Doszedlem do wniosku ze e300 to najwiekszy szajs :(

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
sq9jjx
VIP
Posty: 244
Rejestracja: 21 lis 2008, o 19:21
Lokalizacja: Kraków

Post autor: sq9jjx »

Klekot 300TD mnie po prostu obezwładnia, pośredni wtrysk i sześć cylindrów w rzędzie -- zawsze fascynowały mnie takie silniki, moj e290 oszczędniejszy nieco ale 300TD to ideał.
Pozdrawiam Józek

S210 E290 1996 WDB2102171A169290
http://aprs.fi/?_s=os&call=a%2FSQ9JJX-9
Awatar użytkownika
misza
Posty: 522
Rejestracja: 8 wrz 2009, o 18:42
Lokalizacja: PL

Post autor: misza »

zaraz sie okaze ze to fotomontaz albo co ino :hyhy: nooo i beta 231KM :P
W202 C280
W201 2.0 D
Łamaga 2.5 TD
bartpol1
Posty: 2409
Rejestracja: 8 wrz 2009, o 14:10
Lokalizacja: ruda slaska

Post autor: bartpol1 »

taaaa.....ciekawe ile ich zdechło
MB W210 2.7 cdi , rok 2001 z nawigacją - sedan
win-WDB2100161B476884 SPRZEDANY .
Wczesnij 124 300TD
124 300 E
190 D
CLK - 320
poszukuje radio CEZAR-QUADRO diory
Awatar użytkownika
misza
Posty: 522
Rejestracja: 8 wrz 2009, o 18:42
Lokalizacja: PL

Post autor: misza »

nooo tak podal pod filmikiem (tym pierwszym) jego autor ;)


a pod drugim autor napisal ze gosc z BMW nie ruszyl dobrze i stracil ale przed meta go wyprzedzil :-P
W202 C280
W201 2.0 D
Łamaga 2.5 TD
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

http://www.youtube.com/watch?v=lfqWwu7U ... re=related

co ciekawe e320 cdi objezdza nissana 350z który ma prawie 300 koni.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
bartpol1
Posty: 2409
Rejestracja: 8 wrz 2009, o 14:10
Lokalizacja: ruda slaska

Post autor: bartpol1 »

No juz bez przesady cudów niet !! Tym bardziej , ze miałem okazje przejechac sie takim nissanem .

ten mercedes 320 wszystko objezdza :D
http://www.youtube.com/watch?NR=1&featu ... 44C2oSKM5o
MB W210 2.7 cdi , rok 2001 z nawigacją - sedan
win-WDB2100161B476884 SPRZEDANY .
Wczesnij 124 300TD
124 300 E
190 D
CLK - 320
poszukuje radio CEZAR-QUADRO diory
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

Jakiś porobiony widocznie.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Awatar użytkownika
misza
Posty: 522
Rejestracja: 8 wrz 2009, o 18:42
Lokalizacja: PL

Post autor: misza »

nic w sumie dziwnego... W221 znajomego ktora niektorzy moze znaja z silnikiem diesla o pojemnosci 3.0 osiaga moment obrotowy 690Nm i okolo 6s do 100km/h przy predkosci max 267km/h mierzonej na drodze...

pamietac nalezy ze jest to S-klasa... ma coprawda porobione conieco ale mozna porobic wiecej :hyhy:

przyznam ze zostalem troszke powozony a wlasciwie to nie bylo wozenie tylko latanie bo to auto naprawde urywa d... ;) a ma TYLKO 3.0 w dieslu ;) i naprawde sie zdziwilem ze to to nie male cos z tak niewielkim silnikiem i tak bogatym wyposazeniem moze takie cuda wyprawiac :przestraszony:
W202 C280
W201 2.0 D
Łamaga 2.5 TD
Awatar użytkownika
herianm
Doradca
Posty: 2863
Rejestracja: 24 gru 2010, o 00:53
Lokalizacja: oberschlesien

Post autor: herianm »

misza, kłamiesz! Najlepsze jest 1.9TDI i koniecznie w golfie, w polo jest za zimno ;)
W210 E300TD 98r sedan avantgarde
WDB2100251A772784
Obrazek
Awatar użytkownika
misza
Posty: 522
Rejestracja: 8 wrz 2009, o 18:42
Lokalizacja: PL

Post autor: misza »

herianm pisze:koniecznie w golfie, w polo jest za zimno
a jak!! :rotfl:
W202 C280
W201 2.0 D
Łamaga 2.5 TD
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

1.9 tdi technicznie jest dobry nie podlega najmniejszym wątpliwościom, ale to cholerny klekot i nawet gdy siedzi w a6 daje sie we znaki.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Awatar użytkownika
vax
Posty: 333
Rejestracja: 4 paź 2008, o 23:26
Lokalizacja: wwa

Post autor: vax »

herianm pisze:misza, kłamiesz! Najlepsze jest 1.9TDI i koniecznie w golfie, w polo jest za zimno ;)
No i po co pajacujesz. Masz starego kibla i czas się z tym pogodzić no chyba, że zaraz wyjmiesz argumenty wyższości zasilania silników pompą rotacyjna od systemów CR i PD, to będzie niezly ubaw. Podejmiesz takie wyzwanie? Czy uznasz, że TD to kibel?

P.S. Tym co to objeżdżaja nissany GTR to "niech wam asfalt miękkim będzie" :] dla mnie to możecie nawet wachadłowiec "na starcie"oblecieć :]
bartpol1
Posty: 2409
Rejestracja: 8 wrz 2009, o 14:10
Lokalizacja: ruda slaska

Post autor: bartpol1 »

po co to przekomarzanie sie , kibel nie kibel - jezdzi to całkiem fajnie i znacznie mniej sie psuje , a koszta naprawy tez znacznie mniejsze .... Potrzebnych urzadzen specjalistycznych do naprawy , tez mniej . Postepu nikt nie zatrzyma , ale mam dla was fajny link warto go obejrzec cały NAPRAWDE !! ;)

http://www.youtube.com/watch?v=QPPW8KM7eEU
MB W210 2.7 cdi , rok 2001 z nawigacją - sedan
win-WDB2100161B476884 SPRZEDANY .
Wczesnij 124 300TD
124 300 E
190 D
CLK - 320
poszukuje radio CEZAR-QUADRO diory
Awatar użytkownika
herianm
Doradca
Posty: 2863
Rejestracja: 24 gru 2010, o 00:53
Lokalizacja: oberschlesien

Post autor: herianm »

vax, jak ty chcesz porównywać 1.9TDI do 3.0TD? TY nawet nie rozróżniasz BMW polifta od przedlifta, próbujesz porównywać BMW poliftowe z nowszym silnikiem do przedliftowego merca :rotfl: Co do kibla to ja mam samochód, jak ty tak na swój mówisz to nie chcę się przekonywać jak o niego dbasz. Co do twoich prób wmówienia mi, że 1.9 jest lepsze proponuję zmianę, kup sobie polo i będzie spokój.

[ Dodano: 2011-12-19, 10:44 ]
vax pisze:No i po co pajacujesz. Masz starego kibla i czas się z tym pogodzić no chyba, że zaraz wyjmiesz argumenty wyższości zasilania silników pompą rotacyjna od systemów CR i PD, to będzie niezly ubaw. Podejmiesz takie wyzwanie? Czy uznasz, że TD to kibel?
Mój argument jest prosty:
Silnik 1.9 TDI (150 KM)
pojemność silnika 1896 cm3
typ silnika turbo diesel
moc silnika 150 KM przy 4000 obr/min
montaż silnika z przodu, poprzecznie
rodzaj wałka rorządu SOHC (OHC)
cylindry rzędowy
liczba cylindrów 4
stopień sprężania 18,5
liczba zaworów na cylinder 2
Osiągi
prędkość maksymalna
skrzynia manualna 216 km/h
skrzynia automatyczna -
przyspieszenie do 100 km/h
skrzynia manualna 8,6 s
skrzynia automatyczna -
maks. moment obrotowy 320 Nm
pojemność baku 55 l
8,6 do setki pod warunkiem, że:
1. nie ślizgną ci się koła.
2. wrzucisz w odpowiednim czasie bieg
3. nie wiem jak ty chcesz bieg wrzucić szybciej niż automat


Tak dla mnie TDI to kibel, silnik który nadaje się do małego lub średniego auta. Ja mam duże auto i potrzebuje duży silnik.
W210 E300TD 98r sedan avantgarde
WDB2100251A772784
Obrazek
Awatar użytkownika
dziki24
Posty: 560
Rejestracja: 7 wrz 2010, o 09:49
Lokalizacja: Wrocław/Lubawka

Post autor: dziki24 »

I tak lepsze v8 w benzynie :) a diesel to można w traktorze używać.

Co do E300 to wdzięczne autko i przyjemnie się tym śmiga. Jak chcesz jakąś pro wyścigówkę to weź sobie E55 AMG a nie woła roboczego w dieslu.
W210 E300 WDB2100201A073533 moja gwiazda
W202 200D WDB2021201a239645
W201 190 2.0 D 1986 r.
W123 2.0 D EX 1978 r. - EX
w115 2.4 D - RIP

"In rust we trust"
Zablokowany

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości