Strona 1 z 1

Podłączenie przewodów paliwowych do pompy wysokiego ciśnienia, silnik 220CDI

: 7 lip 2019, o 16:05
autor: Artecki
Dzień dobry wszystkim.

Mam mały kłopot. W sumie sprawa prosta i proszę się nie śmiać, każdemu może się zdarzyć :p.
W mojej E-klasie 220 CDI 2001 rok wymieniałem przewody paliwowe i jestem zły, że nie zapamiętałem jak są podłączone przewody paliwowe do pompy wysokiego ciśnienia. Na schemacie jest to niezbyt dobrze widoczne, wygląda na to, że przewód od pompy wstępnej (ten z trójnikiem do zaworu) jest podłączony do otworu w pompie bliżej wentylatora, zaś przewód przelewowy (podłączony do listwy) bliżej bloku silnika. Jednak na Youtube znalazłem film z wymiany pompy w tym modelu i tam przewody były podłączone odwrotnie.

Wielka prośba do kolegów posiadających w/w model o podniesienie maski i sprawdzenie :)
Dziękuję z góry.

BTW: Mam nadzieję, że temat zamieściłem w odpowiednim dziale ;)

Re: Podłączenie przewodów paliwowych do pompy wysokiego ciśnienia, silnik 220CDI

: 7 lip 2019, o 19:56
autor: Muniek
@btw, to auto jest z 2001 roku. Przeciez w 2003 roku W210 nie bylo juz produkowane.