Fuel Temperature Sensor 300TD Y1/1b1
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
[quote="TataDama"]Witam,
!
A mój silnik po regeneracji głowicy i wtrysków tuż po odpaleniu pracuje miękko jak aksamit.
Po 1-3minutach zaczyna klekotać.
/quote]
Ciekaw jestem i to bardzo Czy cos robiles w sprawach owego klekotu??
!
A mój silnik po regeneracji głowicy i wtrysków tuż po odpaleniu pracuje miękko jak aksamit.
Po 1-3minutach zaczyna klekotać.
/quote]
Ciekaw jestem i to bardzo Czy cos robiles w sprawach owego klekotu??
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
- grzegorz2404
- Posty: 80
- Rejestracja: 21 kwie 2010, o 14:19
- Lokalizacja: Żarów
Cześć
Witam wszystkich w oczekiwaniu urlop
Temat dość stary ale właśnie i mi się trafiło.
Opiszę objawy mojej trzysetki (97 rocznik):
Przy zimnym silniku jest OK, ale jak się silnik zagrzeje i w czasie jazdy puszczę pedał gazu, np. na krzyżówce, to zdarza się, że podczas równej pracy, silnik się "przydusi" i z rury puści biały kłąb dymu. Tak samo jak powoli naciskam pedał gazu, jak wcisnę szybko, to tego nie czuć.
Dzieje się to tylko czasami, ale mam wrażenie, że coraz częściej.
Wymieniłem przewody od paliwa i podciśnienia.
Dzisiaj odebrałem auto po diagnostyce, na sprzęcie HELLA GUTMANN.
Oto co wyszło. W skrócie: "błąd czujnika temperatury paliwa"
W raporcie są wymienione "możliwe skutki" (screen 2) i wychodzi na to, że to może odpowiadać za takie zachowanie silnika
Zaoferowali mi wymianę zaworu gaszenia za jedyne 770 zł + robocizna, bez gwarancji, że to rozwiąże problem z przyduszaniem się silnika.
Jakie jest Wasze zdanie, wchodzic w to ?
Witam wszystkich w oczekiwaniu urlop
Temat dość stary ale właśnie i mi się trafiło.
Opiszę objawy mojej trzysetki (97 rocznik):
Przy zimnym silniku jest OK, ale jak się silnik zagrzeje i w czasie jazdy puszczę pedał gazu, np. na krzyżówce, to zdarza się, że podczas równej pracy, silnik się "przydusi" i z rury puści biały kłąb dymu. Tak samo jak powoli naciskam pedał gazu, jak wcisnę szybko, to tego nie czuć.
Dzieje się to tylko czasami, ale mam wrażenie, że coraz częściej.
Wymieniłem przewody od paliwa i podciśnienia.
Dzisiaj odebrałem auto po diagnostyce, na sprzęcie HELLA GUTMANN.
Oto co wyszło. W skrócie: "błąd czujnika temperatury paliwa"
W raporcie są wymienione "możliwe skutki" (screen 2) i wychodzi na to, że to może odpowiadać za takie zachowanie silnika
Zaoferowali mi wymianę zaworu gaszenia za jedyne 770 zł + robocizna, bez gwarancji, że to rozwiąże problem z przyduszaniem się silnika.
Jakie jest Wasze zdanie, wchodzic w to ?
WDB2100251A430070
E 300 TD automat
E 300 TD automat
Temp. paliwa to jeden z podstawowych parametrów dla sterownika silnika. Fajnie byłoby zobaczyć jaką temp. paliwa widzi teraz komputer, czy czujnik jest na rozwarciu wtedy będzie widział -37 st. C. Biały obłok to może być to, nieprzepalone paliwo, na ciepłym silniku ustawiony ma taki kąt, że chodzi na ssaniu i zalewa go paliwem.
Taka robota bez gwarancji to nie robota. Szukaj używki sprawnej za małe pieniądze.
Taka robota bez gwarancji to nie robota. Szukaj używki sprawnej za małe pieniądze.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
- grzegorz2404
- Posty: 80
- Rejestracja: 21 kwie 2010, o 14:19
- Lokalizacja: Żarów
Hej
Samego zaworu chyba się nie kupi, przeczytałem już cały internet...
Ale może jakby kupił np. to
http://allegro.pl/pompa-wtryskowa-merce ... 51241.html
Zawsze to kilka stówek w kieszeni.
Samego zaworu chyba się nie kupi, przeczytałem już cały internet...
Ale może jakby kupił np. to
http://allegro.pl/pompa-wtryskowa-merce ... 51241.html
Zawsze to kilka stówek w kieszeni.
WDB2100251A430070
E 300 TD automat
E 300 TD automat
Nim zdecydujesz sie na wymiane gaszaka, to warto sprawdzic sprawnosc termistorka ktory to jest czujnikiem temperatury paliwka. Otoz zdejm z gaszaka te 4 pinowa okragla wtyczke i sprawdz rezystancje owego czujnika( na 1i 4 pinie)grzegorz2404 pisze:
Zaoferowali mi wymianę zaworu gaszenia za jedyne 770 zł + robocizna, bez gwarancji, że to rozwiąże problem z przyduszaniem się silnika.
Jakie jest Wasze zdanie, wchodzic w to ?
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
- grzegorz2404
- Posty: 80
- Rejestracja: 21 kwie 2010, o 14:19
- Lokalizacja: Żarów
Mozesz rownez zrobic taki myk sprawdzajacy stan owego czujnika;grzegorz2404 pisze:Hej
Gawra - spróbuję zmierzyć rezystancję tego termistora, na pinach 1 i 4. Wartości gdzieś znajdę chyba na forum, taki post już chyba był (?). Dostęp do pinów chyba powinien być bez ściągania kolektora.
fabek - byłoby super
ominac podgrzewacz paliwka, doprowadzajc je bezposrednio do wstepnego filterka, wowczas to termistorek(czujnik) bedzie przekazywal stala wielkosc do kompa i zobacz jak bedzie zachowywal sie silnik - wnioski??
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Podepnę się do tematu. Pisałem wcześniej i w innym temacie o mojej Merc ,że gaśnie w czasie jazdy. Podejrzewałem zapowietrzanie się układu. Filtr wymieniony, zbiornik paliwa wyczyszczony o-ringi na przewodach wymienine, podgrzewacz w głowicy ominięty. Silnik pracuje lepieij ale po osiągnięciu temp pracy czyli 90' gaśnie. Problem z "gaszakiem"? Wtyczka była zalana ropą. Po ostygnięciu silnik odpala bez problemu i tak w kółko. Pospieszyłem się z wyjęciem zaworu i nie sprawdziłem czy zanika zasilanie na zaworze czy sam zawór odcina . Jakieś sugestie? Coś jeszcze mogę sprawdzić? Spotkał się ktoś z takimi obiawami? Brak mi pomysłów...
Złotek
MB 300TD '98
WDB2100251A643165
MB 300TD '98
WDB2100251A643165
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 12 gości