Doszedlem do wniosku ze e300 to najwiekszy szajs :(
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
http://www.youtube.com/watch?v=lfqWwu7U ... re=related
co ciekawe e320 cdi objezdza nissana 350z który ma prawie 300 koni.
co ciekawe e320 cdi objezdza nissana 350z który ma prawie 300 koni.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
No juz bez przesady cudów niet !! Tym bardziej , ze miałem okazje przejechac sie takim nissanem .
ten mercedes 320 wszystko objezdza
http://www.youtube.com/watch?NR=1&featu ... 44C2oSKM5o
ten mercedes 320 wszystko objezdza
http://www.youtube.com/watch?NR=1&featu ... 44C2oSKM5o
MB W210 2.7 cdi , rok 2001 z nawigacją - sedan
win-WDB2100161B476884 SPRZEDANY .
Wczesnij 124 300TD
124 300 E
190 D
CLK - 320
poszukuje radio CEZAR-QUADRO diory
win-WDB2100161B476884 SPRZEDANY .
Wczesnij 124 300TD
124 300 E
190 D
CLK - 320
poszukuje radio CEZAR-QUADRO diory
nic w sumie dziwnego... W221 znajomego ktora niektorzy moze znaja z silnikiem diesla o pojemnosci 3.0 osiaga moment obrotowy 690Nm i okolo 6s do 100km/h przy predkosci max 267km/h mierzonej na drodze...
pamietac nalezy ze jest to S-klasa... ma coprawda porobione conieco ale mozna porobic wiecej
przyznam ze zostalem troszke powozony a wlasciwie to nie bylo wozenie tylko latanie bo to auto naprawde urywa d... a ma TYLKO 3.0 w dieslu i naprawde sie zdziwilem ze to to nie male cos z tak niewielkim silnikiem i tak bogatym wyposazeniem moze takie cuda wyprawiac
pamietac nalezy ze jest to S-klasa... ma coprawda porobione conieco ale mozna porobic wiecej
przyznam ze zostalem troszke powozony a wlasciwie to nie bylo wozenie tylko latanie bo to auto naprawde urywa d... a ma TYLKO 3.0 w dieslu i naprawde sie zdziwilem ze to to nie male cos z tak niewielkim silnikiem i tak bogatym wyposazeniem moze takie cuda wyprawiac
W202 C280
W201 2.0 D
Łamaga 2.5 TD
W201 2.0 D
Łamaga 2.5 TD
No i po co pajacujesz. Masz starego kibla i czas się z tym pogodzić no chyba, że zaraz wyjmiesz argumenty wyższości zasilania silników pompą rotacyjna od systemów CR i PD, to będzie niezly ubaw. Podejmiesz takie wyzwanie? Czy uznasz, że TD to kibel?herianm pisze:misza, kłamiesz! Najlepsze jest 1.9TDI i koniecznie w golfie, w polo jest za zimno
P.S. Tym co to objeżdżaja nissany GTR to "niech wam asfalt miękkim będzie" dla mnie to możecie nawet wachadłowiec "na starcie"oblecieć
po co to przekomarzanie sie , kibel nie kibel - jezdzi to całkiem fajnie i znacznie mniej sie psuje , a koszta naprawy tez znacznie mniejsze .... Potrzebnych urzadzen specjalistycznych do naprawy , tez mniej . Postepu nikt nie zatrzyma , ale mam dla was fajny link warto go obejrzec cały NAPRAWDE !!
http://www.youtube.com/watch?v=QPPW8KM7eEU
http://www.youtube.com/watch?v=QPPW8KM7eEU
MB W210 2.7 cdi , rok 2001 z nawigacją - sedan
win-WDB2100161B476884 SPRZEDANY .
Wczesnij 124 300TD
124 300 E
190 D
CLK - 320
poszukuje radio CEZAR-QUADRO diory
win-WDB2100161B476884 SPRZEDANY .
Wczesnij 124 300TD
124 300 E
190 D
CLK - 320
poszukuje radio CEZAR-QUADRO diory
vax, jak ty chcesz porównywać 1.9TDI do 3.0TD? TY nawet nie rozróżniasz BMW polifta od przedlifta, próbujesz porównywać BMW poliftowe z nowszym silnikiem do przedliftowego merca Co do kibla to ja mam samochód, jak ty tak na swój mówisz to nie chcę się przekonywać jak o niego dbasz. Co do twoich prób wmówienia mi, że 1.9 jest lepsze proponuję zmianę, kup sobie polo i będzie spokój.
[ Dodano: 2011-12-19, 10:44 ]
1. nie ślizgną ci się koła.
2. wrzucisz w odpowiednim czasie bieg
3. nie wiem jak ty chcesz bieg wrzucić szybciej niż automat
Tak dla mnie TDI to kibel, silnik który nadaje się do małego lub średniego auta. Ja mam duże auto i potrzebuje duży silnik.
[ Dodano: 2011-12-19, 10:44 ]
Mój argument jest prosty:vax pisze:No i po co pajacujesz. Masz starego kibla i czas się z tym pogodzić no chyba, że zaraz wyjmiesz argumenty wyższości zasilania silników pompą rotacyjna od systemów CR i PD, to będzie niezly ubaw. Podejmiesz takie wyzwanie? Czy uznasz, że TD to kibel?
8,6 do setki pod warunkiem, że:Silnik 1.9 TDI (150 KM)
pojemność silnika 1896 cm3
typ silnika turbo diesel
moc silnika 150 KM przy 4000 obr/min
montaż silnika z przodu, poprzecznie
rodzaj wałka rorządu SOHC (OHC)
cylindry rzędowy
liczba cylindrów 4
stopień sprężania 18,5
liczba zaworów na cylinder 2
Osiągi
prędkość maksymalna
skrzynia manualna 216 km/h
skrzynia automatyczna -
przyspieszenie do 100 km/h
skrzynia manualna 8,6 s
skrzynia automatyczna -
maks. moment obrotowy 320 Nm
pojemność baku 55 l
1. nie ślizgną ci się koła.
2. wrzucisz w odpowiednim czasie bieg
3. nie wiem jak ty chcesz bieg wrzucić szybciej niż automat
Tak dla mnie TDI to kibel, silnik który nadaje się do małego lub średniego auta. Ja mam duże auto i potrzebuje duży silnik.
I tak lepsze v8 w benzynie a diesel to można w traktorze używać.
Co do E300 to wdzięczne autko i przyjemnie się tym śmiga. Jak chcesz jakąś pro wyścigówkę to weź sobie E55 AMG a nie woła roboczego w dieslu.
Co do E300 to wdzięczne autko i przyjemnie się tym śmiga. Jak chcesz jakąś pro wyścigówkę to weź sobie E55 AMG a nie woła roboczego w dieslu.
W210 E300 WDB2100201A073533 moja gwiazda
W202 200D WDB2021201a239645
W201 190 2.0 D 1986 r.
W123 2.0 D EX 1978 r. - EX
w115 2.4 D - RIP
"In rust we trust"
W202 200D WDB2021201a239645
W201 190 2.0 D 1986 r.
W123 2.0 D EX 1978 r. - EX
w115 2.4 D - RIP
"In rust we trust"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości