Podłączenie przewodów paliwowych do pompy wysokiego ciśnienia, silnik 220CDI
: 7 lip 2019, o 16:05
Dzień dobry wszystkim.
Mam mały kłopot. W sumie sprawa prosta i proszę się nie śmiać, każdemu może się zdarzyć :p.
W mojej E-klasie 220 CDI 2001 rok wymieniałem przewody paliwowe i jestem zły, że nie zapamiętałem jak są podłączone przewody paliwowe do pompy wysokiego ciśnienia. Na schemacie jest to niezbyt dobrze widoczne, wygląda na to, że przewód od pompy wstępnej (ten z trójnikiem do zaworu) jest podłączony do otworu w pompie bliżej wentylatora, zaś przewód przelewowy (podłączony do listwy) bliżej bloku silnika. Jednak na Youtube znalazłem film z wymiany pompy w tym modelu i tam przewody były podłączone odwrotnie.
Wielka prośba do kolegów posiadających w/w model o podniesienie maski i sprawdzenie
Dziękuję z góry.
BTW: Mam nadzieję, że temat zamieściłem w odpowiednim dziale
Mam mały kłopot. W sumie sprawa prosta i proszę się nie śmiać, każdemu może się zdarzyć :p.
W mojej E-klasie 220 CDI 2001 rok wymieniałem przewody paliwowe i jestem zły, że nie zapamiętałem jak są podłączone przewody paliwowe do pompy wysokiego ciśnienia. Na schemacie jest to niezbyt dobrze widoczne, wygląda na to, że przewód od pompy wstępnej (ten z trójnikiem do zaworu) jest podłączony do otworu w pompie bliżej wentylatora, zaś przewód przelewowy (podłączony do listwy) bliżej bloku silnika. Jednak na Youtube znalazłem film z wymiany pompy w tym modelu i tam przewody były podłączone odwrotnie.
Wielka prośba do kolegów posiadających w/w model o podniesienie maski i sprawdzenie
Dziękuję z góry.
BTW: Mam nadzieję, że temat zamieściłem w odpowiednim dziale