieram się do mechanika, ale chciałem się upewnić, tak dla spokojnego snu.
Samochód jeździ na spokojnie, nie reaguje na mocniejsze depnięcie przeciąganiem biegów do wyższych obrotów oraz w ogóle nie reaguje kickdown.
Zauważyłem, że kratki nawiewowe centralne i tylne (dla tylnej kanapy) nie dmuchają. Z tego co Kajtek napisał wywnioskowałem, że podciśnienie steruje klapkami i skrzynią biegów? Tak to wygląda?
Co ciekawe, czasami zdarza się, że otwieranie drzwi nie zaskoczy za pierwszym razem, a ono chyba też podciśnieniem jest sterowane.
Klapki nawiewow sa napedzane z pompy podcisnienia na silniku, ktora takze zasila hamulec i sterowanie 4 biegowa skrzynia.
Zamki sa zasilane z pompy PSE, ktora raz daje podcisniniee, raz cisnienie.
Jest co prawda wezyk laczacy te 2 systemy uzwany przy opcji REST, ale normalnie nie sa te systemy polaczone.
azael, Ty raczej nie masz 4biegowej, wiec brzmi jakbys mial inne problemy ze skrzynia.
Zamki sa zasilane z pompy PSE, ktora raz daje podcisniniee, raz cisnienie.
Jest co prawda wezyk laczacy te 2 systemy uzwany przy opcji REST, ale normalnie nie sa te systemy polaczone.
azael, Ty raczej nie masz 4biegowej, wiec brzmi jakbys mial inne problemy ze skrzynia.
No wiec rozpatruj problemy indywidualnie.
Diesle nie wachluja biegami jak benzyniaki, wiec z opisu nie moge wywnioskowac czy masz rzeczywisty problem czy odczucie. Tak czy inaczej przeskanowanie skrzyni wymaga dobrego programu.
Co do nawiewow, to szukaj uszkodzonego wezyka w dostepnych miejscach. Czy inne nawiewy dzialaja jak powinny? Jak masz walniety element napedowy, to niestety dostep pod deske jest tragedia.
Zamki to moze byc siadajaca pompa PSE>.. wiele ludzi je odratowalo rozbierajac i czyszczac lopatki na wirniku.
Diesle nie wachluja biegami jak benzyniaki, wiec z opisu nie moge wywnioskowac czy masz rzeczywisty problem czy odczucie. Tak czy inaczej przeskanowanie skrzyni wymaga dobrego programu.
Co do nawiewow, to szukaj uszkodzonego wezyka w dostepnych miejscach. Czy inne nawiewy dzialaja jak powinny? Jak masz walniety element napedowy, to niestety dostep pod deske jest tragedia.
Zamki to moze byc siadajaca pompa PSE>.. wiele ludzi je odratowalo rozbierajac i czyszczac lopatki na wirniku.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 11 gości