Zacznę od wymiany zaworu, bo i tak raczej nie powinno być ropy we wtyczce. Już znalazłem używkę za dwie setki od 2.5. Jutro pojadę zobaczyć jak to wygląda. Kolejną częścią będzie owy czujnik oby nie...
złotek75 pisze: bo i tak raczej nie powinno być ropy we wtyczce.
Dokładnie . Kiedyś rano nie chciało auto zapalić pomyślałem zapowietrzony.To kupiłem komplet wężyków i powymieniałem. Jednak zauważyłem że też wtyka od gaszaka jest mokra. Po jej zdjęciu pokazała sie ropa.Kupiłem nowy wymieniłem i jest ok. Tak że nie wiem czy winne były przewody czy gaszak .Ale myślę że nieszczelnym gaszakiem sie zapowietrzył.
No i po robocie.Wyczyszczona cała linia paliwowa niskiego ciśnienia.Wymienione o-ringi wszystkie na przewodach.Wyczyszczony zbiornik z filterkiem.Ominięty podgrzewacz...podejrzenie padło na gaszak ale zadzwoniłem do kolegi NOC który potwierdził diagnozę kolegi kakadu a okazało się,że padł czujnik Halla który spuchł.