automat - położenia dźwigni

Skrzynia biegów i sprzęgło

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Gresiek
VIP
Posty: 8
Rejestracja: 20 lut 2008, o 21:38
Lokalizacja: Leżajsk

Post autor: Gresiek »

jednak zdjęcie to podstawa ;) Dzięki
Nie lubie jak węże pierdzą
Budzy
VIP
Posty: 156
Rejestracja: 20 lut 2008, o 21:11
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Post autor: Budzy »

Xenony były w polskim wyposażeniu avangarde, ale nie włoskim. Kolega mógł mieć taką wersję ale ma elegance a tam to była opcja.
S210 E290 TD KOMBI
WDB2102171A234503
MANUAL
AVANTGARDE
1996

PS. Moim pierwszym okularem był Trabant z 1978r ;)
W210
Posty: 25
Rejestracja: 24 lut 2008, o 16:42
Lokalizacja: Bruksela

Post autor: W210 »

ukaszer pisze:w avantgarde to powinno być elektryczne ustawianie kierki , z drzwi kierowcy
A jak się pytałem na forum, to mi napisali, że mam avantgarde :lol:
Pewnie zależy od roku i kraju - mój jest z 2000/2001, wg VIN mam ten pakiet wyposażenia.
W210 320 CDi Kombi 2000/2001 Avantgarde
Obrazek
Awatar użytkownika
kichcio
Posty: 4069
Rejestracja: 19 lut 2008, o 21:19
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: kichcio »

Ustawienie kierownicy Z DRZWI to jest OPCJA!!
Tak zaawansowana elektryka i fotele z pamiecia to opcje.
W210 dlaczego masz niby prawie Avantgarde, jesli masz avantgarde.
E 220 CDI '01 Elegance
koalakm
Posty: 88
Rejestracja: 14 lip 2008, o 18:45
Lokalizacja: Poznan

Post autor: koalakm »

mam pytanko dotyczące ustawienia W i S w ASB.

Wyczytalem w instrukcji ze W - to program zimowy i ze auto rusza wtedy z 2 i szybciej zmienia biegi.

Natomiast S (to standard?) i auto rusza z 1 i ciagnie bardziej na obrotach az do zmiany biegu.

Teraz moje pytanie:
Na jakim trybie powinno sie jezdzic normalnie? znaczy latem jak nie ma sniegu itp? Chodzi mi jak to z praktyki wyglada, na ktorym trybie auto ma mniejsze spalanie?

podr
koalakm
Awatar użytkownika
kichcio
Posty: 4069
Rejestracja: 19 lut 2008, o 21:19
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: kichcio »

Jezdzij na S jak przykazala fabryka.
Jazda na W to katorga, chcesz szybko wjechac na rondo a on rusza jakby mial gaz z gumy :P

Na roznice w spalaniu nie licz.
E 220 CDI '01 Elegance
Klosiak
VIP
Posty: 1909
Rejestracja: 6 kwie 2008, o 19:19
Lokalizacja: PL

Post autor: Klosiak »

hm...normalnie powinno sie jezdzic na S :) a co do roznicy w spalaniu miedzy S a W to chyba najlepiej samemu zrobic eksperyment :) przejechac 100 km na S a potem 100 km na W i porownac kiedy mniej spalil :) ogolnie to jest tak ze jazda na W mniej zacheca do "wyscigow" i gonienia auta :)
elviernes
Posty: 7
Rejestracja: 20 cze 2008, o 08:19
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: elviernes »

witam,
dopiszę się do tego wątku.Ja mam e230 classic i w automacie mam suwak nie tak jak TU opisano (W i S) Ja mam E i S ;-) Domyślam się że to Economic i Standard...i teraz mam na E włączone.To mój pierwszy "miecio"i jeszcze go nie ogarniam :mrgreen: Jeśli mogę prosić o pomoc to wdzięczny będę...
koalakm
Posty: 88
Rejestracja: 14 lip 2008, o 18:45
Lokalizacja: Poznan

Post autor: koalakm »

z nazw wynika ze econimic to chyba delikatnie cos innego niz W...? ale lepiej niech specjalisci sie wypowiedza :) Nie wiem ale jak masz instrukcje obslugi to powinienes miec opisane co oznacza E a co S (moze to sport ;))

pozdr
elviernes
Posty: 7
Rejestracja: 20 cze 2008, o 08:19
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: elviernes »

uff,znalazłem ;-) Instrukcja w niemieckim,ale jakoś dałem radę.Napisane że E to economic a S to standard...wg instrukcji W i S występuje w E 420 i oznacza Winter i Standard ...pozdrawiam
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości