Najlepszy silnik !
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
- prelezabiusz
- Posty: 1473
- Rejestracja: 2 lis 2011, o 19:24
- Lokalizacja: Wrocław
Dojazd do pacy i powrót, dziennie około 100km cykl mieszany , czyli przejazd przez wioski i miasto . W tym budżecie nie myślę o jakiejś bogatej wersji, auto ma jak najwięcej bezawaryjnie przelatać i musi miec klimatyzację.
A możecie mi jeszcze podpowiedzieć takie małe porównania 2.2D bez turbo na pompie boscha (czesto widzę w ogloszeniach że ludzie zmieniają z lucasa) porównać do 3.0D ? Bo jeżeli np 2.2D ma palić 7-8 a 3.0D 8-9 to chyba lepiej za ten litr czy półtora w róznicy spalaniu miec większy komfort i dynamikę?
A możecie mi jeszcze podpowiedzieć takie małe porównania 2.2D bez turbo na pompie boscha (czesto widzę w ogloszeniach że ludzie zmieniają z lucasa) porównać do 3.0D ? Bo jeżeli np 2.2D ma palić 7-8 a 3.0D 8-9 to chyba lepiej za ten litr czy półtora w róznicy spalaniu miec większy komfort i dynamikę?
E290 TD sedan 1996r ASB
WDB2100171A323730
WDB2100171A323730
- prelezabiusz
- Posty: 1473
- Rejestracja: 2 lis 2011, o 19:24
- Lokalizacja: Wrocław
A ja nie wwidziałem tej Twojej odpowiedzi heh, a odpowiadałem na tą: [/quote]jacekm7 pisze:krzychus3, jak robisz spore przebiegi szczególnie w trasie to szukaj CDi.
krzychus3 pisze:Ma w miarę jechać i być ekonomiczny. 2.2D nie za bardzo bym chciał , to już bardziej 3.0D lecz jeśli ma palić tyle co 3.0td to uważam ze najlepszym wyborem chyba jednak bedzie ten 2.9. Co do CDI nie jestem przekonany .
Tośmy się dogadali
[ Dodano: 2014-02-05, 11:51 ]
krzychus3, Na forum jest temat o spalaniu 2.2d i spalaniu 300td (porównywalne z 300d). Napewno 300D już mozna w miare swobodnie pojezdzić, TD to już zasuwa. 220d pod wzgledem dynamiki to masakra chyba że nie przeszkadza Ci osiaganie setki w blisko 20 sekund. jesli wybierzesz 220d to raczej polecałbym manual bo w przypadku automata nie przerobisz z lucasa na boscha jakby sie zaczelo sypac (naprawy potrafia kosztować tysiace zł). Tak jak będziesz użytkował auto i jeśli zależy Ci na przystępnym spalaniu to najlepszą opcją jest zadbane 220CDI ale na to trzeba położyć zazwyczaj ponad dyszke, nawet 14-15 za naprawde ładny egzemplarz. 2.9 w twoich możliwościach finansowych, trybie jaki bedzie jeździł to jest rozwiązanie idealne i fajnie to lata. Ja mam 250TD - bardzo rzadki okaz w okularach 150 km i 280 m. obr. jezdzi to podobnie i pali podobnie jak 2.9 i powiem Ci jest spoko. I odpłaca się bezawaryjnością. W trasie te silniki palą w granicach 6-6,5 litra jak nie deptasz nie wiadomo jak, a w mieście pokroju zakorkowany wrocław mieszczą się w 10. Moje średnie spalanie na dystansie blisko 40 tys km wychodzi 8.45 a odkąd zmieniłem stacje na taka z czystym i lepszym paliwem nie przekracza średnio w cyklu 50/50 8 litrów (od 7.7 do 8.3).
nie miałem możliwości poruszania się 2.9 TD ale za to mogę ci powiedzieć ze 2.2D oraz 2.5D bym odrzucił od razu [brak mocy] żeby cos wyprzedzić potrzebujesz naprawdę dobrego odcinka oraz piłowania tego silnika, aktualnie po tych dwóch nieudanych próbach jestem posiadaczem 3.0TD, faktem jest ze trochę diesla połknie ale nie jest to tragedia w porównaniu do 2.2 d i 2.5 d nie odczuwam dużej różnicy w portfelu za to jest ogromna rekompensata mocy. wystarczy ze leciutko pedał gazu wciśniesz a inna osobówka widzi twoja tylna cześć auta. Czytając watki na forum i biorąc pod uwagę szczególnie spalanie wybrałbym oczywiście 2.9 TD, lecz jestem bardzo zadowolony z 3.0 TD i nie zamieniłbym go na inny. Co do 3.0 d się nie odniosę bo nie mam pojęcia o tym silniku.
E300 TD Avantgarde `97
WDB2100251A523204
WDB2100251A523204
na dzień dzisiejszy szukałbym tylko polifta, ceny mocno spadły
jest większe prawdopodobieństwo znalezienia sensownego auta...
Silnik bez różnicy zależy co do czego komu potrzebne i na co kogo stać, sprawa indywidualna
Obecnie sporo osob interesuje sie przedliftem w benzynie są mniej zajeżdżone niż diesle w tych rocznikach...
jest większe prawdopodobieństwo znalezienia sensownego auta...
Silnik bez różnicy zależy co do czego komu potrzebne i na co kogo stać, sprawa indywidualna
Obecnie sporo osob interesuje sie przedliftem w benzynie są mniej zajeżdżone niż diesle w tych rocznikach...
Ex: W124 200E '88 , w210 220D'96
Zostałeś obdarzony zajechanym egzemplarzem. Moje 2.2d z przebiegiem 105 tyś daje sobie super radę z wyprzedzaniem. Owszem pocisk to nie jest, ale od 2,5 tyś obrotów zbiera się bardzo dobrze, a to nie sa jakies kosmiczne obroty dla tego silnika. A i ewentualna wymiana turbo czy wtrysków z CDi odpadahrust21 pisze: 2.2D oraz 2.5D bym odrzucił od razu [brak mocy] żeby cos wyprzedzić potrzebujesz naprawdę dobrego odcinka oraz piłowania tego silnika,
11 lat z BMW, a teraz Mercedes
- prelezabiusz
- Posty: 1473
- Rejestracja: 2 lis 2011, o 19:24
- Lokalizacja: Wrocław
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Ja nie porównuje e220 do 2.2 cdi i dobrze wiem jaka jest różnica.tonidriver pisze:przejedz sie 320cdi to jak wsiadziesz spowrotem do swojego to pomyslisz ze jest uszkodzonymarbie pisze:Zostałeś obdarzony zajechanym egzemplarzem. Moje 2.2d z przebiegiem 105 tyś daje sobie super radę z wyprzedzaniem.
[ Dodano: 2014-02-06, 12:57 ]
Wiem, że Lucas to pięta achillesowa, ale jest szansa, że jeszcze wytrzyma 100 tyś. w moim przypadku.prelezabiusz pisze:marbie, Pozostaje tylko lucas, chyba że już mieniłeś na boscha.
[ Dodano: 2014-02-20, 21:28 ]
Wszyscy tak piętnują pompy epic, ale prawda jest taka, że gdyby nie te pompy to jazda zamulonymi E220 była by już całkiem poniżej przeciętnej (mówię o przyspieszeniu).
Ostatnio zmieniony 5 mar 2014, o 14:09 przez marbie, łącznie zmieniany 1 raz.
11 lat z BMW, a teraz Mercedes
krzychus3, patrz zeby byl zadbany mechanicznie a nie wizualnie CDi lepsza kultura pracy, nizsze spalanie ale delikatniejszy na paliwo co za tym idzie częstsze ingerencje w układ wtryskowy. Ja na razie na swojego CDi nie mogę narzekać wiec na 2.9 na pewno bym sie nie przesiadl i nie sluchaj ze 2.9 w automacie pali 6l,
- Damian86 w210
- Posty: 2177
- Rejestracja: 5 sty 2011, o 18:24
- Lokalizacja: Zabrze
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 7 gości